Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 376377378 ... 407408409>

MEEUW Posts: 134

Ik had eerst de e700 van samsung. Maar vorig jaar nieuwe "gehad" van orange c500 spv. Die ben ik verloren. EHm toen had ik een c60 van siemens. Maar die is gevallen en een gedeelte ligt nog onder een auto ergens in den haag.
Nu kan ik die verio vereo ofzoietz nemen maar dat gaat me 200 euro kosten en een n70 die gaat ook 200 euro kosten ongeveer. terwijl t-mobile wel gewoon gratis krijg. maar weiger om een 2 jaar abbo te nemen. niks voor mij .
greetz
MEEUW

--
Posted: 2006-02-26 12:36:02
Edit : Quote

deliciosomarron Posts: 123

Bedoel je soms de (mda) Vario / Orange Spv M300 / I-mate K-Jam / HTC Wizard / O2 XDA Mini S / Qtek 9100 (en met een ander uiterlijk, de VPA Compact II)?
Die is inderdaad met de meeste 2-jarige contracten gratis, maar met sommige 1-jarige contracten niet duurder dan 100 euro. ik geloof zelfs iets van 70 euro bij een T-mobile flex 30 of 40 van 1 jaar.

Ik zou dat ding ook alleen maar nemen voor de landscape modus, maar daarmee is alles dan ook weer gezegd!
--
Posted: 2006-02-28 12:10:08

Hoezo dat dan? Nog andere goeie surgesties dan?
--
Posted: 2006-02-28 18:09:57

De enige reden voor mij om een pda met telefoonfuncties te nemen was om er navigatie software op te draaien, maar aangezien ik nu tomtom mobile 5 voor mijn p910 heb gekocht (draait overigens ook gewoon op de p800) is die reden ook vervallen. Tomtom kun je op beide telefoons ook in landscape modus weergeven dus ik vermaak me voorlopig nog wel met mijn 2 "oudjes".

Sja, wat zou ik je kunnen aanraden? Als je (nog) geen hekel aan Samsung hebt dan zou ik voor de D800 gaan. Het is qua specificaties wel minder dan de D600 maar wel een stuk platter, bijna net zo dik als een motorola V3(i). Het lag wel lekker in de hand en is ook bijna gratis bij de meeste 1-jarige contracten van het merendeel van de providers.
--
Posted: 2006-03-01 13:28:04

Ja ik vind tomtom erg belangrijk. Daarbij mijn spv500 kon hem net niet aan zeg maar.
Ik vind dat orange eeeerg zuinig is met aanbiedingen hoor. Alles kost 2 keer zoveel lijkt het wel.
Alleen weet niet wat de internet tarieven van t-mobile zijn maar dat zoek ik zo nog wel even op. tnx voor je advies, zal eens kijken en vergelijken

--
Posted: 2006-03-01 22:35:24

@Meeuw

Haperde tomtom of stotterde alleen de navigeerstem tijdens het navigeren? Het kon namelijk wel eens het geval zijn dat een te gedetailleerde weergave van de kaart het probleem was, teveel poi's misschien? Soms wil een reset van de instellingen ook wel eens wonderen doen en daarna kijken vanaf waar het fout gaat.

Bij T-mobile heb je tegenwoordig iets van onbeperkt internetten voor 9 euro en 50 cent per maand voor "smartphones", dus bijna hetzelfde als Orange world maar dan iets duurder :

http://www.t-mobile.nl/t-zone[....]e/pocket_internet_tarieven.asp

De tariefplannen van T-mobile beginnen ook steeds meer op die van Orange te lijken, misschien dat ik volgend ook maar eens een flex-abo ga scoren.
--
Posted: 2006-03-02 12:56:43

Ik had een haperende en stotterende volgensmij hahha ja het was niet helemaal legaal maar had de flitspalen shit geinstalleerd. Maar spv was in alles een beetje traag leek het wel. reactie was traag. De processor was uit een 286 gehaald leek het wel.

Ik zit beetje te twijfelen of ik toch niet naar t-mobile ga want orange krijg ik niks gratis lijkt het wel....
tnx so far...
--
Posted: 2006-03-03 20:58:54

Toch raak ik beetje in verwarring met dat t-mobile internet gebeuren. http://www.t-mobile.nl/persoo[....]foons_en_tarieven/ps1.76.3.asp
Bedoel waar zijn die tarieven dan voor enzo?
9,50 onbeperkt internetten mobiel, het lijkt vna niet als je daar even door surf op die links.

--
Posted: 2006-03-04 00:48:23

Volgens mij zijn die tarieven voor het inloggen op de t-mobile wifi-hotspots en het inbellen via gprs gebruikmakend van het internetprofiel, maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Maar hoe dan ook komt het bovenop de bundel die je per maand neemt, dus je bent sowieso het bedrag van je bundel + 9,50 euro kwijt. Lijkt me dus alleen voordelig als je heel weinig belt en meer een portable msn-freak bent.
--
Posted: 2006-03-04 22:30:49

Voor wie er nog een gratis simkaartje bij wilt hebben

https://www.easymobile.nl/landingpage/landingpage3.html

Geldig t/m 13 maart 2006!

--
Posted: 2006-03-08 14:16:16
Page <  123 ... 376377378 ... 407408409>

New Topic   Reply