Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ach komop vuurtje, iedereen kan met z'n elftal winnen man !
Je hoef die jongens alleen van food en drinken te bedienen. Allemaal verwende sterspelers. En beetje te wisselen hoef je. Die trainer heeft heel de weg naar ek al achter de feiten gelopen. Mag die gast niet gewoon.
En terrecht, voetbalhater is het gewoon
--
Posted: 2004-06-24 21:16:38
Edit :
Quote:
On 2004-06-24 13:24:32, Vlammetje wrote:
OK ze zijn niet de beste. Maar ze zijn wel beter dan we ze in lange tijd gezien hebben. Dus misschien wordt het nog wel eens wat.

Hahahah

Porto das pas voetballen !
[ This Message was edited by: meeuw on 2004-06-25 14:39 ]
--
Posted: 2004-06-25 15:37:06
Edit :
Griekenland door,duitsland weg, france, spain. Nou dat word nog kans hebben om tjechie in de finale te krijgen en ek master te worden. Zal je zien dat het die *** ad**** nog lukt ook.
Oke dreigende en woorden van aantal lieden zijn wel erg overdreven met ophangen enzo, dat heeftie nou ook weer niet verdient.
Kan niet wachten op het moment tot willempie hem op z'n bek slaat als hij weer wil wisselen
Vanavond toch maar weer kijken(tis dat het groot scherm is naast de bar

)
--
Posted: 2004-06-26 12:56:20
Edit :
@ deliciosomarron,
Bedankt voor de replay, beetje overdreven zo duur, maargoed..
net als dat sms-en.. opeens een stuk goedkoper geworden.
(voor de pre-pays dan..)
--
Posted: 2004-06-26 17:23:27
Edit :
tja.... waarom hebben abonnementhouders niet ook sms voor 4 ct?
--
Posted: 2004-06-26 18:45:18
Edit :
Congratulation. ( But i am still for /// land )
This message was posted from a T630
--
Posted: 2004-06-26 23:31:01
Edit :
Ik heb het niet echt helemaal gevolgt maar er zijn kpn en nog iets een heel stuk goedkoper geworden in smsjes heb ik begrepen. Maar niet voor abbo's alleen voor prepay begrijp ik?
En orange doet er niet aan mee heb ik gehoord?
greetz
MEEUW
--
Posted: 2004-06-27 16:05:51
Edit :
Ik zag laatst ergens een poster voor KPN hi Prepay 4 ct per smsje. Hou me ten goede, het was 2 uur 's nachts op vrijdagavond, dus misschien heb ik het niet helemaal exact goed onthouden
--
Posted: 2004-06-27 17:01:38
Edit :
dat was toch 9 cent?? tenminste daar zag ik een kaart van en bij the phone house hing er een poster van
--
Posted: 2004-06-27 17:05:35
Edit :
Kort door de bocht: vorige week kwam Hi prepay (dus niet KPN prepay) met een forse, blijvende prijsverlaging van het sms tarief, namelijk 9cent..Heeft toen direct vele duizenden reclame posters door heel het land opgehangen met de slogan : "het laagste sms-tarief van Nederland" die posters waaren nog niet eens allemaal opgehangen of daar was prijsvechter Telfort, met de verlaging, prepay sms voor 8cent en deze zomer tijdelijk maar voor 4cent...Leuk al die concurrentie, jammer dat de sms prijzen bij abo's niet mee gaan in deze nieuwe prijzenoorlog..
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2004-06-27 18:47:32
Edit :
New Topic
Reply