Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Ha die Hollanders!
Zo te zien het eerste berichtje in het nieuwe jaar hier. Ik was tot nu toe nog altijd een van die über-loyale SE klanten, maar ben nu toch gezwicht voor de mogelijkheid om een N95 8GB te bestellen.......
Het wordt dus Nokia de komende jaren, een maatje kleiner in gebruik dan mijn huidige P990 en een Nokia..... mijn EERSTE Nokia ooit. Ben benieuwd!!
--
Posted: 2008-01-11 10:37:44
Edit :
2 weken terug kon ik mijn oude vertrouwde P990i ruilen tegen een P1i.. (zonder bijbetaling
)
Ik heb er totaal geen spijt van. Tis echt een mooier toestel dan de P990i, sneller, geen vastlopers, meer werkgeheugen, betere camera, lichter van gewicht, een stuk platter...
Tijdens de kerstvakantie zat ik er ook over te denken om een N95 te kopen maar gelukkig heb ik dat niet gedaan... zo'n P1i is toch veel mooier!! En het mooiste van alles is, dat ik er geen cent bij hoefde te betalen!!! Nou, mooier kan toch niet?
--
Posted: 2008-01-18 14:13:58
Edit :
Hallo iedereen
is hier iemand die mij kan vertellen hoe ik W810i kan unlockun met bijgeleverde kabel
--
Posted: 2008-02-24 22:03:19
Edit :
does anyone have the dutch language file (nl.lng) for the K800i (R1KG001)?
really urgent, coz I put in the one from the K810 but then it just restarts all the time, I was able to get it working again with a different language with FAR but does some one have it it would be great.
so if some one has it, please post it here
thanks
--
Posted: 2008-03-12 17:09:07
Edit :
het is hier nogal stilletjes he...
--
Posted: 2008-03-17 14:49:58
Edit :
Zijn er nog meer SE service points in NL behalve die in amsterdam (teleworld?)
--
Posted: 2008-03-25 14:19:14
Edit :
Wat is je postcode?
Onderstaand kun je de complete lijst opzoeken:
http://www.sonyericsson.com/c[....]rvicelocator/t650i?cc=nl&lc=nl
Succes
--
Posted: 2008-03-29 13:26:29
Edit :
Uiteindelijk geen Nokia geworden.....
Nog altijd een P990 dus. Daar is inmiddels een geïnteresseerde koper voor, dus moet toch aan iets anders gaan denken. gezien mijn outdoor activities neig ik naar een Sonim XP1. Alleen ik ben niet erg bekend met het platform: Philips Nexperia 6120 platform, iemand hier toevallig een kenner?
--
Posted: 2008-04-08 10:55:45
Edit :
Halo mensen!
Ik ben heeel toevallig ook nederlands, en ik heb een probleem hoe krijg ik het camera geluid weg als ik een foto maak, met mijn w800i, want ik vind het een ramp elke keer dat geluid wanneer er een foto word gemaakt, dus kan iemand helpen? Als je wilt kan je me een PM verzenden alvast bedankt!!
Later!
Sander
--
Posted: 2008-04-08 11:00:27
Edit :
I am trying to send email from my vodafone phone through my chello email account. I can download email fine but I can't send email. I get an email response that my email was blocked "551 mail from your IP address is currently blocked based on RBL listing". i have spoken to Vodafone and chello. Both companies blame the other. This has been going on for over 4 months now. I have spoken multiple times to both companies and I don't seem to be able to resolve the problem. the companies told me that maybe my phone is running software which is sending spam email. This is rubbish of course. Has anyone else experienced this problem and how/if did you resolve it? - Miles
--
Posted: 2008-05-19 10:23:30
Edit :
New Topic
Reply