Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Romanian Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Romanian Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 260261262 ... 340341342>

bogdan1978buc Posts: 285

@bogdan: don't push your luck Ca idee: 1.5 dci 80cp, dar eu fiind soferul ei poti sa o consideri de 100 cp
Tu cat ziceai ca ai?
Remapare? Stiam de smecheria asta, dar mi se pare de 1000 de ori mai tare unichipul decat chiptuningul
--
Posted: 2006-04-26 14:13:00
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

eu am 101 ps din TDI de 1.9, dar cu remapare ajung la 125. as putea sa ma duc SAFE la 135, dar am tiptronic si imi va face am ambreajul probleme. va patina 90%. deci o voi lasa la 125. pana castig la loto sa pun ambreaj sport. dupa vor veni jante de 16-17 OZ supperleggera, si dupa va veni tot sistemul de franare race (discuri+placute), suspensie sport.... si totasa...intercooler mai mare, turbina mai mare..si samd.
daca esti din Buc si mai te duci la curse legale (eu am fost o data, dar ca spectator), poate sti un G4 visiniu B88FMM. ala e cam visul meu. de la 130 PS din TDI a ajuns pe la 200-230.
am avut flashtuning-remapare (cum adica unituning?) la Golful IV anterior. de la 90 la 123 PS. si se simtea al naibii. ma jucam cu un Megane DCI de 120. (stiu pe cineva care avea chef de joaca de fiecare data cand ne intalneam ).

chiptuning e cel prin deschiderea si rescrierea ECU-lui.
flastuning e remapare prin mufa OBD
powerbox e chip cu "butonas de activare"
care e unituningul de care ziceai?

--
Posted: 2006-04-27 06:58:57
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

http://www.unichip.ro/
http://unichip.ro/detalii.php?cod=Unichip&act=prod
Eu m-as baga si la cutie
Am inteles ca pe la vreo 200 euro face cineva si-ti adauga la viteza maxima 15km/h + unichip care ar duce masina lejer la 100 cp, si daca ne gandim ca altfel va arata plaja de cuplu si putere, inseama un castig serios, in final, pe care mi-e teama sa-l presupun... o fi cu vreo 40 km/h mai mult, o fi si mai mult... nu stiu; acuma, ca-n reclama aia de la alpha leasing cu soferul de taxi care-i spune aluia "nu mai bine-ti iei tu masina?" asa iti zic si eu, nu mai bine ne dam pe privat, ca o sa zica lumea ca ne uitam la F1 si ne credem si noi Montoya si Alonso?
--
Posted: 2006-04-27 12:46:45
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

deci cu unichipul pana acum nu sunt de acord cu primul lucru: iti desface ECU. deci pierzi garantia.
2. remaparea nu se face pe cum zic ei acolo. adica ce se face: se copiaza fiserul, se trasnmite in D la unul dintre cei mai buni in astea (Markus) si vina inapoi modificat dupa fiserul original. se copiaza in ecu..si gata.
la cutie nu e bine sa te bagi! nimeni nu umbla acolo, decat profi. e prea risky! si pt 15 km, nu merita.
cu remapare safe castigi la diesel 30 PS. http://www.tcmturbo.com/

adica eu din 89 masurati am avut 123 masurati!
din cate citesc eu, tot chip prin modificare ECU este unichip asta. mi s epare cam necunoscuta firma asta...
nu e vb de montoya sau alonso...vb si pe privat, dar ca aici incepuse discutia si e mai usor de urmarit
eu tot pe flashtuning raman. tot la TCM, ca sunt prea tari. de fapt e prea tare, ca e un singur om!
un forum intreg de sute de utiulizatori e multumit de el: www.vwforum.ro !!
--
Posted: 2006-04-27 13:10:10
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

uite si aici
http://www.tcmturbo.com/index[....]tent&task=view&id=28&Itemid=44

daca te hotarasti, vb cu omu, anunta-l ca stii de la mine..sa stie ca vii din partea mea si te ajuta si cu alte consilieri!
--
Posted: 2006-04-27 13:13:59
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

