Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Guys, je kunt voor MMS registreren bij
www.nowmms.com (ook wereldwijd GRATIZZZZ, dit moet je toch aanspreken meeuw
) werkt voor mij uitstekend (ik kan namelijk ook veel grotere mms-jes ontvangen dan via T-Mobile MMS en nog nooit een foutmelding, die ik bij mijn vrinden van T Mo om de haverklap krijg) misschien het proberen waard?
--
Posted: 2003-05-15 10:36:00
Edit :
GRATIZ ja daar is meeuw dol op ! ! ! (Welke hollander NIET :? )
hahaha
Tnx zal me aanmelden. Weet alleen bij god niet aan wie ik mmsjes moet sturen
anyway Die mail zooi vind ik een beetje vaag nog btw. Tis echt iets voor mij dat ik einde van de maand een rekening heb van 1500 piek.
iemand al getest
?
Very tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-15 13:12:00
Edit :
LOL ik denk dat jij de enige in nederland bent die een rekening in pieken krijgt
--
Posted: 2003-05-15 13:34:00
Edit :
Nou ik mail dagelijks zo'n 25x en heb nog niet op de maandelijkse factuur terug gezien.is gratis zolang het via de wap gaat.maak je gebruik van de email funktie die in je tel zit,bij berichten,dan is de eerste 2mb aan mail gratis,daarna 3euro per mb..
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-15 13:44:00
Edit :
Ik bedoelde die e-mail servers die ik net had gevonden(paar posts terug)
Ow en dat mms, ik weet niet of iemand de kleine lettertjes heeft gelezen
----------
, the subscriber agrees to receive promotional messages from sponsors of the NowMMS service. These promotional messages will not exceed one message per day, however this limit is not guaranteed.
-----------
hahaha lol, hoeveel spam krijg je dan per dag
sorry ben nogal veel eisend, ook met gratiz dingen
Maar dat hadden jullie al door denk ik
Student he
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-15 13:51:00
Edit :
ja daar was ik ook op voorbereid, maar ben nu een ruime maand ingeschreven bij ze en nog geen enkele spam-mail of -mms gehad. Dat loopt dus wel los.
En inderdaad, veel mensen hebben helaas (nog) geen MMS telefoon hier. Ik heb het MMS-en dan ook uitgeprobeerd aan de hand van de MMS thread hier op esato (45 pagina's namen en telefoonnummers, eigenlijk zijn we met zijn allen hartstikke gek)
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=17352&forum=22
en heb er een aantal gehad. best leuk. Verder gebruik ik het vooral om fotootjes te versturen. Dit omdat mijn email functie niet werkt (wederom met dank aan mijn vrienden van T Mobile) en ook daar ben ik zeer tevreden over.
MMS wordt wel leuker naarmate meer mensen het hebben, maar zo gaat dat met alle dingen..... op een goede dag....
--
Posted: 2003-05-15 14:37:00
Edit :
Flex
Btw ehm hoe kan ik andere talen in mijn telefoon zetten? Ik heb geen duits enzo :'(
tnx
@ edit > HET IS GELUKT
MEEUW @ MMS hahaha cool
alleen is dat via share gprs dan ook echt gratiz?
[ This Message was edited by: meeuw on 2003-05-15 14:26 ]
--
Posted: 2003-05-15 14:54:00
Edit :
Ik zag bij jouw e-mail adres in die toppic vlammetjje. Maar hoe verzend ik dat dan daarna toe of hoe gaat dat dan met @nowmms.com ??
Het is me wel gelukt om 1tje te onvangen
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-15 15:59:00
Edit :
Rogier, posten (in een gevoerde envelop zeg maar) is max EURO 5,- Dat valt dus nogal mee. PM effe wat je wilt
--
Posted: 2003-05-15 20:04:00
Edit :
Hahahaha lol, ik heb
admin@nowmms.com
Very flex!
--
Posted: 2003-05-15 21:07:00
Edit :
New Topic
Reply