>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
går du sivl eller militæret?? hvordan kan jeg få meg dimmet fra sivil...?? noen som vet det??
--
Posted: 2003-05-18 23:55:00
Edit :
Har vanlig militærtjeneste.....er ikke sikker på hvordan du dimmer fra sivil, men det er VELDIG lett å dimme fra militæret.....på forrige rekruttskole på Madla var det 46% av de frammøtte som dimmet. Så kan du tenke deg hvor mange som dimmer på sesjon....rekruttskolen før denne var det over 50% frafall!
--
Posted: 2003-05-18 23:57:00
Edit :
@Alasken
Kjenner ikke Nygård fra Arendal, men dimme til Fredag hadde vært drømmen! Håper på å dimme til Quarten, snakket med en som jeg var på tropp med på rekrutten, han dimmer 2. juli. Det hadde vært noe!
Du får klage på ryggen sem...

[ This Message was edited by: BeeWee on 2003-05-18 23:00 ]
--
Posted: 2003-05-18 23:58:00
Edit :
vil ikke sivil... ongen som sa at jeg kunne dimme på militæret før jeg hadde søkt om og komme i sivil.. og da var det for sent
--
Posted: 2003-05-19 00:00:00
Edit :
Vet ikke om jeg har sagt det før, men jeg reiser på ferie den 3dje juli og kommer tilbake den 20de...vi har siste dimmedato den 18de, så jeg dimmer nok den 3dje
Har og en kompis jeg bodde på rom med i 6-7 måneder som dimmer senest 10 juni! (vet ikke om du mente 2de juni istedetfor juli i den posten)
--
Posted: 2003-05-19 00:00:00
Edit :
Quote:
On 2003-05-19 00:00, Sonyericsson-man wrote:
vil ikke sivil... ongen som sa at jeg kunne dimme på militæret før jeg hadde søkt om og komme i sivil.. og da var det for sent
Hmm..fatta ikke så mye av det du sa her...
--
Posted: 2003-05-19 00:01:00
Edit :
hehe..
det jeg ville frem til var at jeg gikk på sesjon... og etter det sa de at jeg måtte i militæret..
Der etter søkte jeg om siviltjenste for jeg ville ikke i militæret. Men det ingen sa var at jeg kunne gått i militæret i ca 2 dager for så og bli dimmet for godt...
Men neida dumme meg fikk ikke vite det etter at jeg hadde søkt om og komme i siviltjensten...
håper du kjønnte det no...
--
Posted: 2003-05-19 00:03:00
Edit :
Mente 2.juli, hadde vært greit det, har bursdag 3. juli. Bare cruse rundt på quarten da hadde vært tingen!!! Hvis ikke så har e nattevakt på bursdagen min...d e føkt!
--
Posted: 2003-05-19 00:04:00
Edit :
@SE-man
Fatta nå ja...kjipt det...du kan jo prøve å ringe vernepliktsverket og si at du heller vil ha militærtjeneste...så kan du møte opp og bare gi faen og si du har migrene etc....vet ikke på hvilket grunnlag du fikk sivil tjenste, men du kan jo prøve noe sånt...når skal du begynne siviltjenesten da?
@bewee
Hadde nok ikke vært feil med tidlig dim nei, men jeg har så slapp tjeneste igjen uansett....har vel 1 uke der jeg faktisk trenger å gjøre noe..ellers er det bare sovende nattevakt og turnusfri
--
Posted: 2003-05-19 00:08:00
Edit :
går nok ikke det nei.. for har man først søkt over til siviltjeneste.. må man gå der... og du kan ikke tilbake til militæret før du er ferdig med siviltjenste... sånn sier loven...
--
Posted: 2003-05-19 00:11:00
Edit :
New Topic
Topic Locked