Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
LOL!!
Cool meeuw. zodra ik een nieuwe sim heb, ga ik je een mms-je sturen (ik ga van de T Mobile af...) om te testen!
--
Posted: 2003-05-16 10:40:00
Edit :
Very cool, helaas ben ik mijn telefoon kwijt.
duz ehm....
ergens verloren onderweg richting cafe.(ging er naar toe he ff voor de duidelijkheid)
--
Posted: 2003-05-16 10:50:00
Edit :
Zow dat is minder dan,wel weer een reden temeer om de t610 aanteschaffen...(gaat geld kosten...)kijk je contract na..1x per jaar de kans om met het verlengen van je contract goedloop,of GRATIS aan een nieuw toestel te komen...
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-05-16 10:59:00
Edit :
Yes, of contract upgraden, ook korting op een nieuw toestel.
Kwijtgeraakt!! Meeuw toch! Als je de T610 neemt (wel een HEEEEELE fijne mobiel!!) mag je wel extra opletten dat hij niet verdwijnt in omgeving cafe.........
--
Posted: 2003-05-16 11:08:00
Edit :
Ik had hem net een week die mobiel, dus van contract verlengen is voorlopig geen sprake
btw stel ik wil de t610 hebben, hoe kan ik daar het beste aan komen? Via zwitersland of is het beste te wachten tot hij hier is.
IK heb( H A D ) net de t68i duz....
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-16 11:10:00
Edit :
Quote:
On 2003-05-16 11:08, Vlammetje wrote:
Als je de T610 neemt (wel een HEEEEELE fijne mobiel!!)
En dat het een fijne mobiel is. Ik heb hem nu een dag - het is echt een wonderschone en vooral erg degelijke mobiele telefoon. Ik heb er destijds op de CeBIT even mee gespeeld, maar daar krijg je nooit echt een goed beeld van het pracht en praal wat daar ten toon wordt gesteld.
Desalniettemin blijf ik ook dit toestel traag vinden. Ik snap niet dat ze dat na al die trage modellen nog steeds niet hebben opgelost. De P800 was daar echter een uitzondering op.
--
Posted: 2003-05-16 11:13:00
Edit :
Waar heb je die t610 gekocht? en voor hoeveel als ik vragen mag?
tnx
--
Posted: 2003-05-16 11:19:00
Edit :
Een vriend van me die in Zweden woont heeft hem dinsdag in Stockholm voor me gekocht. Bij het zien van de telefoon heeft hij er zelf ook maar een gekocht.
Ik heb er 470 euro voor betaald. Ik weet dat het goedkoper kan, maar ik wil hem per direct (als in gisteren) hebben.
--
Posted: 2003-05-16 11:24:00
Edit :
OW very cool, ik heb een nichtje in zweden
, ff vakantie plannen
ehm Hoezo kan het goedkoper(vertel, vertel
. meeuw is dol op goedkoop en gratiz
)
very tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-05-16 11:29:00
Edit :
Bij Sonystyle HK kan je hem voor 370 bestellen inclusief bureaulader, maar die shippen alleen naar HK. Daarbij kan je je ook afvragen of je de Chinese 610 wel kan laten flashen met een Europese flash file. Dat kon bij de 802 meen ik niet. Maar dat is dan weer, aan de andere kant, ook echt een ander type.
Je *kan* natuurlijk ook gewoon wachten tot hij hier leverbaar is.
Telecom4u heeft hem afaik al wel op de site staan. Mail ze eens zou ik zeggen.
T610 kopen?
--
Posted: 2003-05-16 12:22:00
Edit :
New Topic
Reply