Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ik had de indruk dat dat wel meeviel (effe vastgehouden)
--
Posted: 2004-10-21 13:05:01
Edit :
Nou nu moet ik straks naar t-mobile gaan bellen. Die lui presteren het ook om alles wat je naar hun opstuurt kwijt te raken en dan te zeggen dat ze het niet ontvangen hebben
--
Posted: 2004-10-21 18:37:22
Edit :
Zo Bianca, doe jij vanaf nu zaken met T-Mobile...?
Kweet niet of dat nu wel een verbetering is tov Orange daarzo op de eilanden... nou succes met bellen dan maar....
Over GoT enzo, t'valt wel op dat de enkele Hollanders die hier op dit Board zitten ook te vinden zijn op GoT en Telecomvergelijker (ik ook,alleen andere aliassen), dubbele hobbies dus zegmaar
Ja MEEUW, lekker GPRS'en, leuk tijdverdrijf, jammer dat ik het onder werktijd moet doen

wordt steeds gestoord enzo..
--
Posted: 2004-10-21 19:06:00
Edit :
Nee maar iemand anders die ik ken (n00b qua telefoons) en van onrecht word ik echt pissed. Dus ik die lui opgebeld, ben zowat al die afdelingen langsgeweest. Steeds als het die mensen te heet onder de voeten werd werd ik doorverbonden alleen zijn ze allemaal even dom en onwillig. Mij zal je dus NOOIT met t-mobile meer zien (heb zelf nog orange)
Staan er op internet standaard klachtenbrieven?? Ik ben bang dat als ik em zelf schrijf dat ie dan TE wordt
--
Posted: 2004-10-21 19:26:34
Edit :
Eigenlijk he, heb ik het gehad met die mobiels. Overal en nergens zit iedereen te bellen. In cafe's in de trein enz enz. Ga eens in de trein zitten en pak voor de gein je mob. Check it out hoeveel mensen er ook hun mobile pakken.
Soms vragen ze welke mobiel ik heb. Waarom vraag ik me dan af.
Ik antwoord dan als een vrouw en zeg gewoon een blauwe

.
Gelukkig heeft spam mijn mobiel niet bereikt. anders gooide ik meteen dat ding weg.
Ik zag een keer programma dat je over tijdje kon zien waar je vrienden enzo waren. Ook dat wil ik niet. Privacy inbreuk is het eigenlijk.
Als ik met een vriendin gezellig aan terrasje zit en ze zien waar ik ben lijk me niks. Wil ik niet want dan heb je kans ze erbij komen zitten. En als ik dat wou had ik ze wel gebeld

.
Dat ding gaat ook bij mij op de raarste tijden af. Of op het moment dat het echt niet uit komt. En zet ik hem uit tja dan moet je weer je voicemail afluisteren, meestal voor niks.
Of je batt is ineens weer op. Waar die de energie laat al sla je me dood.
Dus ik ben weer bij mijn oude vertrouwde mobiel : de philips genie!
Voordelen is dat hij beld, sms't en je bent bereikbaar.
Het grootste voordeel is dat je hem ook makkelijk kan uit zetten (en niet nog heel filmpje krijg met hoop herrie)
En mooi meegenomen is dat je binnen de kosten blijf want lekker smsen doettie niet en mms kan hij al helemaal niet
batt gaat zo'n week mee anders als je veel beld halve week.
Een aanrader dus, zal hem eens bij de mobieltjes list zetten hier hahaha
Vroeger he als je aan een meid vroeg van mag ik je nummer kreeg je thuis nummer.
Spannend was dat want meestal kreeg je eerst de vader of moeder aan de telefoon.
Toen kwam de tijd dat ze om je nummer vroegen of jij vroeg om nummer en je kreeg een mobiele nummer.
Nu tegenwoordig krijg je een msn adres. En onder de 18 vragen ze of ik mijn msn adres wil geven. Ehm juist. (gelukkig genoeg die wel om mobiele nummers vragen en of geven.)
15 a 16 jarige en wat daaronder ook tegenwoordig de discotheken in mag van ouders en security met een heel voorzichtig stemmetje mag ik je msn adres. Juist, even kijken wat dat ook alweer was op mijn pedo pas

.
MSN ? mms sms,mes, ems,mmc. GEK word je ervan
vroeger..., vroeger was het allemaal veel beter. YES kan het nu ook zeggen, eindelijk. Helemaal met de euro tijd
Zo ik heb mijn tijd weer volgemaakt

, ga voetballen.
greetz,
MEEUWIE
--
Posted: 2004-10-21 19:40:06
Edit :
dat was nou weer es een hartverscheurend epistel
Tranen in mijn ogen
En ik gebruik opeens een t68 (een ericsson jawel!) want ik ben mijn Z600 ZOOOOOO zat

