Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Romanian Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Romanian Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 326327328 ... 340341342>

701 Posts: > 500

Ce ziceti de 3$/luna pt 10mb inclusi si o,25$/ extra MB? Nu pot sa cred ca cineva care are un smartphone sau unul care foloseste Internetul si mobilitatea inerenta unui telefon cu Internet, nu este in stare sa scoata din buzunar 5$/luna pentru a-si finanta hobby-ul.
--
Posted: 2007-04-01 21:11:48
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206


On 2007-03-26 20:31:29, bogdan1978buc wrote:
Da este vorba de acel 1.5dci dus din 82 cp in 100-105 cp.
Am simtit diferenta, dar nu a fost cum as fi sperat in sensul ca masina a plecat full (portbagaj plin + 4 persoane) si jante 17" in loc de 15" latime cauciucuri 205 fata de 195; oricum totul a fost la superlativ si ca stabilitate si ca forta, ca oricum m-am jucat si cu ea incarcata mai normal, doar ca ma bate gandul sa vad ce mai pot schimba dar cu investitie minima, pentru ceva putere in plus.
Cu turbina nu m-as baga sa o schimb, ma intreb ce ar face intercoolerul, cat ar costa (ca o medie) si ce putere suplimentara ar da in plus.
Cheers ma brothers.

unde draq a disparut mesajul?? offf si cat scrisesem... sa incerc din nou...


tie iti trebuie un FMIC --front mounted intercooler. pt ca sa aiba efectul dorit. unul cat de cat bun, este cam 1000 de euro. pt ca nu conteaza doar piesa, cat si tubulatura. degeaba gasesti FMIC la 300 de euro, ca tubulatura pt el, va costa inca pe atat minim.
puterea nu vei castiga foarte multa (desi, mai poti creste din soft presiunea in turbina, nu prea e indicat, ca va lucra mai mult turbina) dar motorul si turbo vor lucra mai relaxate. mai mult, dar mai relaxate. in schimb, vei avea un rasp mai bun la accelaratie, si tu decizi daca merita minim 500 de euro pt asta. ca sa stii ca motorul lucreaza mai usor, si pt o acc mai rapida. si pt un look mai iesit din comun

eu zic daca tot vrei ceva puternic sa schimbi tot pachetul turbo+FMIC+injectoare...dar va trebui si alt soft..si alta evacuare..si alta admisie (poate doar filtru) sauuuuu...sa cobori pe 16" si sa iti dai seama ca masina etse submotorizata pt 4 pers+ bagaje +17". totusi sunt ~100 de cai si 1700-1800 de kg (incarcata & stuff). cu o cutie de uz zilnic...nu poti face mare minuni.
oricum, mare atentie la WOT (pedala full) cat e rece si sub 2000 de ture. sa nu existe.
eu zic, sa o lasi asa, pt ca motoarele dci de la clio nu sunt foarte lucrate catre tuning si nu au o rezistenta uluitoare. gandetse-te ca sunt facute si pt un pret redus si pt o fiabilitate buna. si sincer, renault nu exceleaza in dieseluri. un peugeot...mai treaca...dar acolo nu stiu sa iti dau sfaturi..decat generalitati.

pe de alta parte dupa 2 sapt am gasit baterie de p910, am luat-o, telef porneste, merge cat tine bateria, dar nu se poate incarca. cu niciun charger. nu vrea. il duc azi la service, dar la ce sa ma astept?
bateria sa se consume..... poate fi si de la o aplicatie instala pe el care sa imi uzeze in mod excesiv bateria? pot face master reset la el cu telef inchis? cum?


intre timp, folosesc un t28 (!!!) cu 387 de ore vorbite, cu toate piesele originale, pe carcasa inca se vede scrisul, care tine baterie 3-4 zile. tare, nu? si am dat 500 000 pe el.... ce vremuri... T28s, da???

[ This Message was edited by: bogdan_wrc on 2007-04-02 07:39 ]

[ This Message was edited by: bogdan_wrc on 2007-04-02 07:42 ]
--
Posted: 2007-04-02 08:25:52
Edit : Quote

bogdan1978buc Posts: 285

Despre dci-uri nu pot sa am decat vorbe de lauda. N-am auzit sa pice, iar masini sunt cumparate cateva zeci, masini care fac 50k/an in conditii lejere, fiind si modele cumparate acum cativa ani buni.
Ma gandeam ca prea mult nu are rost sa-i mai fac ca deja voi avea probleme cu acordarea garantiei daca ma bag sa modific turbina etc.
Unul din pasii urmatori este sa-i pun folii, am fost la Tuning Days si am vorbit cu o firma pentru folii 3M, spate si luneta 120 Euro ceea ce mi se pare OK.
--
Posted: 2007-04-02 15:40:27
Edit : Quote

john_BC Posts: 32

@701
Ai dreptate. da' cine are oferta asta "avantajoasa" de 3$ ?
--
Posted: 2007-04-02 20:20:35
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206


On 2007-04-02 15:40:27, bogdan1978buc wrote:
Despre dci-uri nu pot sa am decat vorbe de lauda. N-am auzit sa pice, iar masini sunt cumparate cateva zeci, masini care fac 50k/an in conditii lejere, fiind si modele cumparate acum cativa ani buni.
Ma gandeam ca prea mult nu are rost sa-i mai fac ca deja voi avea probleme cu acordarea garantiei daca ma bag sa modific turbina etc.
Unul din pasii urmatori este sa-i pun folii, am fost la Tuning Days si am vorbit cu o firma pentru folii 3M, spate si luneta 120 Euro ceea ce mi se pare OK.

