>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
@Robin87
Tja, då kan du ju vara fel i hårdvaran... Någon komponent som kanske glappar.
@alla
Nu funkar det att ta emot ifrån VODAFONE också... Nu är det bara e-posten kvar.
--
Posted: 2003-04-19 20:07:00
Edit :
är det någon mer som har problemet med sin t300 att den hakar sig ofta när man sätter på/stänger av???
--
Posted: 2003-04-19 21:13:00
Edit :
T610 är en kanontelefon!!
Jag fick testa en polares T610 (han jobbar på SE) en liten stund. Den är riktigt läcker designmässig, den fysiska storleken är nästan exakt samma som T68:an och skärmen.. ja, vad kan man säga... skärmen är fantastisk. Klara fina färger.
Kameran verkar oxå bra, uppdateringen på skärmen när man använder kameran är ganska snabb. Kanske inte riktigt så snabb som P800:an är men snabbt nog. Ljusår bättre än MCA-2x kamerorna, men nått annat var väl iofs inte att vänta
Ingen seghet vad jag kunde märka. Allt flöt på fint i menyer och sånt. Användargränssnittet utnyttjar verkligen färgerna på skärmen, snygga skuggningar och sånt. Väldigt propert och snyggt.
Tar väl dock en liten stund att vänja sig vid att använda "softkeys" i menyerna om man är inbiten Ericsson användare. Men det fungerade fint, bara det att man får nog vänja sig lite
Enligt honom så skulle telefonen släppas om ca 2-3 veckor. Men vi får väl se.... jag vet iallafall vilken som blir min nästa telefon.
--
Posted: 2003-04-20 16:07:00
Edit :
Jag ska köpa en t610!
Funderar på att köpa HBH-60 handsfreen oxå!
Vet inte om jag har användning för den men det är kul med teknikprylar!
--
Posted: 2003-04-20 18:18:00
Edit :
jag ska lugnt också köpa en t610 men jag ska vänta och köpa den där MP3 spelaren som kommer senare i år, den verkar grym! du har inte några bilder på den som du tog när du fick testa den?
--
Posted: 2003-04-20 19:03:00
Edit :
@ robin_87
Tyvärr... har inga bilder på det. Men det finns ju gott om bilder på T610 "in action" i en del trådar här
Det är verkligen en kanontelefon. Det är som en T68:a på anabola
Skärmen är som jag skrev innan verkligen helt underbar.
Designmässigt så tycker jag att den är klockren. Min T68:a såg så gammal ut jämfört med T610 när man höll dom intill varandra.
Den verkar ju bli ganska billig oxå.. Lägsta pris på pricerunner just nu är 3875:-, vilket är riktigt billigt tycker jag.
--
Posted: 2003-04-20 20:07:00
Edit :
är det inga "släpningar" på skärmen när man t ex spelar spel som det är på t68i t300/t310? du skrev att din kompis sa att den skulle släppas om 2-3 veckor, så den kommer i maj alltså och inte i juni som dom har sagt den senaste veckan?
--
Posted: 2003-04-20 23:06:00
Edit :
puuffffff jag måste ha den me hmmmmm.......
En liten fråga till alla, jag vill köpa en bärbar men vad är det för skillnad mellan en pentium och celeron processor???...... om båda har tex. 1,9MHz??:...
--
Posted: 2003-04-20 23:09:00
Edit :
de har olika mkt cash minne, intel celeron 4(om det nu heter så) har 128kb i cash minne och 400mhz i buss ..medans en vanlig pentium 4 har 512kb i cashe'en och 533 mhz i busse'n... asså pentium 4mkt bättre till krävande jobb som grafik och multimedia spel mm... kontorsjobb klara celeron fint ,,d itne så att den inte kan hantera grafik mm men itne lika snabbt som P4 då dvs..
--
Posted: 2003-04-21 00:30:00
Edit :
@ robin_87
Jag testade visserligen inte att spela några spel. Men jag märkte inte några "släpningar" på skärmen när man gick mellan olika menyer, och det märker man ju på T68:an ibland.
Enligt honom så skulle den släppas inom 2-3 veckor, mer än så vet jag inte. Men var det inte GEAB som sa i juni. Hmm... GEAB är väl inte direkt kända för att ha telefonena direkt när de släpps.
[ This Message was edited by: ppcrockar on 2003-04-21 10:57 ]
--
Posted: 2003-04-21 11:54:00
Edit :
New Topic
Reply