Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 272829 ... 407408409>

MEEUW Posts: 134

Ik vind het zwaaar kut dat ik te vaak geen berijk heb. En helaas kan ik er niks aan doen.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-13 11:03:00
Edit : Quote

Hi rene,
fijn dat je ook orange gebruiker bent.
Ehm heb je erg verstand van deze shit?
Ik was namelijk benieuwt naar de volgende instellingen wat dat voor effect heeft.
Sms toegang maakt dat uit of dat gprs is of gsm.(gprs zou dat via share gaan? Dan is het gratiz hahaha)
Enne als je naar verbindingen > data comm. >data accounts >share > bewerken > en dan geavanc instell. , server kwal. Wat zou het effect hebben als je bepaalde dingen veranderd? bv klasse, wat houd dat precies in?
En als je stukje terug gaat(2x no gprsdata zit je dan) zie je 5 voorkeuserver. alleen gprs of automatische. Welke andere ... zou er dan zijn nog?
very tnx
hoop dat deze moeilijke vragen van een lastige vogel beantwoord kunnen worden
greetz
MEEUW

--
Posted: 2003-05-13 20:19:00

Delta 9 Posts: 193

Ik vroeg me af of jullie net zoals mij NIET KUNNEN WACHTEN TOT DE T610 in ons kikkerlandje uit is.
--
Posted: 2003-05-13 20:37:00

Bianca Posts: > 500

Ik kan ook niet wachten op de t610 alleen zit ik helaas nog een jaar aan myn orange abonnement vast:-( En voor degene met orange:staat by jullie orange in je scherm by operator? By my staat nog dutchtone(dat maakt my opzich niks uit) maar by een vriend van my is het wel veranderd?? This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-13 21:16:00

Delta 9 Posts: 193

Ikke ga hem gewoon los kopen (MOET HEM HEBBEN!!!). Het feit dat er nog dutchtone in je scherm staat heeft te maken met je simkaart. Deze geeft dutchtone als operator-logo aan. Alleen bij Nokia's (en volgens mij ook enkele samsungs en motorola's) is het mogelijk voor het netwerk om het "over the air" aan te passen ongeacht de sim. Ik had hetzelfde met mijn Libertel-sim (sim-wissel: is nu Vodafone bij mij) en heb het nu met mijn Ben/T-mobile-sim. Ook moet je sim zijn voorbereid op orange (mijn T-mobile en Voda-sim kennen bijvoorbeeld ook geen dutchtone maar alleen orange)
--
Posted: 2003-05-13 21:31:00

Ik kan ook niet wachten eer dat de t610 uit is (Not)
en waaorm niet? omdat dan mijn t68i waar ik zo trots op ben ineens gratiz word weggegeven
En die t610 gaat heeel wat kosten ben ik bang :'(
(zoek nog sponsoren , wie ? hahaha)
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-13 22:18:00

rencomp Posts: 188

Hoi zal het proberen.1 sms toegang via gprs werkt niet bij orange,heb dat ook eens geprobeert,wat het precies inhoud weet ik niet..2 bij de optie van je share,daar staat voorkeurservice en daar kan je dus kiezen,staat op automatisch,dit betekend dat je nog gebeld kan worden tijdens een gprs sessie,zet je het op gprs,dan ben je tijdens zo'n sessie onbereikbaar voor degenen die je bellen,dus je wordt dan niet onderbroken.3 die optie van service kwaliteit enz kan je,of sneller of betrouwbaarder instellen.. This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-14 07:14:00

rencomp Posts: 188

Maar of veranderingen aan deze instellingen wat uitmaken heb ik niet echt gemerkt...heb in het teldisplay ook orange staan..ook op de oude motorola 3288 staat het... This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-14 07:59:00

very tnx, hoe weet je dit allemaal?
IK heb nu data op gsm ingesteld. Na mijn idee gaat het share wel hierdoor sneller. Alleen die communicatie fout word ik wel GOED ziek van. Stel heb manet een iltje geschreven, ben ik mooi de lul. Tis goed dat het nog niet voorgekomen is anders had ik die t68i dwars door het raam gesmeten .
Anyway ehm weet je hoe ik kan zorgen dat ik mailtjes kan sturen met langer dan x aantal regels. Tis nogal weinig info wat je kwijt kan
very tnx again.
greetz
MEEUW

--
Posted: 2003-05-14 09:28:00

Rickstur Posts: 260

Quote:
On 2003-05-13 21:31, Delta 9 wrote:
Het feit dat er nog dutchtone in je scherm staat heeft te maken met je simkaart. Deze geeft dutchtone als operator-logo aan. Alleen bij Nokia's (en volgens mij ook enkele samsungs en motorola's) is het mogelijk voor het netwerk om het "over the air" aan te passen ongeacht de sim. Ik had hetzelfde met mijn Libertel-sim (sim-wissel: is nu Vodafone bij mij) en heb het nu met mijn Ben/T-mobile-sim. Ook moet je sim zijn voorbereid op orange (mijn T-mobile en Voda-sim kennen bijvoorbeeld ook geen dutchtone maar alleen orange)

Dat is dus niet waar, mijn vrouw zit ook bij orange (abbo met een t68i) en haar logo veranderde dus gewoon van dutchtone naar orange!!

Misschien kan het bij prepaid niet??
--
Posted: 2003-05-14 11:44:00
Page <  123 ... 272829 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home