Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@Bianca, dat klink zo niet echt hoopvol....Maar waarom ze nu zomaar je abo hebben geblokkeerd? ik vind het maar een vreemde gang van zaken, straks worden de kosten van het deblokkeren op je beltegoed in mindering gebracht, blijf het goed in de gaten houden AUB...Het valt me persoonlijk een beetje tegen van Orange, zoals ze nu omgaan met vele klanten, nah ze krijgen natuurlijk ook niet altijd te maken met zoveel opzeggingen en nieuwe aanmeldingen...de tijd zal het leren......KPN laat je soms ook wel eens tijden wachten.....
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-09 19:13:11
Edit :
Nou dan kunnen ze nog lachen als ze dat in rekening brengen, maar ik ben het gewend orange in de gaten te houden sinds ze toen die 76 euro verduisterd hadden, daarom keek ik ook of mijn mobiel het deed want ik vermoed dat als de computer het automatisch had omgezet dat die bundels er weer niet bijzaten. Nouja ik wacht maar af
--
Posted: 2004-06-09 19:27:43
Edit :
Morgen 10juni,stemmen voor de EU verkiezingen..weet alleen weer niet waarop,zat net naar het lijsttrekkersdebat op NED2 te kijken,maar de politieke kopstukken vertellen het standaard verhaal weer correct voor...nah,ik zal maar gebruik maken van het stemrecht,de opkomst zal toch al niet hoog zijn...
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2004-06-09 22:30:03
Edit :
Ik ga iig niet, ik vind politiek onzin en ik heb andere dingen te doen
--
Posted: 2004-06-09 23:04:13
Edit :
@ bianca : heb je helemaal gelijk in , politiek is 1 pot nat ,
maakt niet uit waar je op stemt of je gaat niet stemmen ,
je wordt toch bezeikt
--
Posted: 2004-06-09 23:38:00
Edit :
Hi,
sorry als dit al aan bod is gekomen (vast wel), kon alleen niets nuttigs vinden met de search functie.
Ik zit nu bij t-mobile, wat me best bevalt, maar telfort is toch een stuk goedkoper (voornamelijk met gprs).
Nu wil ik wel overstappen, maar dan wil ik wel mijn nummer meenemen.
Is dit nu inderdaad beter met die nieuwe wet?
Of raden jullie het af?
Wie heeft er ervaring mee?
Alvast bedankt!
--
Posted: 2004-06-10 16:47:55
Edit :
Hoi,
Dit hoeft tegenwoordig inderdaad geen problemen meer op te leveren, als jij naar Telfort wil vanwegen de gunstige bel en GPRS tarieven dan kan dat. Volgens de nieuwe wet is T-Mobile, in jouw geval, verplicht om binnen tien dagen het nummer vrij te geven zodat het naar Telfort kan,
MAAR: hiermee zijn je verplichtingen met T-mobile nog niet verbroken, je dient dus toch nog het contract uit te lopen (dus loopduur van contract moet nog gewoon betaald worden) of je moet van T-Mobile prepaid gebruik maken op dit moment...
suc6
--
Posted: 2004-06-10 18:33:44
Edit :
Ok, bedankt!
Mijn t-mobile contract loopt over een maand af.
Weet je toevallig of ik het per direct kan opzeggen, of hebben ze nog steeds 3 maanden opzeg termijn?
(ben ik trouwens de enige die zit te twijfelen tussen nu de K700 of over een half jaar de S700??)
[ This Message was edited by: 2manydjs on 2004-06-10 19:10 ]
--
Posted: 2004-06-10 20:09:32
Edit :
@ 2manydjs
je ben niet de enige

, kvind alleen dat we veelste lang moeten wachten.
ben gister bij vodafone shop geweest , zouden de k700 elk ogenblik kunnen binnen krijgen

,1 nadeel : vodafone soft/firmware
--
Posted: 2004-06-11 13:28:11
Edit :
Hopen dat ie snel binnenkomt
--
Posted: 2004-06-11 14:35:54
Edit :
New Topic
Reply