Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Hallo,
Ik had even een offtopic vraagje,
Bestaat er een 'agendafunctie' of iets vergelijkbaars te download voor de k750i? Want het lijkt me best wel handig als ik op school even niet weet naar welk lokaal ik moet, dat ik dan mijn k750i raadpleeg voor info.
danku.
--
Posted: 2005-11-03 15:15:46
Edit :
Op GetJar.com staat een programma MST. Misschien is dat iets voor je.
--
Posted: 2005-11-04 14:36:00
Edit :
I want to greet my dear friends from NL!
Yours, Enrico!
--
Posted: 2005-11-05 21:39:27
Edit :
Quote:
On 2005-11-04 14:36:00, Marmot wrote:
Op GetJar.com staat een programma MST. Misschien is dat iets voor je.
Dankje wel marmot,
Maar de rooster daar gaat maar tot 7e uur terwijl ik op sommige dagen tot 8e uur les heb
Ook vind ik het programma een beetje onoverzichtelijk werken, en het is een demo.
Ik blijf voorlopig maar zoeken in mijn agenda
Ik vind wel dat ze daar best handige apps hebben op getjar.
/edit:
btw, ik wil heel graag een zwarte frontje/housing voor mijn k750i, heeft iemand hier toevallig wat info over hoe te krijgen en met welke prijs?
[ This Message was edited by: AppA on 2005-11-06 14:14 ]
--
Posted: 2005-11-06 15:12:12
Edit :
Hallo AppA, als je de agenda-funktie van je telefoon wilt gebruiken dan kan dat ook. Met MobilEdit kun je, naast alle andere mogelijkheden, ook afspraken aanmaken en die laten herhalen. Als je ze dan in je telefoon laadt ben je klaar.
[ This Message was edited by: Marmot on 2005-11-06 18:38 ]
--
Posted: 2005-11-06 19:36:00
Edit :
Quote:
On 2005-11-06 19:36:00, Marmot wrote:
Hallo AppA, als je de agenda-funktie van je telefoon wilt gebruiken dan kan dat ook. Met MobilEdit kun je, naast alle andere mogelijkheden, ook afspraken aanmaken en die laten herhalen. Als je ze dan in je telefoon laadt ben je klaar.
wow, dus zoals ik het heb begrepen, is het programma net zoiets als SE PCsuite (waarschijnlijk ook beter), en bovendien kan het over Bluetooth functioneren.
Ik denk dat ik mijn SE PCsuite wegdoe, krijg alleen maar problemen mee
Dank je wel voor de info marmot!
--
Posted: 2005-11-06 20:28:23
Edit :
Ja het is een mooi programma. Je kunt er ook je sms-jes mee archiveren en je telefoonboek backuppen. Staat gewoon op internet. Groeten, Marmot.
[ This Message was edited by: Marmot on 2005-11-06 21:24 ]
--
Posted: 2005-11-06 22:22:00
Edit :
Of was het nou MyPhoneExplorer? Dat is ook zoiets, maar ik weet niet meer welke ik heb geprobeerd en ik kan nou even niet bij m'n computer. Kijk zelf maar even want ik weet het niet meer. De programma's van SE daar kun je inderdaad niet zo heel veel mee.
Groeten, Marmot.
--
Posted: 2005-11-06 22:37:00
Edit :
Quote:
On 2005-11-06 22:37:00, Marmot wrote:
Of was het nou MyPhoneExplorer? Dat is ook zoiets, maar ik weet niet meer welke ik heb geprobeerd en ik kan nou even niet bij m'n computer. Kijk zelf maar even want ik weet het niet meer. De programma's van SE daar kun je inderdaad niet zo heel veel mee.
Groeten, Marmot.
mja, eerst een BT dongle kopen, ik hoop dat het een redelijk goede investering is.
maar weet jij meer over dit? :
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=108107
--
Posted: 2005-11-08 18:12:53
Edit :
Hoi, om je vragen even te beantwoorden :
Hence my questions:
- Are they also available in Holland? And if yes, witch store?
- Would the warranty be voided if i apply the housing to the phone?
TIA everyone.
/edit:
and another thing, do you think it's better to swap housings or to swap mobile phones?
De eerste : ik zou even op internet kijken. Marktplaats ofzo. Die dingen zijn licht en dus makkelijk op te sturen.
2de : ja denk het wel. ze zoeken altijd een reden om onder de garantie voorwaarde te komen
en laatste denk ik ruilen van mobiel want dan heb je je garantie nog en is verf kopen en klussen overbodig.
Btw op dit forum is half jaar of jaar geleden ehm verteld hoe je het beste zo'n ding kan verven.
suc6
greetz
MEEUW
--
Posted: 2005-11-11 11:27:48
Edit :
New Topic
Reply