(wat klinkt dat verwend zeg

)
enne.... ik houd niet eens van bellen en public

ik ben idd meer van het gprs-en
Maar de ddoenkele keer dat ik in de trein zit (gaat volgende week weer gebeuren en ik kijk er nu al naar uit.... NOT!) erger ik me rot aan alle flauwekul halve gsprekken om me heen.....
Nou ja...... en mensen die hem niet uitzetten bij trouwerijen/begrafenissen/in de babykamer/tijdens de film.... dar kan ik me ook wel over opwinden. Iedere mobiel heeft toch een 'stil' knop?
Bianca: T Mobile zijn
ratten neem het van mij aan, ik heb al de leukste dingen met ze meegemaakt. Laatste topper: op 11 okt een aangetekende opzegbrief verstuurd. Gevraagd of ze het restantbedrag (2 maanden) direct wilden factureren en de lijn afsluiten en eea
per ommegaande wilden bevestigen. Nou ik moet nog van ze horen maar de normale acceptgiro is er al weer.
na alle grappen met incasso's die ze niet afschreven (is hun fout toch?!?) en daarna mijn lijn afsluiten voor ze zelfs maar een brifje de deur uit hadden en mij als wanbetaler aangemerkt bij 'hoe-heet-toch-die-organisatie-weer'? Grrrrrrr heeft ook maar 3 maanden geduurd om alles te clearen. Daarna
direct een ander contract afgesloten en T Mobiles incasso ingetrokken
Sindsdien is de sim in gebruik als nummer voor buitenlandse gasten (familie van Said of vriendjes van mij uit de Amerika tijd enzo) maar nu gaat hij eruit. Definitief. En ik schrijf niets, ik wacht gewoon de volgende acceptgiro's af. Ik betaal keurig mijn opzegtermijn en de eerstevolgende die komt gaat met een gepeperde brief, kopie van opzegging, bewijs van verzending en alles er op en eraan met een strik erom naar Den haag, met een TPG beambte die een handtekeningetje voor ontvangst komt halen.... ens kijken of ze het dan wel in de gaten hebben.
Het zijn echt absolute schoften. Mocht iemand nog aggresiev neigingen hebben... ze zitten in Den Haag en het mag in de brand wat mij betreft
--
Posted: 2004-10-21 19:57:33
Edit :
HAHAHAHAHAHA MEEUW, lekker Nostalgische gevoelens ophalen
Toen gingen de korte liefdesberichtjes (ook naar buitenlandse vriendinnetjes..) nog over de FAX, (die ouders meestal als eerste van de machine afscheurde)..Oeps...Toen wij mannen nog naar de bloemenwinkel gingen om een echte bos bloemen voor onze schatjes te kopen ipv een afgezaagde HALLMARK E-Card waar een digitaal fototje van een oude bos bloemen opstaat..En idd dat bellen op de huistelefoon, zit net je huis vol met allerlei ooms en tantes, wordt er gebeld, je moeder neemt op, en roept in het bijzijn van iedereen dat er een meisje voor je belt, gelijk een rooie kop natuurlijk...hakkelend, euh hoi M*r*sk* euh, bel je strakkies terug, goed??... ach tijden veranderen, en Meeuw, wat betreft leeftijdsverschil in de Disco, Misschien minder disco en meer kroeg...Nou zo is het wel weer genoeg over vroeger..
Bianca, wat betreft de klachten? ik weet uit ervaringen dat een nette brief toch na erg veel geduld wel een positief resultaat kan opleven..(gaat zeker over een toestel ter reparatie aangeboden?)
Vlam,
Zo jij kan ook lekker agressief uit de hoek komen zeg...
[ This Message was edited by: rencomp on 2004-10-21 19:08 ]
--
Posted: 2004-10-21 20:02:00
Edit :
@ vlam , ik ben ook tmobile klant tot grote spijt , heb ook veel zooi van hun meegemaakt : ( ps ik laat binnenkort mijn nr gewoon door een andere provider overnemen , dan ben ik van die zeik van hun af

