Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
hmmm, ik net proberen een theme te downloaden, werkt het ineens wel!! Vaag! Waarschijnlijk had ik vorige keer gewoon een te slome verbinding ofzo :S Wel relaxt nu iig
--
Posted: 2003-05-10 18:09:00
Edit :
zelfs x2 thema van 16 kb lukt me niet :'(
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-11 00:17:00
Edit :
Ben benieuwt wat er maandag gaat gebeuren
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-11 03:33:00
Edit :
Mooi het is opgelost. Bij instellingen van wap heb ik connection gericht ingesteld inplaats van off nog wat.
En ik heb nu eindelijk mijn pixar thema
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-12 15:25:00
Edit :
COOOOOOOOLLLL!!
--
Posted: 2003-05-12 15:27:00
Edit :
ow kijk es aan! Die instelling had ik laatst ook es veranderd ja
Waarschijnlijk dat ie daardoor dan nu werkt
Nice! Probleem opgelost!
Enne vlammetje: heb je al gekeken hoeveel de post kost??
--
Posted: 2003-05-12 22:14:00
Edit :
Hoi meeuw,werkt die verandering van de dataverbinding ook daarzo in Gorinchem?ik ben daar de afgelopen weken aan het werk geweest en had daar toen ook veel problemen.heb ook die instelling veranderd maar werk nu weer op andere locatie dus kan het daarzo in gorinchem niet meer controleren of het daar aan lag...René
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-13 06:44:00
Edit :
Hoi,ik zal me nog even voorstellen aan de andere nederlandse gebruikers in deze topic.de naam is René en heb nu een t68i en een abbo bij orange,haf dat al enkele jaren bij orange en ben er wel redelijk over te spreken,zeker nu met share.gebruik het overdag op me werk om te mailen enzo..werkt goed op enkele plekken na dan..René
--
Posted: 2003-05-13 08:10:00
Edit :
Hi rene,
Het berijk in gorinchem is 3 keer niks. Zodra je 2 meter of 1 in een gebouw staat heb je geen berijk.
Verder zat ik op het terras in de pavlov en daar had ik ook geen berijk. Ondanks er een antenne bij de 5de uitgang zit.(1km van de pav.)
strange but treu.
Gprs doet het wel goed btw, als je berijk hebt
.
Alleen de t68i heeft het probleem dat je af en toe moet uitzetten omdat je timeout error krijgt enzo. Hier werkt orange aan (zeggen ze )
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-13 09:49:00
Edit :
Ja dat laatste klopt ja.om dat zoveel mogelijk te voorkomen kan je bij menu datacommunicatie bij de optie voorkeursservice alleen gsm selecteren,nu zoekt je tel niet meer naar gprs netwerk.hierdoor minder last dat je netwerk kwijt raakt.zeker als je zoals ik veel onderweg ben..de t68 is erg onrustig met signaal.de ene moment volop signaal en dan ineens maar weinig terwijl je op dezelfde plek zit..vreemd maar bij mij is het nog niet veel voorgekomen dat ik geen bereik had..
--
Posted: 2003-05-13 10:53:00
Edit :
New Topic
Reply