>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Swedish Forum
Bookmark topic
@mange69 eller vad det mange96?
Har haft det problemet ett tag med halebop också. Fick då svaret i från min kundtjänst att jag får räkna med problem just nu när det är gratis. Men du ring till TELIA, för det är definitivt ett problem. Vet också flera som har det. Men skickar man till VODAFONE och COMVIQ så händer det inget för dem, men skickar de till mig, eller dig, så får du SMS till på köpet. Jag rekommendera dig att ringa TELIA, så fixar de säkert felet för oss allihopa.
--
Posted: 2003-06-04 23:26:34
Edit :
@Shadoe
"Du läste inte inlägget ovanför dig va?"
Va menar du? hittar inget inlägg ang. det. kanske missförstod varandra, jag syftade på att det inte GÅR att skicka sms via IQ Gprs. Får upp följande mess när jag försöker skicka: "Fel det går inte att skicka till nr ......". E det nån annan som har samma problem?
P.S. om det redan finns ett inlägg med svar på min fråga så kan du väl lägga in det i ditt reply? D.S
Tack på förhand!
/rob
--
Posted: 2003-06-05 10:52:50
Edit :
Hej vet ni nån butik/internetbutik där dom säljer Tel.Me t919?
Jag har ej sett den nån stanns men mobil testade ju den i mars
--
Posted: 2003-06-05 13:40:13
Edit :
@Leksandfan
Den borde väl vara på g, hörde idag att vi kommer få in några T919:or inom kort för att ha som swappar...
--
Posted: 2003-06-05 19:36:45
Edit :
@mange69
Har också det problemet och även min kompis...
--
Posted: 2003-06-05 19:49:01
Edit :
To Cytech....
Hej.
Läste tidigare i tråden att du slutat att laga SE -lurar, vet ej om jag missat om du berättat vad du lagar för lurar idag? E bara lite nyfiken.
Mvh Peter.
--
Posted: 2003-06-05 19:59:15
Edit :
@Limp
lite alla möjliga

Motorola, Siemens, Qtek mfl
--
Posted: 2003-06-05 20:02:39
Edit :
@Cytech
Kan ju vara trevligt med lite ombyte... Fast laga in NOKIA, de måste bli mindre... För om du lagar dem, så går de nog aldrig sönder mer* he he*
--
Posted: 2003-06-05 20:15:14
Edit :
@dragontrumpetare
vet redan vilket h-lvete det kan vara att laga nokia lurar, så jag klarar mig från att behöva laga såna
--
Posted: 2003-06-05 20:17:15
Edit :
@rob
angående gratis sms:en på deras wap-sida.
så vet jag att dom har haft problem med den
så de kan ju vara en anledning till att dom stängt ner den.
annars vore dom ju lite dumma ,, nu när dom ändå tar betalt för gprs skulle dom ju kunna ha de..
--
Posted: 2003-06-05 23:51:34
Edit :
New Topic
Reply