Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : from Greece ?
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > from Greece ? Bookmark topic
Page <  123 ... 382383384 ... 560561562>

n|ck_xp Posts: 363

Quote:
On 2002-05-28 21:39, john74 wrote:
Pare to MA-600 i to 620 poy stoihizei 40 euro mono

Simfono apolitos...
Pio cool apo kalodia!
--
Posted: 2002-05-29 03:36:00
Edit : Quote

n|ck_xp Posts: 363

Terma ta psemata diladi pedia!
TO update ine edo!
To T68 tora tha exi MMS kai apo oti blepo kai pio basiko gia mena ine oti tha ine pio FAST!
--
Posted: 2002-05-29 03:37:00

yiannis Posts: 11

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

On 2002-05-28 21:31, yiannis wrote:
paidia an trogeste toso poli me to upgrade giati den to stelnete kateu8eian sti sonyericsson? i se ena ipokatastima mias allis xoras. Edo stin agglia exei idi bgei to upgrade...

--------------------------------------------------------------------------------

to dokimases na to valeis stin agglia to update... giati piga sto service point tou cardiff kai mou eipan pos den to exoun gia elliniki glossa... mipos den kseroun ti tous ginete??/ na pao na tous vriso aurio??? (mono me mpinelikia douleuoun oi aggloi)
--------------------------------------------------------------------

File vrise tous malakes ego exo idi kanei upgrade to t68m pou exo. Exo tilefonisei kai mou exoun pei pos OLA ta Carphone Warehouses Repair centres Agglias kanoun to upgrade dorean, tora gia elliniki 3ero pos iparxei mono pou sto diko mou den exo balei, den tou ipa diladi afou protimo na to xrisimopoio stin aggliki. OLpos kai na exei o server exei oles tis glosses etsi an 8es na baleis to upgrade kai sin elliniki ine dinaton.

--
Posted: 2002-05-29 03:41:00

kogos Posts: 58

Quote:
On 2002-05-29 03:41, yiannis wrote:
Quote:

On 2002-05-28 21:31, yiannis wrote:
paidia an trogeste toso poli me to upgrade giati den to stelnete kateu8eian sti sonyericsson? i se ena ipokatastima mias allis xoras. Edo stin agglia exei idi bgei to upgrade...

to dokimases na to valeis stin agglia to update... giati piga sto service point tou cardiff kai mou eipan pos den to exoun gia elliniki glossa... mipos den kseroun ti tous ginete??/ na pao na tous vriso aurio??? (mono me mpinelikia douleuoun oi aggloi)
--------------------------------------------------------------------

File vrise tous malakes ego exo idi kanei upgrade to t68m pou exo. Exo tilefonisei kai mou exoun pei pos OLA ta Carphone Warehouses Repair centres Agglias kanoun to upgrade dorean, tora gia elliniki 3ero pos iparxei mono pou sto diko mou den exo balei, den tou ipa diladi afou protimo na to xrisimopoio stin aggliki. OLpos kai na exei o server exei oles tis glosses etsi an 8es na baleis to upgrade kai sin elliniki ine dinaton.

me evales stin mpriza... pao aurio gia upgrade
--
Posted: 2002-05-29 04:06:00

greg2002 Posts: 26

kserei kaneis to tilefono apo SC sti thessaloniki? Salonikat pou eisai otan se xriazome!!
--
Posted: 2002-05-29 06:13:00

greg2002 Posts: 26

diavasa se ena topic oti pige kapios kai alakse ti prosopsi apo to t68m se i kai tou piran 87 euro. Polla den einai? (29000drx) Edo poso kostizei i allagi? Skopevei kaneis na alaksei prosopsi?
--
Posted: 2002-05-29 06:21:00

stat Posts: 2

re pedes epeidh eimai asxetos...exigiste mou pws apothikeyw ena logo sto skliro mou kai meta to vazw sto t68i mou.paw na parw kalwdio oti xreiazete telospantwn.tis entoles den xerw
--
Posted: 2002-05-29 12:03:00

smyrosnik Posts: 10

RE PAIDIA POIA SP THS ERICSSON STIN ELLADA EXOYN TI NEA EKDOSH ME MMS?

AYTO PREPEI NA MATHOYME?

Y.G. GIA TI LARISSA KSEREI KANENAS?
--
Posted: 2002-05-29 12:12:00

smyrosnik Posts: 10

Molis pira tilefono tin ericsson hellas stin athina kai mou eipan oti i nea ekdosi me mms gia to t68m exei bgei mono sto sp tis bouliagmenis.stis alles poleis anamenontai argotera!!
--
Posted: 2002-05-29 13:14:00

thanasis Posts: 204

paidia piga simera sto service centre sto marousi gia service k apo periergia rotisa ti ginaika pote perimenoun to upgrade. Mou xamogelase k mou eipe to pirane simera to prwi. Ti rotisa egw- se treli xara- an boroun na mou to valoun k mou eipe no prob k na peraso se dio ores na to pro. Malista otan mas akousse o typos pou eftiaxne kinita mesa pio dipla, na milame gia to "m" se "i" conversion mou eipe na peraso se treis ores gia na eime sigouros!
To asteio tis ipothesis einai oti xtes pou pira til mou eipan arxes iouniou!!!!!
--
Posted: 2002-05-29 14:56:00
Page <  123 ... 382383384 ... 560561562>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home