Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 381382383 ... 407408409>

dikki dik Posts: 10

Hoe je davinci moet gebruiken:

stap 1: Koop een log account op davinciteam.com

stap 2: Download davinci client 15.94

http://maxg.co.uk/uploads/client-1594.zip

stap 3: Vul je toegestuurde log gegevens in bij het programma.

stap 4: Ga alle knopjes rond account details eventjes af (update settings, server status en als laatst info)

stap 5: Vul alles exact zo in zoals ik dat heb gedaan.

stap 6: Ga nu de kabels testen, knopje test cable en volg de instructies. Geen fouten, dan ga je verder.

stap 7: Klik op het knopje get flash files. -> Update file list -> Vink 'download main firmware' en 'download File System Flash' aan -> 'W810 R4CK003 EU3' aanklikken -> Get file.

stap 8: Terug naar het begin schermpje. Na het aanvinken van Main,FS en CDA zou het er zo uit moeten zien:

stap 9: Controleer nog ff of je batterij is opgeladen, er geen belangrijke dingen meer op je telefoon staan. Telefoonnummers evt op je sim kaart zetten en misschien je agenda nog ff overschrijven, want alles is hierna weg behalve je ms stick. Haal je sim en ms voor het flashen er ook nog even uit.

Stap 10: Haal je batterij er even uit en doe die er weer in. Nu mag je op het flash knopje drukken (kan 10 min duren). Increase sms inbox nooit aanvinken, dit werkt niet op de w810. Zorgt er alleen maar voor dat je geen smsjes meer kan verzenden.

Succes

[ This Message was edited by: dikki dik on 2006-05-09 15:24 ]
--
Posted: 2006-05-09 16:21:59
Edit : Quote

Bianca Posts: > 500

Ik weet dat davinci het op kan lossen maar ik vind ze oplichters en ze bieden totaal geen support. Ben 3 credits kwijtgeraakt door hun brakke systeem. En toen ik mijn v800 geflashed had kon ik geen gebruik meer maken van seus en datzelfde geldt voor de d750i die ik heb gehad. Ik wacht wel tot SE met een oplossing komt
--
Posted: 2006-05-09 18:09:03

MEEUW Posts: 134

Hoihoi, wat is er zo bijzonder aan de w800 eigenlijk(of w810)
Of is het gewoon de look?
Groetjes,
MEEUW
--
Posted: 2006-05-11 01:18:16

Vlammetje Posts: > 500

hmmmz... look volgens mij
--
Posted: 2006-05-17 21:08:47

Bianca Posts: > 500

Ik had eerst een d750i omdat die mooi was (beetje blauw ook) en ik verder geen ander toestel wist. Toen gebruikte ik die en die telefoon was een leuk ding maar branded en die geflashte k750 firmware was echt brak. Dat toestel heb ik toen weer teruggegeven en toen kon ik goedkoop een w800i kopen.

De w800i bleek dus super te zijn maar dat gebroken wit en oranje is echt lelijk. Verder zweerde ik altijd bij minidisc maar sinds ik die w800i had ben ik daar vanaf gestapt en sindsdien gebruikte ik die als mp3 speler (die oordopjes zijn echt goed). Omdat het toestel toch wel lelijk was, er een krasje op zat (was een keer gevallen) en omdat ik die met winst weer kon verkopen heb ik de w810 gehaald.

Het toestel is vrijwel hetzelfde op wat kleine dingen na. De firmware is beter en hij zou flash menus moeten ondersteunen. Hij lijkt iets kleiner en heeft geen joystick meer. Verder heeft ie nog wat kleine upgrades die ik verder niet gebruik (een extra band en edge enzo). Die zwarte kleur staat veel beter, en het is weer eens wat anders. Heb iig geen spijt van de overstap. Een hele review...
--
Posted: 2006-05-17 22:21:14

Wil iemand me nog sponsoren? 60 km fietsen voor Unicef in een soort 'estafette' naar Brussel.... zoek nog sponsors!
--
Posted: 2006-05-23 23:39:29

ik las ergens over de w900 ofzo. die zag er wel flex uit.
Vlammetje, ik heb het jaren volgehouden naar school te fietsen en weer terug. of z'n tegen de 30 km per dag te fietsen (naar de voetbal en school dan) ZONDER sponsor, denk dat het jouw ook wel lukt

--
Posted: 2006-05-25 13:59:02

Dat heb ik ook vriend, maar zonder sponsors wordt het goede doel er natuurlijk niet beter van he
--
Posted: 2006-05-26 21:13:33

AppA Posts: 68

Hoi mensen, eindelijk na vele maanden heb ik mijn k750i weer (afgepakt door ouders wegens slechte rapport cijfers ^_^ )
En meteen heb ik maar een abo gekregen van 150 minuten van DebiTel, maar het probleem is dat men k750i voda-locked is >(
Dus weet iemand nog een goeie unlocker omstreeks Amsterdam? DaVinci is wel te doen, maar volgens mij is dat erg riskant.
Alvast bedankt !
--
Posted: 2006-05-30 09:11:30

Ik zeg google'n lang leve google.
Of ze goed zijn weet ik niet

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=unlock+k750+amsterdam&meta=

Verders iemand ervaring met voda life ? dat is nu 3 euro per maand "onbeperkt" internetten. Maar wat is onbeperkt ?
En zit daar msn'en ook bij?
tnx
groetjes,
MEEUW
--
Posted: 2006-06-03 13:28:57
Page <  123 ... 381382383 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home