Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Swedish Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Swedish Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 313314315 ... 563564565>

carnovol Posts: 38

Hjälp jag har ångest!!!
Har precis bytt till comviq efter att varit trogen vodafone kund i 8 år och vet inte om jag ångrar mig nu. Snällla säg något bra om comviq, vodafone hade ju så himla bra kundservice så det nästan var ett tårfyllt farväl sist jag pratade med dom, Hur är comviqs kundservice, är dom lätta å ha att göra med? Får väl se hur det slutar...Farväl vodafone...Snyft.
--
Posted: 2003-05-24 11:42:36
Edit : Quote

Cytech Posts: > 500

@carnovol

nåt bra med Comviq? .... gratis GPRS!
--
Posted: 2003-05-24 11:46:27

tenelux Posts: 8

Få se i Juli när det kostar att surfa med comviq.
Om de kan klå Halebops 5 öre per kb så blir jag glad! Men det är väl tvivelaktigt.
--
Posted: 2003-05-24 11:57:11

Leks Posts: > 500

Vilken telefon på den svenska marknade har mest minne???
(Förrutom 3650 för den vill jag ej ha, för den är så ful)

Ska nämligen byta ut min t300 nu efter 7 månader för den har för lite minne för mig...
--
Posted: 2003-05-24 13:25:39

dragontrumpetare Posts: 231

@tenelux

Comviq kommer att ha ett lägre pris än Halebop. något mellan 3 öre och 4 öre. Iallafall om man skall tro vad de sagt tidigare.

@Leksandfan

Lite till orkar du väl. Den kommer, du måste ju förstå att det inte handla om ett stort företag. De trodde väl att de bara skulle få en ca 1000 beställningar till sin början, men de fick ju mera än så, vilket gjorde att de inte hängde me.
Jag tror den kommer inom 1-2 månader kanske 3. Om den inte kommit då, då kan du kanske se dig om efter en annan.

--
Posted: 2003-05-24 15:04:46

shadoe Posts: 34

Jahapp då kom ju frågan som jag borde ställa också.

Jag är en (o)trogen Telia DOF kund sedan många år, tänker ta med mig mitt nallenummer när jag drar. Jag har kollat priserna och kommit fram till att Comviq är i särklass billigast (om jag kör Comviq MAX) men samtidigt har jag polare som kör Vodafone och de är grymt nöjda med tjänsterna och sånt... Min bindning hos telia löper ut på måndag och tänker teckna nytt abb då...

Så avvägt vad man får för pengarna, vem är bäst egentligen? Telia (som är apdyrt), Vodafone (som är rätt dyrt också men billigare än felia) eller Comviq (snorbilligt) - observera att jag måste ha tjänster som MMS / GPRS osv.. annars kunde jag köra kontantkort, men jag kör hellre fakturamodellen

Förslag, infall, erfarenheter?
--
Posted: 2003-05-24 15:44:56

gareb Posts: > 500

@shadoe

Utan tvekan så tycker jag att täckningsmässigt så är telia bäst.Sedan kommer Vodafone och sist kommer Comviq.Nu menar jag generellt.Prismässigt så tycker jag precis tvärt om som täckningsmässigt.Själv har jag Vodafone ett tag till sedan över till Telia samt ett Halebop-kort också.
--
Posted: 2003-05-24 16:12:57

shadoe Posts: 34

@georgia rebel
så... om man bortser från alla virtuella så är vodafone i mitten.. dvs halvbra täckning till halvbra pris. Telia är bra täckning till höga priser och comviq har låga priser till taskig täckning.

så om jag har telia idag och vill ha bra tjänster, lite sämre täckning, bättre pris så ska jag gå till vodafone..
--
Posted: 2003-05-24 16:45:27

enkillee Posts: 0

hej jag undrar om nån av er som är intreserad att köpa fronter till T68i jag har mörkblå som finns inte i sverige ljusblå o nya grå färgen om ni är intreserad ni kan maila mig på enkillee@hotmail.com fronten koster 200kr de är helt nya jag finss i stockholm bilder kan maila på fronterna mvh

--
Posted: 2003-05-24 16:54:58

mrNoodles Posts: > 500

ComvIq har bra kundservice OCH bra priser!
--
Posted: 2003-05-24 21:41:48
Page <  123 ... 313314315 ... 563564565>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home