Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
opladen is niet het probleem... maar als jij 11 uur moet vliegen en na 6 uur stopt je iPod ermee da's wel zwaar k#t!
--
Posted: 2004-11-30 23:21:39
Edit :
Weet niet of jullie hem al kende but kwam dit tegen in de utrechtse krant:
Bijbel vertaling 2014
Genesis
(en nee man, dat is niet zwaar wacke band waar je grootvader altijd naar luistert, weetje.)
1. Yo luister in het begin maakte de Life Creator, Master G, weetje wel , de hemel en de modderfokkin hel, weet je. Op aarde had nog niemand het licht aangedaan, en Master G.was een beetje aan ´t chillen,en Hij dacht: Hé man, dit is niet cool, weet je zo donker als het is.Ik doe mooi het licht aan. En Hij zag dat het licht dope was. Het was Day One.
2.En Master G. zei: hé man, ik vind het ook niet relaxed dat alles gewoon van water is.
Water is okee, maar is niet tof. En hij sneed het water zo met z´n knife doormidden en maakte er een beetje space boven, weetje. Het was Day two.
3. En Master G zei: Eej, ik krijg helemaal natte voeten, weetje . Droge voeten dat is da bomb! Ik ga gewoon aarde maken, swa.
4. En Hij zei: Swa zo kaal is ook niet chill. Doe mij maar planten man, met van die dikke vette toppen, weetje. Laue "ik typte een verboden woord hier"! En hij zag ook dat het dope was. Het was Day four.
5.En Master G. Zei: Er moet wel een beetje bling bling in de hemel zijn. En hij maakte de zon van goud en de maan van zilver en de sterren van ice, weetje, Hij was de Mán! Ik zweer het je. Word! Het was Day Five.
6. En Master G zei: Yo homes wat is nou een chille vijfer zonder vissies, weetje.En hij maakte supervette zeemonsters, met vleugels en "ik typte een verboden woord hier", en van die coole schubben. En ook op aarde, weetje, maakte Hij van die superwrede beesten. Hij zeigaan jullie maar lekker van boom boom. okee? En Hij zag dat dope was. Het was Day Six.
En op Day Seven lag de man echt lekker te chillen, en Hij zei fawaka brada, moet je ook doen!
Want hij zag dat het zó dope was!
--
Posted: 2004-11-30 23:28:21
Edit :
En hoe vaak vlieg jij 11 uur dan? Anyway dan koop je nog batt dan kan je 16 uur luisteren. En op vliegtuigen van 11 uur zit vast ergens een wandcontactdoos om je oplader erin te steken
toevallig surf ik en zie ik hier een oplossing hahaha
http://www.expansys.be/product.asp?code=IPOD_PHOTO_40GB
greetz
MEEUWIE
--
Posted: 2004-11-30 23:41:39
Edit :
Maar dat is dus ook een nadeel van ipod. Je kan er zelf niks aan doen. Wordt je batterij gaar dan moet Apple zelf die vervangen. Dus aan 2 accu's heb je ook weinig
--
Posted: 2004-12-01 12:02:39
Edit :
owja das waar accu kan je niet vervangen. But, de ipod2 is met kleuren scherm en 2 keer zo lange batt. duur.
Hd denk ik wel dat die te vervangen is.
--
Posted: 2004-12-01 13:01:52
Edit :
1Dec:
Prins Bernhard overleden..
Maar....waarom moet de regering een rouwperiode van 10 Dagen

hebben die in deze barre tijden niet genoeg uit te praten?? dat ze zo maar hun werk 10 dagen kunnen onderbreken?
[ This Message was edited by: rencomp on 2004-12-01 20:33 ]
--
Posted: 2004-12-01 21:24:00
Edit :
Rouwperiode? Deden ze dat bij Juliana ook dan? Kan ik me helemaal niet herinneren? En 10 dagen vind ik wel erg veel.
--
Posted: 2004-12-02 00:25:00
Edit :
Ja bij Juliana was dat wel zo, maar daar schijnen ze wel commentaar op gehad te hebben...misschien dat ze het nu iets normaler gaan aanpakken...
This message was posted from a T610
--
Posted: 2004-12-02 06:40:15
Edit :
Tja..... ik vind: OF nationale rouw (allemaal 10 dagen thuis) OF geen rouw buiten de familie. maar niet de regering wel en wij niet
het koninklijk huis is tensliotte van het volk
--
Posted: 2004-12-02 11:46:59
Edit :
tja die mensen moeten toch op een manier aan hun vrije dagen komen
--
Posted: 2004-12-02 16:31:52
Edit :
New Topic
Reply