>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
>>Kevin81
Tjena hej!!
Tråkigt att inte funkade med "GPRS surf" med Comviq Kontant
Vilken Sony DV kamera är de du har?? Säg inte IP7 för då blir ja riktigt avundsjuk
Den rockar allt!!
Var i Kista är de du ser alla coola grejjer? Har jobbat där i P-huset i Kista C 3 dagar nu, förbereder för antenn montering på plan1 och 2, samt uppe i gallerian - käkade på Oasen 2 dagar, vilken restaurang, annat än ERA i Gävle de
--
Posted: 2002-07-06 08:38:00
Edit :
kevin81> Tackar ännu en gång, men det är fortfarande samma problem.
Jag skall försöka med kundtjänsten som du sa..
Skall upp till bohuslän nu (bor utanför malmö)
... ingen dator på en vecka, det kommer bli hemskt om jag inte heller har wap
Hemska tanke..
--
Posted: 2002-07-06 20:05:00
Edit :
comviq gprs har varit nere i solna området i över en vecka nu =/
--
Posted: 2002-07-07 12:07:00
Edit :
Tjena!
Jag har lyckats få rätt på Ericssons Gateway för att ladda ned teman och skärmsläckare....
Men jag undrar om det är någon som vet om man debiteras som vanligt när man surfar med en annan Gateway?
--
Posted: 2002-07-07 14:23:00
Edit :
Quote:
On 2002-07-06 08:38, mrNoodles wrote:
>>Kevin81
Tjena hej!!
Vilken Sony DV kamera är de du har?? Säg inte IP7 för då blir ja riktigt avundsjuk
Den rockar allt!!
Var i Kista är de du ser alla coola grejjer? Har jobbat där i P-huset i Kista C 3 dagar nu, förbereder för antenn montering på plan1 och 2, samt uppe i gallerian - käkade på Oasen 2 dagar, vilken restaurang, annat än ERA i Gävle de
Först tänkte jag faktiskt köpa Sony IP7, men föll istället för PC120E. Visst, 120:an är lite större än IP7:an, men fördelarna är många. En bättre bildkvalité (högre upplösning på både stillbilden samt videon), ett redigerbart filformat (DV) [Micro MV formatet är så pass nytt att man måste använda Sonys medföljda mjukvara, dvs. andra standardprogram såsom Adobe Premiere och After Effects inte hanterar formatet], 120:an har en fotoblixt samt
nightshot-funktionaliteten som gör att jag kan filma i absolut mörker! Man kan få till rätt coola effekter på nätterna, bilden ser grönaktigt ut, nästan som krigsbilderna från Afghanistan eller Yugoslavien.
Den enda fördelen med IP7:an är i princip att den är lite mindre.
Haha, jo. Oasen ja, det är där jag brukar äta också!! Vilka portioner, eller hur?
Och otroligt trevlig personal! Jag har sett P800 på Oasen bland annat, när jag stod i kö. En medelålders kostym-nisse stod bredvid mig och lekte med P800:an. Han såg så koncentrerad och försvarslös ut att jag nästan hade lust att rycka åt mig telefonen
--
Posted: 2002-07-07 14:57:00
Edit :
Nån som vet vad p800 kommer att kosta i sverige?
--
Posted: 2002-07-08 15:38:00
Edit :
Strax under 10 000kr stod det i Aftonbladet för nån vecka sen. Men pris-spekulationerna verkar ha gått ner lite sen dess, eftersom alla webb-butikerna som tar emot förbeställningar verkar ligga runt 8000kr. Det ska bli intressant att se vilket pris SonyEricsson bestämmer sig för.
--
Posted: 2002-07-08 20:18:00
Edit :
oj, det var mycket pengar...
fast iof kan den juh rätt mycket
--
Posted: 2002-07-08 21:07:00
Edit :
Quote:
On 2002-07-02 23:26, ElGato wrote:
fama> tack för tipset.
Men hur fixar man kontot?
Jag testade runt lite,men kunde inte komma på vad jag skulle göra.
När jag skrev in IP-adressen fick jag felmeddelande, 95:an... skall inte den ligga i slutet?
jag fick inte lägga in det i mitten ialfall..
hmm..???..
@ElGato
Prova med (095)
Ingen user och inget password....
--
Posted: 2002-07-08 21:59:00
Edit :
Quote:
On 2002-07-07 14:57, kevin81 wrote:
Quote:
On 2002-07-06 08:38, mrNoodles wrote:
>>Kevin81
Tjena hej!!
Den rockar allt!!
Först tänkte jag faktiskt köpa Sony IP7, men föll istället för PC120E. Visst, 120:an är lite större än IP7:an, men fördelarna är många. En bättre bildkvalité (högre upplösning på både stillbilden samt videon), ett redigerbart filformat (DV) [Micro MV formatet är så pass nytt att man måste använda Sonys medföljda mjukvara, dvs. andra standardprogram såsom Adobe Premiere och After Effects inte hanterar formatet], 120:an har en fotoblixt samt
nightshot-funktionaliteten som gör att jag kan filma i absolut mörker! Man kan få till rätt coola effekter på nätterna, bilden ser grönaktigt ut, nästan som krigsbilderna från Afghanistan eller Yugoslavien.
Den enda fördelen med IP7:an är i princip att den är lite mindre.
Haha, jo. Oasen ja, det är där jag brukar äta också!! Vilka portioner, eller hur?
Och otroligt trevlig personal! Jag har sett P800 på Oasen bland annat, när jag stod i kö. En medelålders kostym-nisse stod bredvid mig och lekte med P800:an. Han såg så koncentrerad och försvarslös ut att jag nästan hade lust att rycka åt mig telefonen
Hmm ska ja slå till så tror ja de blir en IP7 i dagsläget, mest pga av storleken, och bildkvaliteten är som på PC2-9 (har ja för mig) - och de jag har sett som är filmat duger bra
Portionerna på Oasen är i grovarbetare storlek!! Och maten är helt underbart god och vällagad, och som du sa - personalen!! Jag har aldrig träffat så trevlig personal på en lunchrestaurang som på Oasen de som "lägger" upp i högra kön - helt "superkul", och sen med "go´bitar" till kaffet - kexchoklad eller plopp när man betalar
(Jag var imponerad av rest. Klyftan i Vreten - men Oasen slår den med hästlängder!)
Nu är jobbet snart klart i P huset, då ska gallerian "intas" - kommer att bli kul/kaos o montera kabelstegar/antenner med allt folk - men en utmaning!!
--
Posted: 2002-07-11 19:59:00
Edit :
New Topic
Reply