Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 309310311 ... 407408409>

Ginz Posts: 368

Jullie lopen nu allemaal op T-Mobile te kankeren (En hebben helemaal gelijk hóór), maar welke provider vinden jullie dan wel goed?

Elke provider heeft zo zijn eigenaardigheden

Debitel: Ik begin er geeneens aan om dat te noteren
Telfort: Klantenservice? Uhm wat is dat?
Vodafone: Begint een beetje de arrogantie van KPN over te nemen.
T-Mobile: Te streng, te strak, geen poot tussen te krijgen
KPN: Tja, die doen het momenteel eigenlijk wel goed
Orange: ONWIJS duur
--
Posted: 2004-10-21 23:12:19
Edit : Quote

Bianca Posts: > 500

Nou ik heb debitel gehad en nooit klantenservice hoeven bellen dus daar kan ik niet over oordelen ik had daar wel een abo waarbij ik supergoedkoop kon smssen. Oja en belangrijk OVERAL bereik (kpn netwerk)

Hi prepay vind ik echt super, wederom goed bereik voor een mooie prijs.

Orange superduur maar als je bij hun de klantenservice nodig hebt helpen ze je meteen en die klantenservice is gratis. Nadeeltje: bereik wat minder hoewel ik merk dat dat behoorlijk telefoon afhankelijk is.

Met vodafone heb ik geen ervaring en mijn eerste ervaring met t-mobile is nu dus echt zwaar negatief!

-edit- ohja telfort, geen ervaring mee maar een vriendin van mij heeft door hun geen gratis mobiel. Abo afgesloten, abo binnen een week opgezegd omdat ze haar niet goed hadden aangesloten en slecht bereik. En de telefoon en de cashback heeft ze gehouden

[ This Message was edited by: Bianca on 2004-10-21 22:20 ]
--
Posted: 2004-10-21 23:18:55

Vlammetje Posts: > 500

telfort heb ik me nooit aan gewaagd maar een collegaatje heeft de nodige moeilijkheden...vooral met bereik (familie woont in de achterhoek)

T mobile is dus wel duidelijk at ik daarvan vind

Vodafone vind ik zelf nogal prijzig, en dan die gare branding, maar wel goed bereik.

Ik zit dus bij debitel op het vodafone netwerk en tot nu toe (ruim 10 mnd) ben ik zeeeeer tevreden over. 2 x klantenservice gebeld en 2 x keurig geholpen. 1 x in een winkel geweest en ook keurig geholpen.
De site van debitel is 3 x niks overigens

orange ken ik alleen van de dutchtone tijd....geen beriek bij mijn ouders dus dat was einde verhaal.....

KPN is wel stabiel, zitten mijn ouders en mijn vriend bij... gaat eigenlijk heel goed.

Dus ja voda en KPN scoren bij mij wel goed, en allebei via debitel scoren ze uiteraard ook goed
--
Posted: 2004-10-21 23:29:52

Ginz Posts: 368

Mijn mening over Telfort was over ook niet echt goed. Ik dacht eigenlijk dat het meer een speelgoed merk was dan dat het ook echt iets goeds te bieden had.

Maar nu ben echt wel te spreken over Telfort. Ik heb Telfort genomen omdat ik een huis kocht, en in de kosten moest snijden. Maar, dat is mijn beste keus ooit geweest qua provider.

Ik moet wel duidelijk melden dat als je een probleem met Telfort heb, dat je dan diep in de shit kan zitten omdat Telfort soms gewoon dingen niet kan oplossen omdat ze niet weten hoe dat moet.

Telfort heeft namelijk een zeer slechte 'routing' (Ik weet niet precies of ik het goed schrijf). Het komt voornamelijk voor bij prepaid dat je opeens niet meer bereikt kan worden. Of door een bepaalde provider niet meer bereikt kan worden, en Telfort het ook niet kan oplossen.

