Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
ja inderdaad maar tegen de tijd dat ie uitkomt (zeker als ie pas in week 30 uitkomt) dan hoop ik toch wel geld te hebben, want dan ben ik ff van mijn stage af.
--
Posted: 2004-05-19 14:43:27
Edit :
Jouw kennende zal die vakantie ook wel wat gaan kosten
toch bij je werk blijven wat je had

?
anyway mijn mp3 cd van Paul Oakenfield(all live sessions) is afgelopen dus ik ga genieten van de zon.
cu
--
Posted: 2004-05-19 14:45:36
Edit :
zolang ik geen ontslag krijg blijf ik daar (kijk wel rond voor ander werk)
--
Posted: 2004-05-19 14:51:59
Edit :
Zo, wat een gedoe om geld allemaal zeg

Nou het toch over geld en werk gaat, Moet er morgen nog gewerkt worden? Ik had gerekend op een vrije dag, net als vandaag maar dat gaat jammergenoeg niet door
De Baja Beach Club heeft ook weer eens iets nieuws:
Baja Beach Club implanteert onderhuidse chips
ROTTERDAM (ANP) - Beroemde en goede klanten van de Baja Beach Club in Rotterdam kunnen vanaf eind juni entree en drank betalen via een onderhuidse chip. De chip heeft de grootte van een flinke rijstkorrel en is onder de huid van de bovenarm onzichtbaar. De Baja Beach Club is naar eigen zeggen de eerste discotheek in de wereld die de indentificatie- en betaaltechniek gebruikt. De Spaanse vestiging van Baja in Barcelona begon op 25 maart met het implanteren van de chip. Een handjevol belangrijke gasten heeft inmiddels een betaalchip in de linkerbovenarm, een twintigtal bezoekers staat op een wachtlijst, aldus directeur C. Chase van de beide discotheken woensdag.Volgens Chase is de chip 1,2 milimeter dik en 12 milimeter lang. Een verdoving maakt implantatie pijnloos. De operatie duurt enkele minuten. Het systeem is ongevaarlijk, zegt de discotheekdirecteur. De klant betaalt 125 euro en krijgt daarvoor de chip, de implantatie en een begintegoed van 100 euro. Bezitters van de zogenoemde VIPchip krijgen toegang tot een aparte VIP-ruimte in de discotheek. De chiptechniek komt uit de Verenigde Staten. Leverancier VeriChip verkoopt ook aan ziekenhuizen die de chips gebruiken om de gegevens van hun patiënten op te slaan.Geactualiseerd om 19.59 uur
Het moet toch niet gekker worden

en die 100Euro begin tegoed is toch ook zo weg....Ik zie me al staan in de rij, Ik wil me club tegoed opwaarderen...En wie gaat die Chip er weer uithalen als, de Club wordt gesloten, of het systeem niet aanslaat, Kan je naar het ziekenhuis

ik hou niet van 'vreemde dingen'in me lijf
Al ben ik wel benieuwd naar de 'VIP-ruimte'
--
Posted: 2004-05-20 19:02:00
Edit :
Haha ik kom toch wel redelijk vaak in de baja. Maar van die vreemde dingen in mijn lichaam zou ik toch ook niet moeten, vip of niet
--
Posted: 2004-05-20 21:14:41
Edit :
Hey, lange tijd geleden! Was even op zoek naar informatie over

toestellen. Ik kwam op deze site
http://www.europecellphones.com/inc/pdetail?v=1&pid=115
Wel heel erg vaag niet! De S700 al in voorraad en wat ie kost! HAHAHA
Kunnen alleen maar dromen dat ie zo 'goedkoop' gaat worden.
--
Posted: 2004-05-22 16:10:43
Edit :
Hey Piloot, zeker al weer een tijdje geleden, alles goed gegaan in Spanje (vliegen enzo...) Volgens mij zijn die prijzen op die site toch wel 'redelijk' normaal te noemen, ondanks het Dollars zijn, en het voor ons dus nog niet 'iets' minder is
--
Posted: 2004-05-22 16:39:33
Edit :
Ja maar $360 voor de S700!!! Koopje.
Niet de prijs viel mij zo op, maar het feit dat ze het al op voorraad hebben!
Denk toch dat er hier iets niet klopt... (was niet van plan om er te kopen ofzo)
--
Posted: 2004-05-22 17:25:16
Edit :
beetje raar idd. die prijzen en nu al op voorraad.
(dacht ik kom weer ff wat van me laten horen)
HOI MENSEN
--
Posted: 2004-05-24 02:25:49
Edit :
Hoi
--
Posted: 2004-05-24 11:48:09
Edit :
New Topic
Reply