>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
@mrNoodles: Okej. Jo, IP7:an är ju en väldigt bra kamera, men
nightshot var som sagt viktig för mig. Plus då ett fullt redigerbart format (Jag använder Adobe Premiere ganska mycket).
Mm, det finns inte tillräckligt med superlativer för att beskriva restaurang Oasen. Jag tar alltid höger-kön, han som brukar servera på den sidan heter Lasse.
Eftersom jag alltid väljer ris till lunch istället för potatis, kallas jag av personalen för rismannen
Det är verkligen ett go' gäng som jobbar där.
Aha, Kista gallerian. Hur blir det med 3G-täckning i den "nya" delen av Kista gallerian då, den som fortfarande byggs nu? Förresten så tror jag inte att ni kommer att ha det så svårt med utbyggnaden i gallerian i och med att det är betydligt färre människor i Kista på somrarna
--
Posted: 2002-07-12 14:34:00
Edit :
Hmm ja jag har för mig han skämtade nåt om Skogshuggar Lasse
Men som sagt ja har valt den högra kön jämnt o de 2 som serverar där är verkligen värda beröm och glada heja rop!!
De kommer att sitta 4antenner på plan 1 och plan 2 så där ska de nog vara bra täckning - inne på de nya restaurang torget som byggs kommer de att sittan 1 antenn, bort mot Burger King 3 om ja inte missminner mig - i den delen med träd och högt i tak 2 osv. Så de ska nog funka fint - den nya restaurang torget verkar blir "super".
Den nya delen är de den som kommer att ligga under studentbostäderna - bortom den delen med högt i tak o träd? (Stadium mm ligger där va? Plus att man kommer ner i de 3 o nya trapphuset om man tar hissen ner!? E ja rätt då?
--
Posted: 2002-07-12 21:20:00
Edit :
Kan bara säga att jag testade 3G igår på Hi3G. Riktigt kul, filmade mig själv och kollade igenom telefonen det var NTTdocomos foma telefon utvecklad av Panasonic. Den verkade ha ett stort minne eftersom att den kunde spara flera filmklipp, men den var ganska tjock om man säger så.
--
Posted: 2002-07-13 18:09:00
Edit :
Hehe ja de låter bra, bara o hoppas att allt hamnar på en "realistisk" prisnivå - för så länge de inte har nåra tjänster som är "värda att döda för" så kommer inte jag personligen att använda "lektjänsterna" om de blir för dyrt!! Men de e väl logiskt
--
Posted: 2002-07-14 09:50:00
Edit :
Ah, det låter ju helt fantastiskt. Kista kommer att ha en av den bästa 3G-täckningen i hela Sverige, om inte rent av den bästa?
Jo, jag tror att operatörerna också sitter med den svåra nöten. Prissättniningen. Jag hoppas på lite mer konkurrens än dagens Telia, Europolitan, Comviq (mini-kartell, ingen konkurrens alls). Med 3G så får vi ju in några internationella spelare (såsom Orange, Hi3G, osv) som gärna utmanar lokala operatörerna på bortaplan
Det kommer att bli riktigt riktigt intressant vid årsskiftet, när SonyEricsson, Nokia och andra mobiltillverkare presenterar sina första 3G lurar!
Förresten, är det nån här som har
T68i + Communicam reklamen sparad på datorn? Jag vill gärna ha den. Tack på förhand. Vissa påstår att den finns att ladda ner på SonyEricssons hemsida, men jag kunde inte hitta nåt
--
Posted: 2002-07-14 13:05:00
Edit :
Hur kommer täckningen på 3G att vara inom Sthlms län? Är det bara i city och Kista typ, eller finns det hopp för oss "lantisar" oxå?
Bor själv strax utanför Rosersberg, och vill ha 3G hemma
--
Posted: 2002-07-14 13:15:00
Edit :
Åh vad tråkigt att åka tåg. Är på väg till sthlm timmar kvar nu tur det finns gprs :-)
This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-07-15 08:28:00
Edit :
Hela Sthlm kommer att täckas av Hi3G o resten av landet oxo, är på en site i Solna o jobbar nu, o ser bort till 2 andra i Sundbyberg samt en i Huvudsta och Kristineberg, polarna e i Kallhäll, City, Hägersten, Haninng mm. så nog kommer det att finnas täckning
--
Posted: 2002-07-17 22:43:00
Edit :
är det någon som vet om HBH-30 går o köpa i sverige än? pris?
--
Posted: 2002-07-18 11:52:00
Edit :
Det går att köpa..
Min pappa har den, men han fick den gratis, så jag vet inte hur mycket den kostar.. men den kostar nog några tusingar..
--
Posted: 2002-07-19 14:36:00
Edit :
New Topic
Reply