>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Forum for norske mobilbrukere
Bookmark topic
Det som er litt komisk er at jeg opprinnelig bestilte fra Tiscali, men fra de fikk jeg beskjed om at kvaliteten på linjen min var for dårlig. Prøvde to ganger, før jeg bestilte fra tele2 (med samme linje) og da gikk det som smør. Ikke noe galt her...
--
Posted: 2003-05-12 18:01:00
Edit :
Quote
Kjenner en som har hatt en del problemer med ADSL. Først får han vite at han kan få og så at han ikke kan få og sånn har det holdt på i to år... Har prøvd samtlige levrandører osvosv!
Bare tull på han og han bor ved Holmenkollen i Oslo som må regnes som et attraktivt område og det betyr jo ADSL kunder...
--
Posted: 2003-05-12 18:03:00
Edit :
Quote
Samme her. Bor 5 min unna Tønsberg sentrum. Masse folk her, ikke skog (he he), så jeg skjønte lite av det Tiscali sa...
--
Posted: 2003-05-12 18:07:00
Edit :
Quote
Er ikke alltid lett å forstå deres konklusjoner og kundebehandling...
--
Posted: 2003-05-12 18:12:00
Edit :
Quote
Nei, det er noe som helt klart burde bli bedre. Vitner om at de vet alt for lite om hva de driver på med...
--
Posted: 2003-05-12 18:13:00
Edit :
Quote
Er litt det samme som når jeg ringer kundeservice hos Telenor Mobil og det brødhuet forteller med at han ikke kan ordne det når jeg vet det er mulig... Og når jeg selv søker på en sånn jobb får jeg vite at alder er mer viktig enn kvalifikasjoner..!! Blir så irritert!
--
Posted: 2003-05-12 18:18:00
Edit :
Quote
Jobber selv med kundestøtte (på en måte), med nettverk. Og, ja, jeg vet ikke alt, men er det noe jeg lurer på sjekker jeg det opp. Det virker som mange support og kundesentre ikke gjør det rundt omkring...
--
Posted: 2003-05-12 18:21:00
Edit :
Quote
her gikk det for seg...
JEg må si at jeg er mest fornøyd med NGT.. Selv om jeg er telenor forhandler og noen vil bestille ADSL hos meg informerer jeg dem om at NGT er bedre og billigere.. Vil ikke at folk skal ta Telor ADSL for på det området syns jeg telenor svindler på folk.
Selv om jeg måtte vente i nesten 10 uker på ngt, pluss at de roter litt med regningene, vil liksom ha mer en de skal ha... hehe... men ellers er det topp kvalitet hos ngt.. og har aldri hat noe prob. med ngt kundeservice... kommer altid rett igjenom.. vel det lengste jeg måtte vente en gang er ca 2 min... men det går greit... og så har de jo så sjekke damekonsulenter der...
--
Posted: 2003-05-12 21:08:00
Edit :
Quote
he he... Bytte nok fra Tele 2 til NGT hvis de er tilgjengelig der jeg bor om et år....
--
Posted: 2003-05-13 10:11:00
Edit :
Quote
bra
--
Posted: 2003-05-13 10:22:00
Edit :
Quote
New Topic
Topic Locked