Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Wisten wij het ook maar, dan schoot het tenminste op
--
Posted: 2005-09-24 12:33:24
Edit :
voor diegene die geinteresseerd is in een paar w800 pics van mij kijk hier eens ff
http://www.esato.com/board/vi[....]c=101000&start=120#post1436873
--
Posted: 2005-09-29 12:10:53
Edit :
Hmm word een beetje saai hier he:-l
--
Posted: 2005-10-02 21:36:00
Edit :
de laatste tijd is er ook weinig te melden
--
Posted: 2005-10-03 00:38:00
Edit :
Ja dat is wel zo, maar kom op zeg iemand heeft toch wel eens wat leuks mee gemaakt de laatste tijd.
--
Posted: 2005-10-03 00:59:00
Edit :
Ja ach wat is leuk? ben aangereden, 2 dagen later is mijn fiets is gejat. heb een klote baan en het weekend is voorbij...
Mijn motor van mijn boot mist nog een onderdeel die er nog niet is.
Moet ik nog doorgaan
?
Owja heb gewonnen met voetbal das wel cool natuurlijk. Maarja dan heeft feijenoord weer dramatische verloren
Ik vraag me af wanneer de nokia n91 uit komt. Vind beetje vervelend dat daar nogal vaag over gedaan word. Je maakt toch een planning over zoiets en dan weten ze toch welke maand min het ding in de winkel ligt?
Op marktplaats worden ze wel massaal aangeboden door de roemenen
.
Ben benieuwd hoeveel mensen er in getrapt zijn in hun verzendingen enzo.
But janet, je verteld ook niet wat voor leuks je hebt meegemaakt
--
Posted: 2005-10-03 02:03:05
Edit :
Ik en leuks Hmm. Even kijken, een goede vriend negeert me ineens, ik ben nog steeds op zoek naar een goede symbian based series 60 telefoon met bluetooth en een goede camera voor een normale prijs. Heb nu al 2weken de griep omdat ik met het zusje van die goede vriend in de splash was geweest op de kermis, ik heb nu honger maar er is niks, ik zoek al 2jaar een huis en heb gister een preek gekregen dat het simpel zat is om een huis te vinden, en ik wil werken in plaats van werkloos thuis te zitten.
Nog meer?
--
Posted: 2005-10-03 02:15:00
Edit :
nu ben ik
ben pas ontslagen ( krijg nog wel ff doorbetaald
)
moet mijn huis klaar maken om te verkopen , en ga daarom waarschijnlijk bij mijn vriendin intrekken .
ben op het moment platzak en wil nooit meer werken .
--
Posted: 2005-10-03 10:47:03
Edit :
hmm jij kan nog bij je vriendin terecht.
ik zit hier nog steeds thuis te verrotten,
niet dat het zo erg is maar kwil gewoon weg
en ik wil zo graaaaaaaaaaaag werken..
--
Posted: 2005-10-03 15:03:09
Edit :
Owjeej, moet het even tot iets positiefs brengen hoor. Anders word het zo'n depri topic.
Mijn motortje zou dinsdag alles binnen van zijn dus woensdag ga ik dat ding in elkaar zetten. Heb ook een dag vrij voor gevraagd
. Niet alleen voor motortje hoor. But dan kan ik even een dag voor mijzelf hebben en dingen voor mezelf doen ik ik nice vind.
Eitje bakken sochtends en wat frituren in de middag. wat klussen enzo.
sollicitatie brieven schrijven
.
Ben het met je eens dat een huis zoeken niet zo simpel is. Das iets persoonlijks.
maar een baan vinden. Tja ik weet niet wat voor baan je zoekt maar er is natuurlijk altijd werk
Maar die preek bespaar ik je
.
--
Posted: 2005-10-03 17:41:25
Edit :
New Topic
Reply