Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
hey mensen
ik heb sinds een paar dagen een k700i van vodafone
en nu heb ik gemerkt dat er een nieuwe firmware is
ik heb nu nl. R2V001 [of zoiets iig de N] en er is nu een R2V001 van vodafone dus...
en daarbij moet het mogelijk zijn, mits je de mp3s decodeerd via dat progje van de Develop site van SE, om mp3 ringtones te gebruiken...
alleen nou weet ik niet waar ik het kan laten updaten
kan dat bij: de SE service punten, de vodafone winkels of misschien vodafone Service punten, via internet de firmware laten updaten met behulp van de ds-225 [verkopen ze die ook gewoon in een winkel ofzo, dus in real life
, aangezien ik niet zo'n fan van kopen via het net ben] of een andere manier??
naja ik ga weer verder met gamen
[btw goede link voor games is:
" target="_blank" rel="nofollow]http://soneric.ru/games/apps.php] [verwijder maar als het spam is]
--
Posted: 2005-01-07 22:54:50
Edit :
hoi djmentri,
Ik heb geen k700i en geen ds-225(wat dat mag zijn al sla je me dood, denk datakabeltje)
But in deze topic zit een lijstje met SE service punten. Die in Giesenburg is er niet meer en in Rotterdam is een beetje vaag.
Je hebt nog gerantie dus als het goed is kost het je niks.
Hoop dat ik hiermee u voldoende heb geholpen.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2005-01-10 22:12:28
Edit :
Die in rotterdam is er ook niet meer. Dan moet je naar spijkenisse of den haag. Er zijn trouwens wel nog weinig servicepunten over zeg. Naar mijn idee waren er toen ik mijn t68i nog had veel meer.
--
Posted: 2005-01-11 09:17:28
Edit :
Ik hou de lijst niet bij
. Maar je kan het toch ook wel zelf doen? is er niks te vinden op internet?
--
Posted: 2005-01-11 13:21:14
Edit :
weet iemand eigenlijk welke toestellen er in ons kikkerlandje gelanceerd gaan worden de komende tijd? ik kan hier namelijk vrij weinig over terug vinden...
--
Posted: 2005-01-11 13:29:26
Edit :
Er staan bij mijn weten tot de zomer ook geen echte spannende
toestellen gepland.
En er zijn idd weinig service punten over en dat worden er alleen maar minder. Uiteindelijk moeten we allemaal thuis firmware upgraden (jaja, met de DSS-25, dit is een sync station en iik heb er nog nooit 1 in een winkel zien staan eigenlijk) en in geval van grote reparaties wordt het toestel opgestuurd naar een centraal reparatie centrum.
Da's dan de toekomst.
Waar is een DSS-25 eigenlijk tegen een zacht prijsje te verkrijgen?
--
Posted: 2005-01-11 15:05:52
Edit :
Al sla je me dood.
Ik heb btw nieuw snowboard gekocht: nitro suprateam
Ben er erg blij mee.
Oke je kan er niet mee bellen, maarja... er worden de komende tijd toch geen coole nieuwe mobiels verwacht
greetz
MEEUW
--
Posted: 2005-01-11 19:22:58
Edit :
Ik zou het niet echt zeggen hoor Vlammetje
Volgens mij komen wel degelijk spannede toestellen op de markt.
Om te beginnen met Clara,Granger,Mirei en nog 'n paar andere codenamen er moeten zo ongeveer 12 nieuwe toestellen presenteren dit jaar.
--
Posted: 2005-01-11 21:03:14
Edit :
ja oke draakje1 leuk en aardig. But, dan worden ze over 3 of 4 maanden geprecenteerd, duurd het nog maanden eer dat ze hier zijn. Waar zijn we dan? eind september/oktober?
Dat noem ik niet de komende tijd
. Tenminste de komende tijd dan niet
.
--
Posted: 2005-01-11 22:57:33
Edit :
Meeuw,ik heb alle vertrouwen in SE.
Ik heb nu de P910i en straks meschien de P930i en daarna de Granger
--
Posted: 2005-01-12 06:21:30
Edit :
New Topic