Pai oricum aia era prima solutie la care ma gandisem si vroiam initial sa merg pe mana lui Voinea, ca stiu ca e meserias, dar... la unichip nu-ti face decat sa puna instalatia in paralel cu calculatorul masinii, si se poate scoate baga de cate ori vrei, sau cel putin asa am inteles; oricum ideea este ca este individual setat functie de masina ta, si nu-ti umbla la softul initial, ala acolo ramane. La chiptuning, nimic de zis este tare omu' am tot citit si vorbit cu el, dar ma enerveaza faza ca trimite softul in germania, apoi il primeste modificat de acolo si-l pune asa cum este; poate se strica naibii arhiva "pe drum" si cand dai cheie iti sar pistoanele, vorba vine.
Si inca o chestie poate da dreaq in memoria aia si nu mai vrea sa fie scrisa, sa vad ce fac atunci.
--
Posted: 2006-04-27 14:37:44
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

pai dar stai linistit man, ca nu e asa simplu. 1. nu are cum sa se strice arhiva; - nu s-a intamplat in atatea cazuri, nu se intampla la tine. asa la fel de bine poa' sa pice curentu si tot ai prob. si ar fi multi alti factori..dar nu au cum..
2. daca se strica, in cel mai rau caz nu porneste, nu are cum sa sara pistoanele!
3. oricum el sta cu tine si dupa ce ii faci o tura la maxim, sa masoara cati cai ai..deci daca e ceva, ai omu' langa tine.
4. e mai elegant decat sa iti umble cineva sa desfaca ECU. si chestia aia cu unichip pare ceva ciudat..nu stiu ce..dar nu imi inspira incredere.. cine fgace modificarile in functie de fiecare masina? ce specialisti..aia de acolo? pai mai degraba am incredere intr-un neamt care a facut mii de masini, decat intr-o firma unknown! no offence! lucruri rele s epot intampla in ambele cazuri, dar parca e mai safe flashtuning.
flashtuning am facut la o luna dupa ce l-am cunosut pe voinea, si a doua zi dupa ce am avut banii. . am regretat doar 2 lucruri: ca nu am reusit sa schimb debitmetru sa traga cum trebuie, si ca nu am pus varianta race de 150 cai pt o zi-doua!
oricum, e masina ta, e dreptul tau sa te documentezi si sa alegi solutia care iti convine mai mult. dar pt siguranta ta, intra si pe un forum de renault (parca reno.ro era, nu?) si vezi si pe acolo ce zic oamenii. stiu ca are oferte si pt cei cu alte masini decat VAG.

--
Posted: 2006-04-27 15:03:41
Edit : Quote

petrutms Posts: > 500

beton fratilor. mai discutati aici, nu pe prv. mai invat si eu ceva . poate ma bag si eu in curand la un tuning... da intai sa am masina mea , oricum ceva diesel de la vw, golf sau passat. , minim 100 cai. voi ce ziceti sa iau? pret...cat mai mic
--
Posted: 2006-04-27 17:09:18
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

Fyi: sunt inscris la reno.ro, de unde crezi ca stiam de voinea, de la protv?
In fine ramane de vazut ce si cum; cand faci un drum pe aici sa anunti sa vedem ce parfum e mai bun frantuzesc sau german?
--
Posted: 2006-04-28 01:00:46
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

pai am fost aseara..de intalnire cu forum..
anyway...ma gandeam ca stii de voinea de pe forum..dar am zis..si eu.. (oricum am aparut la b1 si la prima, dar la protv nu! )
cred ca la apa de parfum, stau mai bine francezii, (desi mie imi place mai mult clasicul german), desi cel mai bine stau italienii la design,dar la fabricarea cutiei si sistemului de parfumare, stau mai bine nemtii. parerea mea.
@petruts: depinde pt ce cauti masina. daca vrei mai mare pt spatiu sau pt figuri, baga un passat. daca vrei mai sport, mai predispusa la tuning, baga golf. nu e nevoie de mult peste 100 cai sa te simti bine. eu ma simteam bine si cu 64 de pe un diesel de ibiza acum2 ani.
noi te invatam de masini, dar tu ne inveti de telefoane, ok?
m-am intalnit aseara si cu campionul national la car audio, e un tp din PL cu un G5 GTI. Doamne cati bani a bagat in muzica.. si dupa toatea astea, acum tre sa mai dea banii si pe alta baterie...

--
Posted: 2006-04-28 07:05:31
Edit : Quote
Page <  123 ... 260261262 ... 340341342>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home