Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 356357358 ... 407408409>

deliciosomarron Posts: 123

I-mode zal hier ook niet zoveel toegevoegde waarde hebben omdat het hier via gprs gaat, in Japan was het beduidend sneller en dat zal het succes daar ook wel verklaren. Daar zaten ze geloof ik alweer met de opvolger van umts te spelen want het dataverkeer was rete snel en lekker stabiel.

Het is dat ik de afgelopen dagen met een I-mode (NEC) toestel heb lopen spelen, dat ik gratis in mijn schoot geworpen kreeg, waardoor ik eigenlijk weer genezen ben van die alhier aanwezige I-mode faciliteiten.

Voorlopig hou ik het maar lekker bij WiFi, heb je tenminste niet altijd de juiste inloggegevens nodig om kosteloos te surfen dankzij (de meestal) brakke beveiliging.
--
Posted: 2005-08-22 13:22:46
Edit : Quote

MEEUW Posts: 134

Hoi ik leef ook nog .

Ja dat vroeg ik me eigenlijk af. Je ziet steeds meer wifi zooi enzo he. Butte wat houd dat precies in? Dat je gratis kan bellen of alleen draadloos maar dan gaat het via iets anders ofzo?
En hoeveel telefoons hebben dat so far eigenlijk?
tnx:)

--
Posted: 2005-08-27 21:59:29

http://hermione.cogia.net/
http://www.p950.com/

kwam ik toevallig tegn op het net

--
Posted: 2005-08-27 22:07:19

http://www.newmobile.nl/Brand.php?Merk_code=99ab2b

philips komt ook met aantal nieuwe phones. Meeste met 2 mega pixi cam. Een aantal zien er wel aardig uit vind ik. HEb nog niet de specs gelezen want ga naar de stad .

--
Posted: 2005-08-27 22:11:29

@ meeuw

WiFi is gewoon draadloos internet en om de een of andere reden zien de mobiele aanbieders er nu brood in door het als extraatje aan te bieden aan hun klanten. Natuurlijk waren er al eerder hotspots waar je draadloos kon internetten, maar dan moest je natuurlijk wel weer een pda of notebook met wifi ondersteunig bij je hebben op dat moment om er gebruik van te kunnen maken.

Voordeel van Wifi is wel dat je gebruik van Skype kan maken om "goedkoop" te bellen en dat kon eerst ook met umts totdat ze onmogelijk hebben gemaakt omdat voip minder opbrengt dan het ouderwetse bellen. Helaas betaal je je momenteel nog blauw aan een extra wifi abonnement bij een van de mobiele providers.

Ik weet alleen niet meer bij welke isp je de wifi acces "gratis" kreeg bij een adsl abonnement, maar dat lijkt me dan een betere oplossing aangezien je thuis toch wel internet toegang wilt hebben en de extra beschikbaarheid van landelijke hotspots dan een mooie bonus is.
--
Posted: 2005-08-28 18:42:01

Janet_k500i Posts: 57

haha ik zit heri een beetje de verhaaltjes te lezen over Orange
ik heb erook 1 waaruit blijkt dat ze bij orange niet zo snugger zijn.
Sinds october vorig jaar heb ik Orange Smart 15 (je krijgt dan elke maand 15 euro btg gestort). Mijn ex vriendje noemde mij toendertijd een sukkel omdat hij vond dat het voor Lozers was, afijn we zijn nu bijna een jaar verder en ik had dus nu €165.- moeten betalen voor mijn Orange smart maar er is nog nooit wat van mijn rekening gehaald, zelfde verhaal met orange world bel dus elke maand gratis en wap ook elke maand gratisd
--
Posted: 2005-09-03 19:48:43

@ Janet_k500i

Ook bij de Free Abonnementen maken ze die fout nog wel eens. Een neef van me heeft, ondanks herhaaldelijke verzoeken van zijn kant, na bijna 8 maanden nog geen enkele rekening van ze gezien. Vreemd genoeg heeft hij volgens het systeem van de administratie geen openstaande schuld en is alles netjes betaald. Blijft alleen de vraag staan : Wie betaalt het en vooral waarom?!

Sja, zo bel je natuurlijk wel heel voordelig met je 1-jarige Orange abonnement.
--
Posted: 2005-09-04 04:33:55

Janet_k500i Posts: 57

Ja dat zit ik me dus ook af te vragen wie betaald nu. En kunnen ze me achteraf erop naaien want ja meestal is de klant toch de schuldige in dit soort dingen.
--
Posted: 2005-09-04 15:06:00

masterp Posts: 250

ik moet toch ook maaar eens gaan kijken voor een orange abo , kan wel een beetje geluk gebruiken nu .
voor diegene die niet weten waar ik het over heb , ik werkte bij nedcar ( autofabriek in het mooie born vlak bij sittard ) maarja een paar honderd mensen eruit omdat er geen werk meer voor hun was/is en ik zat er tussen

btw ik vind de w800 toch aanlokkelijk iemand die er 1 wilt ruilen tegen een gebruikte p910i ?
--
Posted: 2005-09-05 02:03:55

Bianca Posts: > 500

Balen Paul! Het lijkt me toch wel dat je een p910 wel geruild krijgt tegen een w800. Volgens mij is er vrij makkelijk aan een w800 te komen aangezien veel mensen die nu een abo afsluiten er maar een w800 bij nemen. Is dat trouwens niet zonde van je k750? De w800 is volgens mij vrijwel hetzelfde alleen een ander frontje toch?
--
Posted: 2005-09-05 02:10:12
Page <  123 ... 356357358 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home