Regional : Europe, Middle East and Africa : Hej alla! Här är ett Svenskt P800 forum !
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Hej alla! Här är ett Svenskt P800 forum !
Bookmark topic
Jag laddade över 2 sköna låtar alldeles efter mitt svar och gick ut på en kort promenad, funkade fint med luckan stängd.
--
Posted: 2003-03-12 15:12:00
Edit :
Nu har jag en fråga till er som har använt P800 länge.
Stanby tid e asså skit skum..
Min var fulltladdade igår, 100%, nu 4% kvar. har inte ens surfat eller spelat. bara pratat i 10-20minuter sen har den läggat still.
Oavset vad jag gör så räcker den endast 1 och halv dag, har asså problem att komma upp i två dar. När jag var i Kina, då ringde jag endast Då kom jag asså upp i 5dar utan problem.. men nu tillbacks i Sverige mindre än 2dar
Den bruka ju räcka ganska länge annars, om man bara ringer med den.. hmm.. dags att byta ut battriet???
eller kan det vara nån program som bråkar i backrunden=?
--
Posted: 2003-03-13 02:53:00
Edit :
Hur är täckningen runt där du befinner dig?
Är den dålig drar det mer batteri, då telefonen ökar uteffekten.
--
Posted: 2003-03-13 15:35:00
Edit :
Det är bra täckning här, bor ju trot's i STHLM
Ska testa nu hur länger skiten räcker, annars får de byta ut batteriet eller nåt..
--
Posted: 2003-03-13 20:20:00
Edit :
Ja jag vet vad du menar ... jag stör mig oxå på min batteritid men jag tror jag vet va som kan va felet !
Det är så att den gamla typen av sim kort, som jag, så drar den mer ström än dom nya.
Dom gamla är på fem volt och dom nya är på tre, så det kan bli rätt stor skillnad. Det kostar cirka 200 att uppgradera/byta ut sitt sim kort så det tycker jag det är värt ...
En annan sak jag kom på var att om man lyssnar på MP3 och sedan inte stänger av den genom att trycka på stopp knappen, då fortsätter musiken att rulla ! ( om man har på Slinga dvs). det kan dra en jävla massa ström !
--
Posted: 2003-03-15 18:29:00
Edit :
Mitt SiM kort e ca 6månader gammal. Så den e ganska ny.. ska se nu, hur den klarar sig, har haft ca 2 och halv dan. och har 30% kvar, både klara upp 3dar ialfall.. har snackat och tagit emot mail
Den både klara upp 3 dar i alfall...
--
Posted: 2003-03-16 01:01:00
Edit :
håller med !
det e det enda som e något av en besvikelse på den här telefonen jhämnfört med min t68i....
--
Posted: 2003-03-16 01:07:00
Edit :
Jag har en liten fråga kan man surfa på riktiga html sidor (Lunar mm) på själva P800? Killen i butiken sa nej, men det var samma kille som sa att t300 inte hade gprs.
This message was posted from a T300
--
Posted: 2003-03-16 01:29:00
Edit :
Jo då det kan man!
men i den webläsaren som är inbyggd kan du inte läsa sidor som har ramar, men om du laddar ner Opera kan du läsa nästan vilken jävla sida som helst ....
--
Posted: 2003-03-16 02:05:00
Edit :
Tja! Någon som vet om de går att lyssna på mp3 genom HPR-20?? Jag köppte nyligen en sån, radion e ju super men iblan vill man ju lyssna på en mp3 å de känns onödigt å släpa med sej dubbla lurar.
This message was posted from a P800
--
Posted: 2003-03-16 18:51:00
Edit :
New Topic
Reply