Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Politiek is dus echt geen onzin he.
Diegene die dat zeggen lopen meestal het hardst te klagen over nederland wat er allemaal niet goed is bla bla bla. EN kunnen ze er zelf wat aan doen dan zijn ze of te lui om te stemmen want andere dingen zijn nuttiger "ineens" of weer wat anders. tis altijd wat. Maar dan heb ik zoiets houd dan je mond en ga dan die nuttigere dingen doen.
oke, tis maar 1 stem maar als meerdere mensen er niet mee eens zijn met dingen dan kan je er wat aan doen!
@renncomp, tis niet die sharp gevallen, heb op de website van sharp toen gekeken.
greetzz
MEEUW
--
Posted: 2004-06-11 15:44:23
Edit :
praat voor jezelf

ik klaag dus niet over de politiek juist omdat ik niet stem
--
Posted: 2004-06-11 16:47:53
Edit :
@MEEUW,misschien waren het de Sagem My-X6, Sagem MyV-65 of de Samsung P400...de rest nieuwe Live! toestellen zijn allemaal van Nokia.......Heb gisteren toch maar gestemd, kwam er toch langs uit me werk, en wat denk je.....Stond te wachten in de rij....Dus met de opkomst viel het ook wel mee ;-) maarja, Nederland gaat terug van 31naar 27 zetels in Europa(komt door toetreding van nieuwe landen)n dus veel invloed hebben we nu idd niet....zo gelukkig weer weekend...
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-11 17:55:29
Edit :
Maar als we totaal geen invloed hebben erin dan worden er dingen voor ons bepaald. Dus beter 27 zetels dan geen.
Ik zal eens kijken op sites voor de nieuwe ding. Ziet er best aardig uit toch ?(dat toestel van vodafone reclame)
grz
MEEUW
--
Posted: 2004-06-11 20:30:17
Edit :
Beter iets dan niets, tsja maar als het zo doorgaat krijgen we helemaal geen invloed meer, wij zijn alleen goed genoeg om lekker veel aan de EU te betalen, 180Euro/pers, terwijl andere landen de helft hiervan, of nog minder hoeven bij te dragen...zucht ik maak me weer druk om weinig eigenlijk.(EU begon ooit zo mooi als BeNeLux) nu zijn Fran/Dui beetje baasje aan het spelen...gelukkig zijn het geen maatjes van Bush...ja mooie nieuw tel's ja, ik vind de nieuwe SVP C500 van Orange wel wat....
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-11 20:53:16
Edit :
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/81378
--
Posted: 2004-06-12 14:22:17
Edit :
Die prijs van gsmhut vind ik wel een mooi prijsje

maar bij de details zegt ie dit:
WAARSCHIJNLIJK WEER AANWEZIG
OP : 19-07-2004
Dus WEER aanwezig, hebben ze er dan al gehad?? nee toch? Anyway nog 5 weken wachten dan
--
Posted: 2004-06-12 14:26:15
Edit :
Om eerlijk te zijn ben ik die mobile wereld helemaal zat aan het worden.
Je moet altijd wachten en wachten en dan issie er eindelijk en dan valt het best wel tegen dat toestelletje.
Alles wat ik wil zit op geen ene mobiel. Of de telefoons zijn zo duur dat je denk, laat maar kan er wel wat nuttiger’s mee doen met het geld.
En heb je eindelijk cool ding,dan ben je hem na maand ofzo al weer zat.
Mijn volgende toestel wordt gewoon mooi digitaal canon cameratje
Geen fratsen, maar foto's met goeie kwaliteit.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-06-12 18:27:39
Edit :
voor de Orange-users hier: Kunnen jullie mmsjes ontvangen van Telfort gebruikers?? Ik kan namelijk van alle providers MMS ontvangen maar van Telfort krijg ik steeds een smsje dat ik die op hun gare internetsite moet gaan kijken

eerst had ik het 1x toen dacht ik dat het lag aan dat mms nog in de testfase was maar nu moet ik steeds op internet gaan kijken in plaats van op mijn telefoon
--
Posted: 2004-06-13 11:01:53
Edit :
om kort te zijn:Nee dit gaat niet, de overige 3 providers geen problemen, alleen Telfort niet, maar dit geld niet alleen voor Orange gebruikers maar voor alle andere providers ook, dus Telfort MMS kan alleen naar Telfort....Ze lopen de laatste tijd wel van die leuke belwijzer reclames te maken waarin Telfort altijd als goedkoopste uit de bus komt, maar dit heeft dus ook gevolgen, goedkoop zie je terug in kwaliteit...echt ik kan me zo aan die reclames ergeren waarin de concurenten negatief worden neergezet..bah zelfs zo'n reclame is goedkoop....
--
Posted: 2004-06-13 11:23:19
Edit :
New Topic
Reply