nu ma intelege gresit. nu am zis ca pica! am zis ca nu prea sunt facute sa reziste la puteri mai mari. si la modificari mai brutale. tdi sunt de la 90 la 150. de asta au alte materiale in compozitie, alte norme de utilizare. sunt mai rezistente la modificari. dci sunt motoare bune, care isi fac treaba...dar de la care nu poti avea mari prtentii. cauta si tu niste topuri sau niste compartaii si ai sa vezi ca la pretul lor sunt ok, dar daca vrei performanta si alte norme de utilizare nu stau chiar cel mai bine. de aia am zis. uite, ca sa nu ziic ca unt partial, sa stii ca apreciez dieselul de la BMW, Peugeot si cel tdci de 130 de la ford. pompe duse esta alta tehnologie fata de dci. e mai zgomotoasa, mai poluanta si mai mancatoare de ulei, dar e mai brutala si are puteri mai mari, si rezista mai bine la alte modificari. e un lucru nu spus de mine. cauta pe net...asa informativ pe forumuri din afara tarii, sa vezi cate tdi sunt modificate si cate dci... cauta ca sunt sute de forumuri. si daca ai timp, sa citetse tot si sa evzi ce modificari suporta si cum suporta.
no offence, nu zic ca masina mea e mai buna decat dci...dar sunt motoare diferite. la vw tdi e mai bun decat un motor pe benzina - cu exceptia FSI. renault e specializat pe motoare de litraj mic. la masini mici Clio este greu de batut in vanzari si asta spune ca e o masina buna, eu nu neg asta, dar noi vorbeam despre modifcari cam mari pt un motor. si de aceea nu m-am referit la motor stock si la masina ca a tare. eu am vorbit strict de dci si tdi modificate asa cum am spus mai sus..cu alt turbo, fmic, injectoare.
uite, ca tot veni vorba...cauta kermatdi...si ai sa vezi ce fac aia.
ai vazut masina lu ceky de la dimsport? Leonul ala galben. era si la tuning days expusa. stii ce are sub capota? nu intamplator am postat linkul pe paginile trecute cand ziceam de tdi modificate grav ...
nu o lua ca o ofensa ce am zis in postul trecut. masina ta e normal sa se comporte bine. nu ai schimbat mare lucru la ea si dupa cum vad o ingrijesti.
presupun ca ai si putini km. dar eu vb aici si de masini modificate grav si cu multi km. a mea are aproape 200 000 si nu mi-e frica sa modific motorul grav. si a ta cand va ajunge aici, poate vei fi in aceeasi situatie ca mine.
dar mai am o intrebare. ai mers cu dci cam cati km? sa incerci si un tdi -mai ales pompe duse- sa vezi ceva reprize.si cum trage. daca vrei, am eu unul
nu comparam masinile care fac mii de km pe an, ca acolo ambele tabere stau bine, cauta pe mobile.de taxiuri cu TDI care au 500 000 sau chiar mai mult. si fara reparatii majore. si majoritatea vw care sunt aduse din germania au peste 200 000. reali.
tu deja daca se alfa ca ai cip, ai garantia pierduta. asa ca ai grija.
folii am vrut si eu, si tot cam pe la 150 ma costa pt spate si luneta, dar nu prea mai vreau acum. deja mi-am comandat inca o serie de piese pt tinuta de drum si stabilitate (tot setul de bari stabilizatoare si de rigidizare) care puse pe suspensia care o am acum, imi va sta masina altfel pe curbe
am comandat si xenon (daca vrei, am o oferta pe la 170 de euro pt becuri H7 --- nu stiu cum ai tu faza scurta) si tot felul de nebunii. nu modific la exterior masina ca nu imi place. lup in piele de oaie i se potriveste mai bine. din pacate greutatea f mare >1300 kg ma da inapoi de la performante.
daca vrei folii, neaparat autorizate!! opreste politia in draci pt folii si daca te opreste mare grija la roti sa le ai trecute in talon...

_________________
Don't drive faster than your Guardian Angel can fly!

I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose !

[ This Message was edited by: bogdan_wrc on 2007-04-03 06:14 ]
--
Posted: 2007-04-03 07:13:15
Edit : Quote

john_BC Posts: 32

sal.
am gasit trackid pe forum si nu pot sa-l folosesc pe tel meu (k600i). nu pot sa selectez fisierul din Sounds... Am vazut ca se poate muta pe alt drive (E:) cum pot sa fac treaba asta pe tel meu? Am vrut sa trag Opera 2 cracuit dar de fiecare data ma aleg cu versiunea in limba rusa . Are careva vers in lb engleza?
Multzam
--
Posted: 2007-04-03 14:03:23
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

pls, am si eu nevoie de un licence key pt verichat. oricare dintre ele. fie 1.23 sau 1.16. am ceva crack, copiez in fisier care trebuie, dar tot imi apare sa inregsitrez. de ce?
merci
--
Posted: 2007-04-04 00:12:14
Edit : Quote

701 Posts: > 500


On 2007-04-02 20:20:35, john_BC wrote:
@701
Ai dreptate. da' cine are oferta asta "avantajoasa" de 3$ ?


Vadoafone. Se numeste Vodafone Mobile Internet.
--
Posted: 2007-04-05 08:01:07
Edit : Quote

john_BC Posts: 32

@701
interesant. desi am cateva abonamente la Vodafone, folosesc un prepay de Orange doar pt wap. poate dac ar veni si Voda cu o oferta mai buna...

Stie cineva unde gasesc opera crackuit in engleza?
multzam
--
Posted: 2007-04-05 09:01:02
Edit : Quote

bogdan_wrc Posts: 206

chiar nu stie nimeni unde pot gasi un messenger cracked pt P910?

si Paste fericit!
--
Posted: 2007-04-06 07:47:45
Edit : Quote
Page <  123 ... 326327328 ... 340341342>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home