Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Romanian Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Romanian Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 319320321 ... 340341342>

kapitak Posts: 0

Quote:
On 2007-02-19 11:49:55, erwin007ro wrote:
salut! am si eu o problema pe k600i - nu pot downloada fisiere mai mari de cca 500 kb DE CE??? is pe vodafone si am abo de net de 3$

Ai setari wap1 in loc de wap2!
Seteaza tel pe wap2 adica cu server proxy! La orange limita pe wap e 4mb iar pe internet nu e limita!
--
Posted: 2007-02-24 18:35:51
Edit : Quote

kapitak Posts: 0

Quote:
On 2007-02-19 15:38:03, antichrist wrote:
aa...ok
si castile hpm-82 merg pe un m600?
ma refer la telecomanda aia de pe cablu ca am gasit pe sonyericsson.ro scris mic de tot

Da merg si se aud perfect!
--
Posted: 2007-02-24 18:44:39
Edit : Quote

antichrist Posts: > 500

Quote:
On 2007-02-21 08:17:27, bogdan_wrc wrote:
turbo si intercooler la masina si sa cresc puterea, aceasta fiind o alta pasiune a mea..


zine si noua ce tip de turbo vrei sa pui si la ce motor.....
--
Posted: 2007-02-26 19:41:14
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

la un TDI de 100 PD cu VNT15 vreau sa pun VNT 17 de ARL, si FMIC de pe TDI ARL de 150 de cai,(sau ceva AFM) si injectoare de ASZ
clar? )
--
Posted: 2007-02-28 10:06:56
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

Clar pe dreaq
--
Posted: 2007-02-28 21:20:54
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

eram sigur...

deci la un TDI de 100 de cai (cod ATD) cu turbina cu numele VNT15, vreau sa pun tubina de unul de 150(cod ARL), adica o turbina VNT17 cu intercooler(Front Mounted InterCooler) de la acelasi motor de 150 si dupa aia injectoare. dupa aia, un soft custom made, si asa, puterea celui de 100 de cai va ajunge la 180. mai tre alta evacuare si filtru de aer sport, si .... voila!
acum e clar?

PS: asta se poate face pentru ca intre motoarele de la VW, Audi, Skoda, Seat de 1.9 TDI sunt destul de mici difernte. mai ales intre cele cu Pompe duze. dif sunt exact astea pe care vreau sa le skimb . si asa ajung sa am un 1.9TDI de 150 de cai, care exista din fabrica pe unele modele, si care cu un "banal" soft ar ajunge la 180 de cai.

[ This Message was edited by: bogdan_wrc on 2007-03-01 06:14 ]
--
Posted: 2007-03-01 07:11:34
Edit : Quote

petrutms Posts: > 500

1,9 tdi la 180 cai???? v reau sa o vad si p-asta ! dar consumu, uzura motorului...??? face fatza sau moare dupa 1000 km?
--
Posted: 2007-03-01 11:57:27
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

pai cum sa moara mai? sunt in Buc vreo 5-6 deja facute. asta ce vreau eu sa fac e nimica toata. sa vezi de la 130 dus la 230 sau de la 150 la peste 250. chiar si in CJ am mers cu un Golf de 150 dus la 180 doar din soft.
uite cateva exemple:

http://www.insomniaracing.org[....]GE_user_op=view_page&PAGE_id=8

http://www.insomniaracing.org[....]E_user_op=view_page&PAGE_id=31

http://www.insomniaracing.org[....]E_user_op=view_page&PAGE_id=32

si mai stiu eu vreo 2-3 leonuri si golfuri, dar care nu au prezentate masinile. si alea de mai sus sunt vechi modificarile, ca majoritatea au urcat si mai sus. deci, astea sunt din Buc. nu cred ca e nevoie sa iti arat pe la nemti ce fac nebunii aia... sau in Anglia, Spania...
toate modificarile astea daca mergi frumos cu masina nu au ce rau sa faca. ca o mai alergi din cand in cand..asta e partea II, dar tot tine fara prob motorul. ca ce avea sanse sa crape, e schimbat si pus mai mare si mai rezistent.
sincer, astia care isi cunosc masina si fac asemenea chestii au mai putine sanse sa faca ceva praf la motor decat unul care nu stie sa mearga cu masina deloc

consumul? creste putin...dr ce mai ctz?
uzura e ok.... pirmul Leon are peste 100 000 km din care vreo 80 000 cu modificarile astea. Golf visiniu, la fel. si mai participa si la curse, ||, deci eu zic ca e demonstrata rezistenta.
da, ca nu tine cat unul normal, fara nimic pe ea, e adevarat. dar tot tine de ajuns incat sa nu iti faci probleme.
daca un motor normal tine 4-500 000 km, asta tine 250 -300 000 daca e alergat cum trebuie, sau 1500 daca iti bati joc de el. depinde. poti rupe turbina si in 15 minute. dar asta e valabil si pentru un motor nemodificat.

[ This Message was edited by: bogdan_wrc on 2007-03-02 06:13 ]
--
Posted: 2007-03-02 07:07:33
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

Bogdane, ce ai alege intre chiptuning si unichip? Personal as merge pe unichip, poti sa-l scoti cand vrei (cand te duci cu masina la revizie, etc.) si in plus de asta, am inteles ca daca-i faci tuning s-ar putea sa nu mai treaca noxele la itp.
--
Posted: 2007-03-04 20:11:09
Edit : Quote

Agent_47 Posts: 14

Salut tuturor!
Eu nu sunt exact din Romania, cel putzin geografic, traiesc in Moldova, dar ma consider roman. Ehh, moving on, am on intrebare care va intrerupe putzin discutzia despre mashini (deshi shi ele sunt o pasiune de-a mea:) )...Sunt un newbie in problema decodarii telefoanelor, shi nu shtiu sigur dar e probabil shi putzin-putzin ilegal. Ideea e ca am achizitzionat din Frantza un W810i, blocat pe Orange, iar pentru ca aici operatorul acesta nu are acoperire, sunt nevoit sa fac decodarea telefonului. Decodarea facuta ca lumea, care nu presupune formatarea shi instalarea unui soft nou ci contactarea operatorului GSM shi obtzinerea codului de delocare, costa aici 70$, iar in ciuda faptului ca pare un serviciu de incredere shi ca ar merita banii, mi se pare totushi cam piperat pretzul, astfel ca sunt cam confuz in privintza pasului urmator. Ash aprecia vreun sfat in privintza aceasta, daca cineva a avut vreo asemenea experientza.

Sper ca nu am greshit intreband asemenea chestii aici .

_________________
Sony Ericsson rules. Period.

[ This Message was edited by: Agent_47 on 2007-03-04 19:41 ]
--
Posted: 2007-03-04 20:39:34
Edit : Quote
Page <  123 ... 319320321 ... 340341342>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home