Tja.... Telfort heeft natuurlijk ook een fantastich bedrijftechnisch verhaal. (Telfort is namelijk 's werelds gezondste telecom provider)

Telfort, perfect en super goedkoop.....totdat je problemen krijg (gelukkig nog niet gehad)

looking for: T36 | R250s | R520s | R600

[ This Message was edited by: Ginz on 2004-10-21 23:31 ]
--
Posted: 2004-10-22 00:30:35

MEEUW Posts: 134

Quote:
On 2004-10-21 20:02:00, rencomp wrote:
HAHAHAHAHAHA MEEUW, lekker Nostalgische gevoelens ophalen

Ff verkort voor de rest….
[ This Message was edited by: rencomp on 2004-10-21 19:08 ]

ja de vroege oude tijd hahahaa heerlijk. Het moment dat je vriendin niet vreemd kon gaan via mobiel. Dat je niet eerst een mmsje kon krijgen met foto voor je blind date deed.
De tijd zonder grenzen (qua bepaalde dingen dan he )
De tijd dat je moeder door heel het huis riep dat er meisje aan de telefoon was.*bloos*
De tijd dat er niet een e-card naar je gestuurd werd. Waar je nu het idee hebt dat die e-card naar alle jongens gestuurd zijn, want zo zijn die 18 jarige sletjes .
De tijd dat je gewoon naar iemand fietste om wat duidelijk te maken inplaats van in de trein je emoties te uitenne om iets te redden of juist niet.
De tijd.....
Heerlijk ! Maar nu?! maar nu is het allemaal veranderd. Toch vind ik dat de nobel prijs naar msn moet. Wat een ruzies kan je daar mee oplossen. Niemand die je in de reden kan vallen. Niemand die alles ff uitzoekt wat je nou precies had gezegd. Gewoon door lullen en uiteindelijk zijn ze zo moe dat iedereen zegt ja tis goed fijn, biertje . Ach ja boeie allemaal!
Ja ach, de tijd. KUT moet over paar uur voetballen. Vroeger, vroeger was het maar vroeger dan had ik eerder naar bed gekund.
Vrouwen, ze drijven je altijd tot het uiterste .(of was het de tap ?)
Ik kom er later misschien op terrug .
greetzzz
MEEUW

p.s. 2 woorden voor t-mobile btw F*CK YOU !
Maar ach dit geld voor alle communicatie providers.(kan me nog rekeningen van tele2 herinneren van 1500 piek tot 3 keer toe)

--
Posted: 2004-10-22 04:53:33

zijn er eigenlijk nog mensen die weltevreden zijn over t mobile?
--
Posted: 2004-10-22 08:12:41

Bianca Posts: > 500

WEEKEND! Ik ben zonder toestemming van stage weggegaan :-D Alle systemen down en dan moet ik daar mijn vrijdag gaan zitten verdoen, niet dus :-) This message was posted from a K700i
--
Posted: 2004-10-22 15:31:41

MEEUW Posts: 134

Ja weekend, ach het stappen went en dan weet je soms niet meer wanneer het weekend en niet weekend meer is

--
Posted: 2004-10-22 17:59:29

Delta 9 Posts: 193

Nou ik ben best tevreden met T-mobile. Voorheen had ik en Vodafone en T-mobile en ik ben nu totaal overgestapt op T-mobile (sim-only). En om eerlijk te zijn merk ik het verschil qua dekking niet of nauwelijks. Natuurlijk is dit iets persoonlijk omdat ik niet in heel Nederland kom maar toch. Verder heb ik tot nu toe nooit problemen gehad met de klantenservice. Wat ik ook een groot pluspunt vind is dat wappen van de belminuten afgaat. Aangezien er al een paar vergelijkingen zijn gemaakt tussen aanbieders wil ik ook een poging wagen:

Debitel:
Buiten de bundel EXTREEM duur (dito voor bellen in het
buitenland)

KPN:
Bellen buiten de bundel is best prijzig ook het straftarief van de 1e minuut hakt erin. Smsen is weer wel spotgoedkoop

Vodafone:
Buiten de bundel duur.

Telfort:
Goedkoop maar de dekking is niet zo goed als KPN, Vodafone of T-mobile.

Orange:
Duur en de dekking is niet zo goed.

T-mobile:
Redelijk goedkoop en een goede dekking (voor mij in ieder geval dan)

Das mijn input tenminste.

--
Posted: 2004-10-22 19:39:32

T mobile dekking is zekere wel in orde.

en vandaag heb ik zowaar de breif gehad waarin mijn opzegging bevestigd werd

wie had dat gedacht?
en een aanbieding om toch maar abonnee te blijven maar die ligt al bij het oud papier
--
Posted: 2004-10-23 18:29:05
Page <  123 ... 309310311 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home