Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 252627 ... 407408409>

Bianca Posts: > 500

Die themes download ik by esato en by andere sites had ik ook nooit problemen by andere sites! Nu maak ik die themas zelf met een programma. Een site waar ik hotmail kan lezen zou ik ook willen want ik kan nergens zo'n site vinden! This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-08 17:04:00
Edit : Quote

forceabuser Posts: 108

@MEEUW

En Heeft iemand toevallig een routeplanner gevonden op wap?
very very tnx
greetz

http://awsrr.and.nl/wapr/start.asp?key=#start
--
Posted: 2003-05-08 17:29:00

Vlammetje Posts: > 500

@ rogier: yes dat is de zoom-cam. Ik stuur je wel even een PM
--
Posted: 2003-05-08 19:01:00

Ik zat dus te denken om een software upgrade te doen (in rdam) ik heb nu r2b maar weet iemand wat dan het verschil is met de nieuwste versie en hoe duur dat ongeveer is? Thanx This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-08 23:21:00

MEEUW Posts: 134

Quote:
On 2003-05-08 17:29, forceabuser wrote:
http://awsrr.and.nl/wapr/start.asp?key=#start

(K) (K) (K) Mijn held . very tnx

Ehm ik zie allemaal firm update hier firm update daar enz enz.
Wat heeft het voor nut als ik vragen mag?(voor t68i dan)
Het ding werkt toch
Overgens ben ik 100 zaken afgeweest en EINDELIJK heb ik een chatboard te pakken. Niet om te chatten maar mijn mail server stuurd de mails door naar orange, vervolgens komt hij daar terecht(de mail dan ) en ik krijg GRATIZ(en daar is, zoals iedereen weet, meeuw DOL op ) een smsje.
Ik heb nog isdn dus dit scheeld wel geld in de maand, dit moet ik zelf betalen van mijn ouders en elke 1,5€ is wel 1 biertje hahaha.
anyway zeer cool allemaal dus.
Eindelijk na een week problemen werkt alles een baatje zoals ik wil. Geen mobiel crashjes meer .
Ik kan nog steeds niet, en daar baal ik van de pixarbird thema downloaden. :'(
Kan ik iets hieraan doen?
verie tnx.
Verder nog iemand coole links? (Ja, ik ben zo'n student die niks te doen heb in de klas )
very tnx again.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-09 00:07:00

rogiertje Posts: 18

@bianca (en anderen) Hoe zit dat nou met die themes dan> Als ik ze probeer te downloaden krijg ik dat item ontvangen schermpje maar doet ie naar mijn idee verder nix meer.. Terwijl ringtones ed op de zelfde manier downloaden wel lukt.. Ik heb dus voor de duidelijkheid een t68i met SW R6A012
--
Posted: 2003-05-09 11:07:00

@rogier :Ik heb echt geen id waarom ik ze wel kan downloaden en jy niet, ik heb gister nog ff nagekeken en zelfs het grootste thema kon ik van esato halen. Weet orange niet waaraan het ligt of heb je hun niet gevraagd? This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-09 15:55:00

Ik heb gebeld naar de helpdesk(again) overgens moet ik zeggen dat de helpdesk toppie is (Y). Binnen een halve min heb je iemand aan de lijn en ze weten me elke keer weer te helpen.anyway het moet kunnen om x aantal kb te downloaden. Dit gaat niet bij mij dus ik ga terug naar de winkel en daar mijn sim in een andere t68i zetten. Doet hij het niet dan is het toestel probleem en anders gaan ze kijken op het netwerk(orange).
duz zie het morgen wel
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-09 20:12:00

rogiertje Posts: 18

oeh, beter hou je ons ff op de hoogte
--
Posted: 2003-05-09 20:31:00

hi,
Ik ben naar de winkel gegaan en heb een andere telefoon geeist.
Na alle software problemen had ik daar wel recht op dacht ik. Heb gezegt dat ze een werken toetstel mij moeten verkopen. En dat was niet het geval. Opsturen is pas van toepassing als het werkte en dan een software fout is ofzo.
Dus kreeg eindelijk ander toestel.
Al met al kan ik nog steeds mijn veel gewenste lievelings thema the pixarbirds downloaden. Ook zat ik op een terras en daar moes ik moeite doen om berijkbaar te zijn. 1 meter de telefoon in de lucht houden en dan was ik berijkbaar. En ja, u begrijpt al, op een terras heb je je handen al vol natuurlijk
anyway ik de helpdesk weer opgebeld en die gaan maandag mij W E E R helpen.
ik hou jullie op de hoogte....
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-10 17:38:00
Page <  123 ... 252627 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home