Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Klopt, anders zou iedereen massaal zijn abo opzeggen.Orange had mij vorig weekend gebeld of aub weer hun klant wou worden want dan zou ik korting krijgen enzo. Nou mooi niet!
--
Posted: 2004-05-15 15:28:00
Edit :
De loveparade gaat dus toch niet door:
UTRECHT - 15/05/04 - Een laatste poging om de financiering van de Love Parade in Berlijn van dit jaar rond te krijgen is mislukt. Dat heeft een van de organisators vrijdag gezegd. Het is de eerste keer in vijftien jaar dat het beroemde techno spektakel geen doorgang kan vinden in de Duitse hoofdstad.
--
Posted: 2004-05-15 16:53:03
Edit :
laatste poging, nou het was niet echt een poging hoor. Helaas dan dit jaar maar niet. Vind wel iets anders

.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-05-15 18:30:37
Edit :
Ik heb net ff de brief gemaakt om mijn andere orange abo op te zeggen i.v.m. de tariefswijziging
Dan zou ik van allebei mijn abo's afzijn en mijn 2e verder laten lopen als prepay met behoud van mijn nummer en gespaarde tegoed
--
Posted: 2004-05-16 21:41:57
Edit :
BLOND

!? Daar ging nou net heel de discussie om dat dat dus niet gaat.
lezen ? :s
2.3. Orange heeft het recht de algemene voorwaarden, een (reeds gesloten) Overeenkomst en de door haar gehanteerde tarieven van tijd tot tijd te wijzigen. Orange zal haar Klanten hiervan steeds tijdig op de hoogte stellen. Orange doet dit door bijvoorbeeld mailings, advertenties, vermelding op haar website, databerichten of facturen.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-05-17 15:26:19
Edit :
Nee ik ben nog niet blonT, de laatste discussie ging over het afsluiten van meerdere abonnementen en dan afzeggen, dit is idd niet mogelijk. Maar nu lees ik op diverse fora dat het opzeggen gewoon kan, ik heb tenslotte niet getekend voor deze prijzen. Jouw stukje uit de AV is te algemeen en zegt niks
--
Posted: 2004-05-17 17:27:00
Edit :
kwam het volgende onderzoek tegen:
Van:
www.planet.nl/pmm
Prijzenslag mobiele markt verhevigt
Gepubliceerd op maandag 17 mei 2004
(P7) In de tweemaandelijkse ICT-barometer, de twaalfde op rij, vroeg Interview NSS namens Ernst & Young aan 628 directeuren, managers en professionals naar de details van hun mobiele abonnement.
Het gezelschap is een selecte, bonte verzameling en niet representatief voor de bevolking in Nederland, maar wel een getrouwe afspiegeling van de genoemde groep. KPN en Vodafone verloren marktaandeel, vooral vanwege relatief hoge tarieven, en dreigen daardoor ook de komende periode marktaandeel te verliezen, zegt Ernst & Young.
De ondervraagden beschouwen KPN Mobile nog steeds als beste aanbieder van mobiele telefonie, maar het marktaandeel van KPN Mobile neemt wel af. "Als belangrijkste reden hiervoor geldt dat de kosten voor mobiele telefonie bij KPN Mobile door de geënquêteerden te hoog worden bevonden", aldus het onderzoek.
Andere bevindingen:
T-Mobile uit Duitsland is de meest kostenvriendelijke aanbieder van mobiele telefonie voor de zakelijke markt.
Vodafone Nederland scoort het hoogst op het gebied van innovatie en imago.
Orange, onderdeel van France Telecom, biedt de beste service en heeft het best beoordeelde dienstenpakket.
Het Nederlandse Telfort scoort met name slecht op het gebied van bereik, service, dienstenpakket en innovatie.
Jacob Verschuur, verantwoordelijk voor het onderzoek: "Het zakelijke segment was, vaak alleen al om reden van de slecht geregelde nummerportabiliteit, tamelijk lui. Prijs wordt steeds belangrijker ondanks de waarderingen over imago, kwaliteit en service."
E&Y noemt een marktaandeel van KPN Mobile van 33 procent, twee jaar geleden was dat nog 44 procent. KPN zelf noemde vorige week een marktaandeel van ruim 39 procent. Volgens E&Y-onderzoek van februari 2002 nam nog 29 procent van de ondervraagde directeuren, managers en professionals diensten af bij Vodafone. In april 2004 is hun aandeel gedaald tot 25 procent.
T-Mobile, Telfort en Debitel- dat abonnementen verkoopt op de netten van KPN, Vodafone en Telfort - stegen in aantal abonnementen.
Volgens Verdonck en Klooster hadden KPN en Vodafone eind 2003 samen nog 63,6 procent van de mobiele markt in handen, het trio uitdagers samen 36,4 procent.
Zelf betalen
Van de ondervraagde directeuren, managers en professionals beschikt maar veertig procent over een mobiele telefoon van de zaak. In de overheids- en non-profit-sector ontvangt slechts zeventien procent van de ondervraagden een mobiele telefoon van de zaak. Een andere opmerkelijke bevinding uit het onderzoek is het gegeven dat twee keer zoveel mannen als vrouwen een mobiele telefoon van de zaak ontvangen.
Tussen de tien en twintig procent van de ondervraagden maakt gebruik van nieuwe mogelijkheden van de mobiele telefoon, vooral van de agenda (zeventien procent), gevolgd door e-mailen (vijftien procent) en foto's maken (dertien procent). "Aankopen via de mobiele telefoon worden door vijf procent van alle gebruikers gedaan. Nog altijd een gering percentage, maar ook hier is een stijgende lijn waarneembaar."
Veel wifi
Uit het onderzoek blijkt tevens dat één op de vijf organisaties gebruik maakt van draadloze computernetwerken. Van de ondervraagden verwacht tachtig procent een toename van draadloze computernetwerken binnen de eigen organisatie. De groei is vooral te verwachten bij organisaties van 100 tot 500 werknemers, veel minder bij kleine bedrijven.
tsja
--
Posted: 2004-05-17 19:54:00
Edit :
vodafone lijkt me wel wat als volgende provider
--
Posted: 2004-05-17 20:06:20
Edit :
'is zeker een optie als volgende provider' zelf ben ik er ook zeer tevreden mee (naast Orange)

Mits jij nu wel van Orange kan afkomen met je brief

Wat ik nog wel uit dit onderzoek vind opvallen, is het feit dat, ook in de zakenwereld, nog weinig mensen een abo van de zaak hebben, en vrouwen al helemaal niet...
--
Posted: 2004-05-17 20:33:51
Edit :
bianca denk je nou echt dat het gaat lukken ? nee he
--
Posted: 2004-05-17 21:49:32
Edit :
New Topic
Reply