Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 367368369 ... 407408409>

AppA Posts: 68

Quote:
On 2005-11-11 11:27:48, MEEUW wrote:
Hoi, om je vragen even te beantwoorden :

De eerste : ik zou even op internet kijken. Marktplaats ofzo. Die dingen zijn licht en dus makkelijk op te sturen.
2de : ja denk het wel. ze zoeken altijd een reden om onder de garantie voorwaarde te komen

en laatste denk ik ruilen van mobiel want dan heb je je garantie nog en is verf kopen en klussen overbodig.
Btw op dit forum is half jaar of jaar geleden ehm verteld hoe je het beste zo'n ding kan verven.
suc6
greetz
MEEUW

Dank je wel voor de antwoorden meeuw,

Die persoon die de mobiel wou ruilen, heeft me gister gebeld om te zeggen dat hij een navigatiesysteem ervoor heeft geruild.

Maar dus komt het op neer dat ik mijn housing moet ruilen (want verven durf ik niet echt, niet mijn sterkste punt )
Ik heb dus meerdere malen op marktplaats.nl, speurders.nl, viavia.nl, 2ehands.nl en andere sites, maar de enige waar ik die dingen kan kopen is op eBay.
Maar is het wel helemaal vertrouwelijk (i.e. oplichters enzo)?
En ik heb geen creditcard, wat het ook heel erg moeilijk maakt denk ik.

gr.
appa
--
Posted: 2005-11-11 14:39:56
Edit : Quote

Rokin#128 Posts: 160

@appa
Op ebay altijd HEEL erg goed opletten en de history van een verkoper goed grondig bekijken. Verder voordat je bied eerst mailen of ie naar Nederland vertuurt of niet (ook al staat er worldwide shipping, het gaat er om dat hij reageert op jouw mailtje).
Heb zelf een nieuwe housing voor m'n k700 op ebay gekocht (15 euro) en nooit binnengekregen, ondanks dat het een powerseller betrof. Emails onbeantwoord enz. je kent het wel.
Heb het daarna op http://www.cnn.cn geprobeerd. No problemo, twee weken later een mooie nieuwe housing.

Ebay werkt overigens wel in de meeste gevallen. Heb er o.a. een s710a gekocht (zwarte s700). Zat wel ff een week peentjes te zweten of ik niet net 300 E door de plee had gespoeld, maar ik ben er vet blij mee. Het is (nog steeds) het stoerste toestel dat er naar mijn mening te krijgen is (ook al is ie qua specs alweer lang en breed achterhaald).

Oh, maar zonder een creditcard heeft kopen over internet (internationaal) trouwens weinig zin. Money transfers zijn echt zonde van je geld.

Misschien kan je iemand vragen die een paypal account heeft. Zo'n housing kost momenteel $27. (zie link hieronder)
Maar let wel op met het vervangen want ik zag net weer een thread met als topic "camera stopped working after changing my k750 housing" oid.

http://cnn.cn/shop/sonyericsson-k750i-c-28_105.html

[ This Message was edited by: Rokin#128 on 2005-11-11 16:31 ]
--
Posted: 2005-11-11 17:22:39

MEEUW Posts: 134

Ik koop heel veel via internet. meestal marktplaats.nl.
Beetje met die gasten mailen en als het oplichters zijn spreken ze zich toch wel vanzelf keer tegen.
Of spec naar dingen vragen werkt ook wel. En als je een bank nr krijg. even in google typen en laten zoeken.
Internationaal doe ik niet en zeker niet met ehm hoe heet het. union bank ofzoiets. tijdje terug hadden we het hier ook al over. afin,
je kan ook gewoon lakbusje halen bij de gamma en ding neerleggen en slow en easy met busje eroverheen gaan. Er kan bijna niks fout gaan .
greetz

--
Posted: 2005-11-12 00:58:50

Bianca Posts: > 500

Ik heb mijn huidige frontje via ebay. Ging prima. Had met paypal betaald. Met ebay heb ik sowieso nooit problemen gehad This message was posted from a Z800
--
Posted: 2005-11-13 08:13:06

Bezzz Posts: 152

Bij de rondingen van de "zilveren"toetsen schijnt wit licht naar buiten.
Als ik hier van dichtbij inkijk, lijkt het alsof ik zo in mijn telefoon kan kijken.
Mis ik meschien een beschermend laagje of zo in mijn telefoon?
Kan iemand met een w8oo dit bevestigen,
Ben bang dat vocht (bij mist of zo), te makkelijk een kans krijgt.
Weet iemand of dit "normaal" is of dat ik SE er op aan moet spreken?
Alvast bedankt! Hierbij eenvoorbeeld:
http://www.uploaden.nl/toon.php?name=dinkydau&p=13719_55608.jpg

--
Posted: 2005-11-14 02:08:21

Dank jullie wel voor de informatie.

Ja ik heb ook veel oplichters meegemaakt op marktplaats, maar ze zijn best makkelijk te herkennen (meestal). Ik zelf haal alles op of maak ik persoonlijke afspraken.

Maar al dit gedoe te voorkomen met de frontjes/spuiten/garantieverval kan ik gewoon opnieuw de advertentie op marktplaats posten en even kijken hoe het gaat. Meestal zijn die mobieltjes nog onder garantie en weinig gebruikt.

groeten,
appa
--
Posted: 2005-11-14 13:43:56

masterp Posts: 250

@ bezz , ik heb net bij mijn w800 gekeken maar ik heb het dus ook , ik denk niet dat het echt schadelijk zal zijn , is me zelfs niet eerder opgevallen tot ik jouw post zag ,

btw , ik ben de laatste tijd niet vaak meer op esato , heb route 66 voor mijn p910 gehaald , dus ben ik vaak aan het touren , paar kleine foutjes gezien , zelfs 2 x goed blijven hangen maar ben errug blij ermee

toedels
--
Posted: 2005-11-15 17:59:52

Zit er ook op route 66 een flitspaal patch of iets dergelijks op voor flitspalen enzo?

--
Posted: 2005-11-16 12:42:49

Quote:
On 2005-11-16 12:42:49, MEEUW wrote:
Zit er ook op route 66 een flitspaal patch of iets dergelijks op voor flitspalen enzo?

dat zou wel wat zijn met een auto-update functie van een adres... ^_^
--
Posted: 2005-11-16 13:44:19

tomtom heeft die functies allemaal ja. jammer dat ik mijn c500 verloren ben anders had ik het kunnen laten zien.
Gelukkig rij ik nooit te hard dus nodig heb ik het niet
--
Posted: 2005-11-16 22:41:34
Page <  123 ... 367368369 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home