Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
http://www.esato.com/news/article.php/id=627
De toekomst word denk ik een mobiel: een mp3 speler, digitale camera, navigatie systeem enz enz.
leuk
--
Posted: 2005-07-31 12:39:46
Edit :
blijkbaar zijn wij nederlanders een van de weinige mensen die nog over iets anders dan mobiele telefoons kunnen praten ghehehe
zomaar een bevinding van iemand nieuw op esato...
--
Posted: 2005-07-31 20:22:18
Edit :
Welkom
gooi je verhalen maar op forum hoor
--
Posted: 2005-08-02 12:05:56
Edit :
btw, zoek nog unox kwartet kaarten. Heeft iemand ze over of wil iemand ze ruilen?
Mail of pm me plz.
tnx
www.grooveit.nl/unox.htm
--
Posted: 2005-08-06 17:41:53
Edit :
Helemaal vergeten dat dit draadje er ook nog was, maar zo te zien hebben nog niet echt veel Nederlands sprekende forumleden dit draadje gevonden.
Anyways, ligt het aan mij of wordt het tegenwoordig steeds moeilijker om een 1-jarig contract af te sluiten / verlengen? Het kost steeds meer moeite om een mooie 1-jarige aanbieding te vinden na het afschaffen van die subsidies, al zijn die sim-only acties niet slecht natuurlijk als je toestel nog in goede staat verkeert.
--
Posted: 2005-08-12 19:24:04
Edit :
het ligt niet aan jou hoor.... bijna alles wat de moeite waard is komt tegenwoordig gekoppeld aan 2 jaar naar mijn idee..... endannog met een toestel met simlock EN branding
(sorry mijn spatie werkt niet helemaal lekker)
Iemand nog naar SAIL deze dagen??
--
Posted: 2005-08-18 08:48:35
Edit :
Die branding is inderdaad aardig gemeengoed aan het worden bij de meeste providers in het land ja, is geen goede ontwikkeling maar wel begrijpelijk dat ze het doen. De gemiddelde consument is al blij zat dat zijn telefoon kan bellen en leest de handleiding toch niet om te begrijpen wat zijn telefoon allemaal voor mogelijkheden heeft naast bellen, foto's maken en ringtones afspelen. Ik blijf me er toch steeds over verbazen dat bijna niemand de handleiding, van welk electronisch apparaat ze ook aanschaffen, lezen of het ook maar proberen.
Jammer dat ze hier nog niet van de Sony Ericsson I-mode toestellen bij KPN leveren anders zou ik dat maar eens een jaartje gaan proberen. Ik wil nu ondertussen toch wel eens weten waarom die Japanners er bij zweren.
--
Posted: 2005-08-20 15:56:18
Edit :
Ik vraag me werkelijk af (na bijna een jaar 3G) of i-mode zoveel toevoegt. Denk het niet.
--
Posted: 2005-08-22 09:01:35
Edit :
i-mode, bestaat dat nog? Ik ken echt niemand die dat heeft. Dacht dat i-mode geflopt was ofzo, je hoort er nooit meer wat over.
--
Posted: 2005-08-22 12:02:39
Edit :
Jahaaa het bestaat volgens mij nog wel. Mijn moeder heeft zo'n NEC toestelletje dat met i-mode kwam (was ooit van mijn vader voor die overstapte naar Vodafone UMTS)
Moet eerlijk zeggen dat ik ook verder niemand ken die het gebruitk (mijn moeder gebruikt het zelf eigenlijk ook nooit)
--
Posted: 2005-08-22 12:21:42
Edit :
New Topic
Reply