Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
100 euro?? Dat meen je niet. Ik had dit juist als alternatief voor een nieuwe laptop. Ik wou een alienware laptop en ik weet niet of je dat merk kent, maar dat red je niet met 600 euro. Dus toen dacht ik als ik beetje werkgeheugen erbij doe is veel beter, want qua snelheid is mijn laptop verder snel genoeg.
--
Posted: 2006-02-05 20:25:50
Edit :
wat is je type laptop en het merk ?
--
Posted: 2006-02-05 20:27:21
Edit :
Micromaxx (is van Medion), maar ik ben niet van plan om mijn laptop te verkopen hoor. Want ik wil perse een blauwe laptop net als nu en die zijn moeilijk te krijgen. Op die alienware na dan...
--
Posted: 2006-02-05 20:37:37
Edit :
Ik denk dat je deze moet hebben.
http://www.alternate.nl/html/[....]ductDetails.html?artno=I8NC26&
zelfde 256 shit kost 95 euro btw. waarom weet ik niet, want heb niet zoveel verstand van laptop geheugen.
Maar als je naar die winkel gaat dan zetten ze eht er zo even in voor je denk ik.
512 kost 109 euro zag ik in een blik.
Koop een blauwe spuitbus dan word laptop vanzelf blauw.
--
Posted: 2006-02-05 20:52:52
Edit :
Zou opzich denk ik aan 256 wel genoeg moeten hebben (dus 128 erbij). 39 euro gaat nog wel. Maar eerst moet die laptop een keer open om te zien of het wel past. Een spuitbus is wel heel drastisch. Ik vind deze gewoon mooi. En op een nieuwe laptop moet ik sowieso meer bijleggen dan 100 euro. Heb een tijdje terug eens gekeken voor een nieuwe laptop (toen de mijne kapot leek) maar dat is niet normaal wat die kosten als ik een snellere wil dan ik nu heb. Ik kijk dus wel ff voor dat geheugen. Thanks voor de link iig.
--
Posted: 2006-02-05 21:04:25
Edit :
dat doen ze wel allemaal voor je joh dat kijken.
gewoon dom houden en lief kijken.
en stap eens af van de look altijd. dat scheeld je hoop geld. dan toch geen blauwe ?
het gaat er meer om of hij goed functioneerd lijk me
--
Posted: 2006-02-05 21:10:46
Edit :
Bij vrouwen ligt dat anders he? Ik moet er ook naar kunnen kijken. En het is niet alleen het blauwe kleurtje, de doorzichtige toetsen zijn ook wel tof. En de vorm enzo... Ik ben gehecht aan mn laptop ofzo
--
Posted: 2006-02-05 21:14:32
Edit :
Nou niet bij alle vrouwen ligt dat anders hoor.
--
Posted: 2006-02-05 21:32:46
Edit :
Oh dan ben ik gewoon apart
Net als met die samsung e700. Dat was echt een mooi ding, maar acheraf waren de specs echt helemaal bagger.
--
Posted: 2006-02-05 21:46:22
Edit :
Ja nee joh duh? Ik dacht dat je het had uitgezocht welke de beste mobiel was. Ik ook halen. nou dat was de laatste keer dat ik me liet adviseren door een meid
...
Nu heeft mijn vader hem btw
Die is er wel blij mee. alleen de batt gaat snel op. Het voordeel is wel dat je bierflesjes met dat ding kon openen
--
Posted: 2006-02-05 21:54:51
Edit :
New Topic
Reply