>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
Quote:
On 2003-04-11 12:10, kevin81 wrote:
Från ett till annat: jag såg Z1010 här om dan, i Kista. Det var en Ericsson anställd som stod och videokonfade med telefonen.
2 slutsatser:
Z1010 kommer att komma ut inom en snar framtid (dvs. troligtvis inga förseningar.)
3G nätet har kommit igång i Sverige och det är välfungerande.
3G näten har varit igång ett bra tag, men sen att inte speciellt många haft tillgång till det är väl en annan sak

om Z1010 lanseras enligt planerat kan nog hänga mycket på 3G operatörerna, utan fungerande 3G nät har du ju endast användning av den som GSM telefon å då kan du ju inte utnyttja speciellt mkt av de extra funktionerna den har. Har redan sett två eller tre som gått runt med den i Kista, å nån som gick runt med nån annan, kan ha varit NEC's 3G telefon
--
Posted: 2003-04-11 12:54:00
Edit :
Man saknar nästan "hund görat" i Kista gallerian
Maten på Oasen (heter de va!?) o alla möjligheter att se nya coola telefoner, minns när ja såg en "dam" gåendes med en P800 i handen, dock var det ingen av de jag jobbade med som förstod min exaltering

Dom var mer intresserad av feedrar hit o feedrar dit (det är nåra km. feeder som ligger i gallerian och garaget kan ja lova

) O de bara i 3´s nät!!
--
Posted: 2003-04-11 15:37:00
Edit :
fan vad bra att det finns en nätindikator på t610

jag gillar den verkligen
--
Posted: 2003-04-11 15:42:00
Edit :
@phonepro
Mobil är nog bland de största skämten tycker ja.. Deras sida är som om kalle 5år och johan 4år leker tidning i nåns källare pch har lånat pappas dator... så myclet reklam att de tar en evighet att ladda sidan, men då har ju jag "bara" en 10Mbits uppkoppling...
Jag förstår varför den förra chefredaktören flydde
--
Posted: 2003-04-11 20:02:00
Edit :
Tur att nätindikatorn fick plats men dåligt att

tog väck tidindikatorn.Jag använder den en hel del.
--
Posted: 2003-04-11 20:14:00
Edit :
Quote:
On 2003-04-11 06:30, phonepro wrote:
@Krippe
T610 har blinkande nätindikator, den sitter dock inte där den brukar, utan mitt i joysticken,
Jeg så på (prøvde) en T610 på et Esato-SE-treff i Norge om mandagen, og det var ikke noen blinkende indikator på den telefonen i hvert fall. Jeg skjønner ikke hvorfor den ble fjerna. Det er jo umulig å finne telefonen i mørke ellers. Dessuten er det greit å kunne se at telefonen har dekning uten å måtte se etter på skjermen. Kommer til å savne den. Kristian André This message was posted from a Netscape 7.0
--
Posted: 2003-04-11 21:53:00
Edit :
Kanske detta lilla progg är något för oss alla som har retats av outlooks fåniga fråga om vi tillåter XTDNconnect att synka
http://www.express-soft.com/mailmate/clickyes.html
--
Posted: 2003-04-11 22:41:00
Edit :
@mrnoodles
jag funderar på att starta ett separat forum här på esato som enbart rör alla faktafel och all annan idioti som den tidningen spottar ur sig
@georgia rebel
prova att maila SE och säg att funktionenen "batteri tider" är viktig för dig och att den starkt påverkar vilka mobiltelefoner du köper, så kanske dom lägger ner lite mer tid på att få funktionen att fungera och väljer att inkludera den i alla sina modeller
questions.se@support.sonyericsson.com
tilläggas bör att batteristapeln på SEs modeller har 11 steg(10+tomt), och den visar dessutom hyfsat rätt, dvd 10%/steg, något som inte alltid kan sägas om andra märken, att år 2003 ta fram en modell med över 300h passning och 3 steg på batterimätaren borde vara brottsligt
@kristaga
provade du telefonen i mörker?
jag har inte själv testat en T610, jag hänvisar till följande uppgifter
i SEs white paper till T610 står det på sidan 46 följande:
"network led 1 colour - green"
http://www.ericsson.com/mobilityworld/developerszonedown/downloads/docs/t610/t610_wp.pdf
på mobile review står följande text med i testet på T610
"A navigation joystick, which is positioned under the screen, can be pressed. It is very comfortable. You can see a service indicator in it. It is almost not noticeable in stand-by mode, what is the also a virtue of the phone. It’s not irritating by blinking when it lies near you on the table."
http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-t610-en.shtml
kanske därför du inte såg blinkandet, för att det är så svagt, eller så kan det varit en betamjukvara du använde, där lampan är avstängd?
om man tittar på bilder av T610 så ser det ut som att en nätindikator skulle kunna sitta mitt i joysticken
[ This Message was edited by: phonepro on 2003-04-12 11:55 ]
--
Posted: 2003-04-12 07:55:00
Edit :
jag tycker okcså det skulle kunna se ut som en indikator, vi får hoppas på det bästa vi som vill ha tillbaka den
--
Posted: 2003-04-12 17:21:00
Edit :
@phonepro
Haha kör du igång de så har du en självskriven medlem!!
Dom e patetiska i mina ögon. O all jävla reklam dom e ju sanslösa!!
--
Posted: 2003-04-12 17:38:00
Edit :
New Topic
Reply