Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 255256257 ... 407408409>

MEEUW Posts: 134

Ik heb het over als je zelf rij rencomp. Meestal snachts als je hard(der) rijd en de rest zit dan achter je moet je bij een brug bv remmen. Gaat de rest achter je ook boven op de rem. Dit moet je natuurlijk niet doen als iemand aan het bumber kleven is .
Aantal keren vanuit tiel gereden omdat er een ex van mij woonde. Maarja als je de volgende dag om 8 uur op het veld moet staan zaterdag of zondag dan moet je wel ff doorrijden. afin, hele groep achter je naja je kent het wel als iemand je aardige vaart inhaald dan denk je die heeft vast radar detector
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-06-08 19:57:40
Edit : Quote

deliciosomarron Posts: 123

@ rencomp

Was niet het vergaan van de aarde, maar het einde van een tijdperk (Maya kalender na 26000 jaar), er zou dan een overgangsperiode plaatsvinden en de aarde / natuur zou zich opmaken voor een nieuw tijdperk waarin een ander element de boventoon zou voeren. Lees anders maar op deze link wat erover verteld wordt.

http://www.daanspeak.com/Maya01.html

Ik had er volgens mij ook al een keer iets van op Discovery gezien, maar dat was op de satelliet op vakantie en niet de Europese versie van Discovery.

[ This Message was edited by: deliciosomarron on 2004-06-08 19:22 ]
--
Posted: 2004-06-08 20:12:18

Bianca Posts: > 500

Interessant Mijn orange abo geeft nu een kaartfout als ik em opstart, gaat goed bij orange. Ze worden overstroomd met opzeggingen en nu kunnen ze het niet aan er schijnt een robot kapot te zijn ofzo
--
Posted: 2004-06-08 20:26:13

rencomp Posts: 188

@delicio....mijn fout,ik bedoelde de 26 van deze maand...dan schijnt de aarde in zn baan een ruimte-stofwolk te doorkruisen,waardoor het erg druk wordt met kometen,ach ik vind t mooi gezicht..discovery op sat,ik heb alleen de nl versie nog,kon ooit vele versies bekijken via sat,was wel geinig..@meeuw,dat kan ik,dat de voorste te abrupt remt,paar maten van mij hebben sindskort allemaal een nieuwe auto..dat is lekker stuk a15 om flink gas te geven,nah,ik haast me tegenwoordig niet meer(sinds radardetector vb) This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-06-08 22:51:35

@Bianca, je ben gelukkig weer niet de enigste met die problemen heb ik gemerkt....Vele opzeggingen, nummermigraties, nieuwe abo's (belcompany actie bv) tsja, dan kan zo'n systeem wel eens over zn toeren gaan....Dus jij ben nu helemaal verlost van al je verplichten met Orange? This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-08 23:24:17

Een vriendin van me die had net 4 a 5 maanden abbo afgesloten en telefoon gekregen(Niet de beste maar goed hij beld hahaha) anyway abbo voor haar opgezegt ben benieuwd .
Toch mag ik orange toch wel. Misschien is het orange gevoel gewoon van laatste maanden
anyway mooi weer, ik ga soon naar terrasje vermoed ik
--
Posted: 2004-06-09 11:05:51

Btw die phone van vodafone live reclame kan ik nergens vinden. sharp was dat ding toch ?
after all nothing 2 find
--
Posted: 2004-06-09 11:16:48

Sharp GX-30 en de GX-10i...dacht ik... This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-06-09 11:23:54

@rencomp: bijna, mijn ene abo is dus afgelopen (de nieuwste) en de oudste loopt over een aantal weken af. Dan ben ik voorlopig nog niet van orange af maar ik zit er ook niet meer aan vast. Zodra ik mijn beltegoed op heb neem ik kpn ofzo
--
Posted: 2004-06-09 14:29:01

Mijn abo van Orange is dus geblokkeerd en die kunnen ze niet zomaar even activeren Dan moeten ze een nieuw contract maken en dat goed laten keuren zodat het weer werkt en dan moet het doorgestuurd worden naar zo'n dienst voor het beltegoed zodat ik alles krijg. Met andere woorden daar gaat een paar dagen overheen
--
Posted: 2004-06-09 19:03:59
Page <  123 ... 255256257 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home