>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
D er vell ikkje tilfeldigvis nån fra tromsø som har fått oppgradert tlfn sin? Å eventuelt hvor? PS: Genialt med en norsk topic
This post was posted from a T68
--
Posted: 2002-05-28 11:33:00
Edit :
Min lille yndling er inne på EMTS Kristiansand akkurat nå, og blir matet med digg! P.S: Er det noen andre fra Norge med Singaporske tall på tastene (i tillegg til de vanlige)
--
Posted: 2002-05-28 12:03:00
Edit :
Hei alle!
Min telefon er nettopp levert til Nordialog Tvetenveien, de sa oppgraderingen tar en time. Henter den kl 13.00 sharp!
Yipee!!!
--
Posted: 2002-05-28 12:09:00
Edit :
Jeg er fortsatt irritert over at jeg ikke fikk oppleve oppgraderingsrusen.. Jeg fikk en T68i samme dag som oppgraderingen ble tilgjengelig på EMTS Kristiansand...
Er det noen som har erfaringer med eksterne IR-adaptere på stasjonære pc'er, f.eks. med MA-600??? PC'en oppdager telefonen min, men alt jeg prøver å sende over IR'en ender med "forbindelse brutt" eller liknende..
Jeg må innrømme at IR på stasjonære pc'er en av de få tekniske ting jeg ikke har noe særlig erfaring med, så hvis noen vet mer om meg hadde det vært greit...
--
Posted: 2002-05-28 14:43:00
Edit :
Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få oppgradert T68i'en min med R2B025???
Takk
--
Posted: 2002-05-28 14:54:00
Edit :
Ingen steder, ennå. Desverre
--
Posted: 2002-05-28 15:02:00
Edit :
Tror de som bor i Oslo må til Moss eller noe for å gjøre det.
--
Posted: 2002-05-28 15:06:00
Edit :
Dårlig nytt i Kristiansand;
har fjernet oppgraderingen fra serveren igjen..
Det er faktisk noen som har fått oppgradert telefonen, men nå er det altså ikke mulig lenger....
@Hobbes: Kjipt for deg, tenker jeg. Da EMTS ikke lenger har oppgraderingen ser det stygt ut for telefonen din foreløbig...
[ This Message was edited by: HC on 2002-05-28 14:14 ]
--
Posted: 2002-05-28 15:12:00
Edit :
Til alle T68i-eiere....
Gidder dere sjekke ut et par ting?
Jeg hører stadig mye bra om wap.christersson.org og hva den siden kan tilby t68i, men når jeg prøver å gå inn på denne siden og trykker på "for t68i" får jeg feilmeldingen
"An internal gateway error prevents the gateway from fulfilling your request"
Dette får jeg også på en del andre sider. Jeg bruker forresten Netcom GPRS.
Noen som opplever det samme, gjelder det alle - eller er det noe med meg/ mitt....?
Dessuten - Er det noen her som har R2B025, eller har de fleste R2A014...? Jeg har hørt det er stor forskjell i sms-hastighet, så jeg tenker jeg oppgraderer i morgen... (P.S. tast >*<<*<* for å finne verjonen)
--
Posted: 2002-05-28 16:56:00
Edit :
Oppdaterte telefonen min i dag, var en runde nede i Oslo sentrum først, og fant ut at inngen kunne gjøre det der, tenk det hovedstaden, og Norge's største by.... (Har nå hørt i etterkant at Nordialog i Tveitenveien gjør det, men jeg ringte dit og fikk et frekt svar i telefonen) Jeg reiste derofr 5 mil til Moss, og oppgraderte på Telehuset (Varnaveien), jeg var den første som oppdaterte der, og det var ikke noe problem for dem å hente ned MMS softwaren fra EMMA, dette var rund klokken 13:00 i dag!
Ønsker dere andre fra hovedstaden som ikke har oppdatert enda lykke til, skønner ikke at SP'ene i Oslo kan kalle seg SP'er..... (De skjønner sikkert bare ikke hvordan de bruker EMMA II
)
--
Posted: 2002-05-28 18:59:00
Edit :
New Topic
Topic Locked