Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 384385386 ... 407408409>

Marly Posts: > 500

Mijn nieuwe K800i is gearriveerd ! Heb er helaas nog niet veel mee kunnen "spelen", moest naar een bruiloft, gelukkig was de postbezorger vroeg, anders had ik hem op het postkantoor moeten gaan halen.

Thema moet je nog even van me tegoed houden, mijn pc is defect, de jongen, die ernaar zou kijken heeft momenteel weinig tijd, dus hij staat er al een week. Gebruik nu mijn oude, reserve, Windows98-bak, internet en email gaat nog wel redelijk, maar ik ga helemaal niet proberen, mijn telefoon ermee te connecten, dat lukt toch niet !

De eerst indrukken van mijn nieuwe foontje : prachtig scherm, camera weer iets verbeterd t.o.v. de K750i, zeer goede fllitser, de eerste echt bruikbare flitser, die ik in een gsm tegengekomen ben !
Best Pic-functie is geweldig !

Menu is overzichtelijk en snel (zoals altijd bij SE), ben ook niet van plan, hem zo vol te gaan proppen, dat hij traag wordt. Officieel heeft dit toestel 64mb vrij intern geheugen, de mijne heeft nu, nieuw uit de doos, 70mb, mogelijk doordat KPN geen software-branding toepast ?

Itt tot veel anderen vind ik het toestel ook mooi, strak-zakelijk, daar hou ik wel van.
Niet alle vrouwen zijn immers into lady-phones, met van die "lieve" kleurtjes !
Wie interesse in dit toestel heeft, moet hem trouwens in de winkel gaan bekijken, op foto's vind ik hem minder goed uitzien, dan in het echt.

Ik heb de KPN simlocked versie (lock is geen probleem, heb er immers een abo bij), die gelukkig geen enkele software- of uiterlijke branding heeft, ook zat er een voucher bij, voor een gratis 512mb geheugenkaartje .
Heb ook nog even naar de Vodafone-versie gekeken, omdat ze in de online winkel een leuke aanbieding hebben, maar vond de branding niet zo geslaagd. Heb de V600i van Vodafone, dit vind ik een mooie gsm, maar bij de K800i hebben ze de "Vodafone"-sticker precies geplaatst, waar op unbranded toestellen het Cyber-shot logo zit. Aangezien dit toestel het eerste in een reeks van Cyber-shot toestellen is, is dit logo zodanig kenmerkend (net als het Walkman-logo), dat ik het geen goed idee vind, hier een sticker overheen te plakken !

Zodra ik wat meer met mijn telefoontje heb kunnen "spelen", plaats ik hier wat uitgebreidere indrukken, maar ik ben er in elk geval heel blij mee !

[ This Message was edited by: Marly on 2006-08-26 02:39 ]
--
Posted: 2006-08-26 03:33:54
Edit : Quote

Vlammetje Posts: > 500

cool Ik heb eea even nagelezen en ik ben wel onder de indruk, wacht graag op je verdere berichten!
--
Posted: 2006-08-27 13:58:04

xodeus Posts: 55

Hello.
I'm going to visit Netherland in the next week. I've family in Denmark and I'm thinking about buying a prepaid SIM card to send SMS from.
But I've been searching the net and really could not find any information about prices for sending SMS to Denmark. A friend of my girlfriend living in Netherland told her that Vodafone would be the cheapest. But how cheap is it and are there any other alternatives. And if yes how much do they cost.
It the price of sending SMS from Holland to Danish numbers.
--
Posted: 2006-08-27 14:26:45

Quote:Verstuur je een SMS bericht vanuit Nederland naar een Nederlands mobiel nummer in het buitenland, dan komen er geen extra kosten bij. SMS'en naar een internationaal telefoonnummer kost voor abonnees en Prepaid klanten 0,29 euro per bericht.

In short, 29 eurocent for sending messages, receiving them from a personal phone (and not those computer service messages) is free.

EDIT: Taken from source http://www.vodafone.nl/Prive/[....]0Tekstbericht/Wat%20kost%20het

[ This Message was edited by: Vlammetje on 2006-08-27 13:55 ]
--
Posted: 2006-08-27 14:54:22

xodeus Posts: 55

Thank you very much.
Where can I buy a card like this. On a normal petrolstation?
Do I have to go somewhere else?
--
Posted: 2006-08-27 15:04:58

Marly Posts: > 500

For 9,99 euro you can buy a starters-pack (simcard with 5 euro on it) in department stores, phone shops and in bigger cities even in Vodafone's own Citypoint Shops.
--
Posted: 2006-08-27 15:56:49

Enrico19 Posts: 21

Your language is most similar to German... Compare by yourself!

Chatten is een leuke manier om met andere SMS'ers in contact te komen
Chatten ist eine Möglichkeit um mit anderen SMS'ern in Kontakt zu kommen

Greets to NL

[ This Message was edited by: EnricoMacias on 2006-09-04 10:59 ]
--
Posted: 2006-09-04 11:52:52

tja..... dat wisten wij eigenlijk allang
--
Posted: 2006-09-04 20:42:47

BobaFett Posts: > 500

@vlam groetjes
--
Posted: 2006-09-04 20:50:18

masterp Posts: 250

ik laat ook maar weer eens van mij horen , heb nu een k800i met kpn abbo gepakt , is best een leuk ding , ook stijlvol , maar op zich niet zoon grote upgrade als ik had gehoopt . maarja mijn vriendin wou hem graag , dus nu is die van haar . nu maar eens wachten tot nog wat beters langs komt , kan ik mezelf weer verwennen met een nieuw speeltje

groetjes
--
Posted: 2006-09-21 00:57:41
Page <  123 ... 384385386 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home