)
--
Posted: 2004-10-21 20:07:17
Edit :
Quote:
On 2004-10-21 20:02:00, rencomp wrote:
Vlam,
Zo jij kan ook lekker agressief uit de hoek komen zeg...
De vriendelijke, kalme, correcte weg werkte niet bij T Mobile. En als zij een fout maken... akkoord... kan gebeuren. Mijn nummer afsluiten??? Niet heel happy mee maar alla... kan gebeuren, kan opgelost worden...
Maar mijn persoontje als
WANBETALER te boeken zetten bij een hele serie bedrijven waaronder alle telecom bedrijven... OMDAT ZIJ EEN FOUT MAKEN???!! Dat was dus de druppel. Want dat betekende dat ik nergens een ander contract kon afsluiten op dat moment....omdat T Mobile mij op de zwarte lijst gezet had. Nou ik kan je vertellen, dat was het moment waarop alle redelijkheid en vriendelijkheid en geduld overboord ging
Ik heb toen mijn voda pre paidje aangeschaft en nadat ik van de zwarte lijst afwas dat nummer geporteerd naar een debitel abbonement. Debitel schrijft elke maand keurig af. Nog nooit een probleem mee gehad. En aardige mensen die dingen kunnen vinden als je ze opbelt.
En nu maak me dus op voor ronde twee met T Mobile. Maar deze keer ben ik erop voorbereid. En HEB ik al een ander abonnement mocht het weer hard tegen hard gaan (ik betaal tenslotten een contract t/m 13 december en geen dag meer...... asl zij wel acceptgiros gaan sturen weet ik wel waar het op uit gaat draaien)
Maar zo'n ongelofelijk waardeloos als T Mobile had ik nog niet meegemaakt. En idd ik word aggressief als iemand T Mobile noemt. Ik heb zelfs maandenlang 'T MObile makes me

' als signature gehad hier op esato. Er was ook nog een T Mobile kommer en kwel draad hier ergens. Ik was niet helemal de enige met problemen toen.
Maar ik
HAAT T Mobile. En ik heb het sim kaartje zolang bewaard omdat ik geen zin en puf had om weer met ze te maken tehebben (laf he) en omdat gasten het nog wel gebruikten ook.
Nou nu heb ik dan moed verzameld

dus nu gaan we het weer proberen. De start is meteen al weer mis wat mij betreft, als jij als bedrijf een opzegging krijgt dan reageer je toch even?
--
Posted: 2004-10-21 20:30:09
Edit :
Ja mijn moeder had een t-mobile telefoon gekocht (had haar nog gewaarschuwd) maar meteen was die batterij gaar. Netjes liet ze hem steeds leeggaan maarja vanaf het begin ging die na 1x bellen leeg. Wij dat nummer bellen 20 minuten in de wacht steeds en toen mochten we hem opsturen. Nouja heel de shit aangetekend verstuurd a 7.50. Krijgen we alles 2 weken later terug zonder briefje erbij dus mijn ma denkt oke nieuwe accu. Nouja niet dus! Wij weer bellen (weer een minuut of 20 naar dat 0900 nummer) bleek dus dat mijn moeder het verkeerde telefoonnummer had opgegeven (ze heeft 2 tmobile sims en ze had gewoon haar 1e gehouden en die bij die telefoon zat in het plastic laten zitten) en op grond daarvan stuurden ze alles terug ondanks dat de pakbon en het imeinummer gewoon erbijzaten en overeenkwamen.
Weer een paar maanden later was mijn moeder het zat en 4 oktober had ze weer gebeld (weer 0900) toen zeiden ze oke stuur maar weer op en dan kijken we er weer naar. Dit keer niet aangetekend (echt iets voor mijn moeder, meteen toen ik het hoorde zei ik die ben je kwijt) maarja 99% van de post in NL komt gewoon aan.
Anyway tot op heden niks gehoord dus mijn moeder vanochtend gebeld. Ja accu niet aangekomen. Dus ik kom thuis ik hoor dat dus ik ging nog ff bellen. Toen zeiden ze al van ja er is vanochtend ook gebeld, dus ik er een verhaal van gemaakt. Nouja uiteindelijk met alle afdelingen ruzie gehad (ik bleef wel uitermate beleefd ik reageerde alleen heel scherp)
Nouja hun argument was dat ik cq mijn moeder maar aangetekend had moeten versturen. Ik zeg ja daaag ten eerste hebben jullie de 1e keer al een fout gemaakt en lopen de kosten al in de tientallen euro's. In NL komt 99% aan bla bla bla. Begint dat mens neehoor bij de post raakt weleens wat kwijt, dus ik zeg ja die 1% is dan zeker allemaal aan jullie gericht. Zij uitgeluld en ze wilde me geen gelijk geven.
Nouja na 3 afdelingen wilde dat mens geen discussie meer dus moest ik maar een brief schrijven wat ik ook ga doen. Zegt ze op het laatst: kan ik verder nog wat voor je doen??
JA ONMIDDELIJK MIJN ACCU GAAN ZOEKEN!!
--
Posted: 2004-10-21 22:43:57
Edit :
New Topic
Reply