Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ik zit nog steeds aan de Free30, ondanks allerlei aanbiedingen om direct overstag te gaan (het kan nu ook direct via de internetsite van Orange) volgensmij is het nog steeds voordeliger om bestaand abo uit te zitten en te wachten op wat er aangeboden wordt bij een verlenging. als je nu overstap krijg je eigenlijk niets (kan alleen 1bundel lager) en is je contract gelijk weer een jaar verlengd... Trouwens, niks mis met de Spv toch?
This message was posted from a WAP device
--
Posted: 2005-04-16 12:00:10
Edit :
ja is zo, but ik had net een ander abbo, de free 40. Die is nu omgezet naar 32 en dan betaal ik 14 cent minder aan smsjes. Spv is so far aardig
.
als ik nog 3 maanden abbo had dan was ik ook niet overgestapt natuurlijk
--
Posted: 2005-04-19 23:30:22
Edit :
Ik wil jullie van het volgende op de hoogte brengen:
Ook dit jaar zal er in het voorjaar een PDAtotaal.info gebruikersbijeenkomst worden gehouden. Deze gebruikersdag zal plaats vinden op zaterdag 14 mei, van 11:00-17:00 in Ede in de Reehorst (terug waar het ooit begonnen is met de eerste meeting).
In een informele en natuurlijk gezellige sfeer nodigt PDAtotaal alle PDA en smartphone bezitters (p910) hiervoor uit. Dus ook niet-leden van PDAtotaal zijn van harte welkom op deze happening! Doelstelling is bovenal gezelligheid, het onderling uitwisselen van informatie en nieuwe toepassingen te zien en te horen krijgen, dit met medewerking van een aantal fabrikanten, distribiteurs en winkels.
Nogmaals, de toegang is gratis, dus zeg het voort aan familie, vrienden, collega's, etc.!
De support leden van de PDAtotaal groepen (S60, Communicator, Psion, UIQ, PocketPC, Windows Smartphone, Palm) zijn in grote getale en duidelijk herkenbaar aanwezig voor advies en support. Ook kunnen ze u alle voordelen uitleggen om u juist op deze dag aan te melden als nieuw lid van PDAtotaal. U kunt dan direct meedoen met de verloting om 17:00.
Natuurlijk zijn er voor de leden weer speciale acties in voorbereiding. Welke dat precies gaan worden blijft nog even een verrassing, maar de traditionele verloting zal zeker niet ontbreken. Let op: deze loterij is uitsluitend voor leden van de vereniging, neem uw nieuwe lidmaatschapskaart dan ook zeker mee!
Voor update informatie over de gebruikersdag kijk nu op op deze link!
PDAtotaal.info meeting
--
Posted: 2005-04-24 22:39:17
Edit :
alleen P910?
--
Posted: 2005-04-25 08:50:30
Edit :
Hallo mensen. Weer eens een post van mij. Is al een tijdje geleden. Zag dat de K750 en W800i binnenkort uitkomen. Wat is de verwachte datum voor die toestellen? Hier in Spanje zijn bijna geen SE toestellen te krijgen namelijk.
Laters
--
Posted: 2005-04-25 15:14:48
Edit :
Quote:
On 2005-04-25 08:50:30, Vlammetje wrote:
alleen P910?
Vorige keer hadden we ook andere telefoons maar dat gaat ons dit keer niet lukken.
--
Posted: 2005-04-25 18:36:40
Edit :
Quote:
On 2005-04-25 15:14:48, htbpilot wrote:
Hallo mensen. Weer eens een post van mij. Is al een tijdje geleden. Zag dat de K750 en W800i binnenkort uitkomen. Wat is de verwachte datum voor die toestellen? Hier in Spanje zijn bijna geen SE toestellen te krijgen namelijk.
Laters
Fijn om wat van je te horen. Zijn ze daar al uit ?
En wtf doe je in spanje ?
Heerlijk wil ik ook naar toe
.
anyway ehm tja geen idee. Bianca ? jij weet dat vast wel
.
En hoe komt het dat er geen se toestellen meer te krijgen zijn? zo popi daar?
greetz
MEEUW
--
Posted: 2005-04-27 21:15:12
Edit :
Quote:
On 2005-04-27 21:15:12, MEEUW wrote:
Quote:
On 2005-04-25 15:14:48, htbpilot wrote:
Laters
Fijn om wat van je te horen. Zijn ze daar al uit ?
En wtf doe je in spanje ?
Heerlijk wil ik ook naar toe
.
anyway ehm tja geen idee. Bianca ? jij weet dat vast wel
.
En hoe komt het dat er geen se toestellen meer te krijgen zijn? zo popi daar?
greetz
MEEUW
Hey htbpilot, (piloot in opleiding), wil het nog allemaal beetje lukken daarzo in Spanje? (waarschijnlijk wel, anders hadden ze je allang weer terug gestuurd
)
Vandaag (27-4) is de Airbus A380 de lucht ingegaan, dit toestel kan heel wat mensen en goederen vervoeren (
http://nl.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380 )
Verder weinig nieuws, Siemens stopt met het zelfstanding produceren van GSM toestellen, de verkoop ervan viel tegen waardoor ze zijn gezakt naar de 6e positie, SE is daardoor naar de 5e plek geschoven
Meeuw, Waarom nu naar Spanje, voor het weer? na Koninginnedag wordt het ook hierzo 25graden, prachtig weertje toch?
--
Posted: 2005-04-27 23:22:27
Edit :
wat dacht je voor de spaanse chicks
DUH !?
--
Posted: 2005-04-28 13:45:03
Edit :
Nee volgens mij is SE helemaal niet populair hier. De meeste hebben van die branded toestellen. Vaak Nokia´s.
Ja ik zit hier nog steeds en was wel van plan om dat nog even zo te houden. De hoeveelheid spaanse chicks valt helaas mee. Als je van harig houdt kan je hier wel je lol op
Wil niet zeggen dat ze er niet zijn natuurlijk.
--
Posted: 2005-04-29 14:16:36
Edit :
New Topic
Reply