Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
I seem to remember that you need to send through Vodafone smtp (regardless of it being a chello email address)
think it used to be something like authsmtp.vodafone.nl
I've never used chello though, so this may not be of any help, but has worked for my versatel account for many years.
DAN! Wie o wie heeft er ervaring met de C702? Specs en alles totaal onbelangrijk, het gaat mij even om de waterdichtheid. Getest? IP54 is spatwaterdicht, ik kano en heb de telefoon nog wel eens in de boot. Kan hij los liggen (mogelijk in een plasje water) of moet er dan toch maar weer een hoesje omheen?
Thanks
--
Posted: 2008-06-20 12:26:38
Edit :
dooie boel hier, mensen
kom op!
--
Posted: 2008-08-11 17:10:15
Edit :
Welkom op Esato en veel plezier hier
!
Tja...het is hier idd nogal stilletjes, maar dat geldt voor de meeste regionale draadjes, de meeste mensen posten toch meer in de algemene topics.
--
Posted: 2008-08-11 17:49:26
Edit :
Komt ook nogal omdat hier tegenwoordig niemand meer eens een vraag beantwoordt
--
Posted: 2008-08-14 10:07:33
Edit :
Haha, idd
.
Ik zal dan maar proberen, een van je vragen te beantwoorden, niet die over de waterdichtheid van de C702, omdat we hem zelf niet hebben, maar die over het vervangen van de behuizing ervan, uit een ander draadje.
Mijn man heeft enkele water- en stofdichte toestellen van Siemens gehad en mijn ervaring is, dat die toch wel wat steviger in elkaar zitten en niet zo makkelijk zelf te openen zijn. Bovendien betwijfel ik, of de waterdichtheid nog intact is, wanneer je er zelf aan hebt zitten frummelen, dus ik zou je afraden, zelf de behuizing te vervangen.
[ This Message was edited by: Marly on 2008-08-14 13:00 ]
--
Posted: 2008-08-14 13:07:00
Edit :
Goed punt!
En wat verrassend om, nog we op dezelfde dag, een antwioord te krijgen! Dank je wel.
Je hebt me in ieder geval een grote glimlach gebracht
Goed, praktische zaken dan maar: cyaan blauw is mijn kleur..... let's shop..
--
Posted: 2008-08-14 18:42:21
Edit :
Mooie kleur, dat cyaan blauw, apart ook voor een telefoon. Heb hem nog nooit in het echt gezien in de winkels hier, wel op internet.
Neem je hem bij een abo of koop je hem los ?
De laatste jaren, nu er geen cashbacks meer zijn, nemen wij gewoon het abo met de beste aanbieding (doet er niet toe, of we het toestel leuk vinden), verkopen het toestel dan op Marktplaats en creëren zo onze eigen cashback. Dit heeft twee voordelen : we kunnen echt het gunstigste abo nemen, zonder ons iets van het bijbehorende toestel aan te trekken en we kunnen precies de telefoon nemen, die we willen, zonder ernaar te hoeven kijken, of er wel een aantrekkelijk abo bij is.
Ik neem aan, dat je wel weet, dat je voor de voordeligste abo-aanbiedingen het beste op TelecomVergelijker.nl kunt kijken ?
Wanneer ik me niet vergis, heb je een P990i, ben je niet bang, dat je het grote touchscreen gaat missen ? Wij hebben zelf verschillende toestellen en wisselen weleens, maar ik merk toch, dat van mijn twee abo-simmetjes er eentje gewoon altijd in de P990i zit en hiermee dagelijks gebruikt wordt.
Met het andere simmetje wissel ik weleens van toestel en dan moet ik altijd even wennen aan het kleinere scherm
.
--
Posted: 2008-08-15 01:02:24
Edit :
Hoi, daar ben ik weer!
Nou de C702 is in bestelling, in blauw en ik ben er nu al, vooraf, erg gelukkig mee. Ik koop hem los, zonder abo, daar ik heel tevreden ben over mijn abo en geen reden zie om eraan te knoeien. (bovendien moet ik nog een half jaar door!
)
De P990 is verkocht en ik mis het touchscreen helemaal niet! Sterker nog, aangezien ik dagelijks in de auto zit vind ik toetsen handiger. Ik kano bovendien (vandaar de wens voor waterdicht) en heb jij wel eens geprobeerd een touchscreen in een waterdicht plastic omhulsel te bedienen?
De P990 leverde nog de helft van de aanschafprijs van de C702 op (da's dus mijn cashback) en ik heb nog een oude V800 in de aanbieding, die levert misschien nog zo'n 25 euro op als het meezit en dan is mijn la ook weer leeg
(heb ik nu in de tussentijd wel gewoon in gebruik overigens)
En eind van de week moet hij in huis zijn, ik ben benieuwd!
Abo sluit ik misschien ooit nog eens over naar sim only, maar zoals gezegd ben ik best tevreden en zolang Orange-nu-T-mobile daar niet aan knoeit, zal ik het best blijven gebruiken!
Groeten!
--
Posted: 2008-08-19 14:18:14
Edit :
Ja, wij zitten ook af te wachten, wat T-Mobile met de Orange abo's doet, wanneer ze echt structureel iets wijzigen, kun je natuurlijk opzeggen, maar dat willen we liever niet, goedkoper dan Orange World voor 6 euro per maand krijgen we nergens onbeperkt internet.
T-Mobile PIT is wel uitgebreider, maar waarom 9,95 betalen, wanneer een bundel van 6 euro voldoende is ?
Mijn man heeft in oktober een 2-jarig abo afgesloten, dus dat loopt nog tot oktober 2009, maar het mijne verloopt in november a.s., dan kan ik niet meer met Orange verlengen, dus heb ik het op tijd opgezegd en in maart, toen het nog kon en er heel goede aanbiedingen waren, een nieuw abo afgesloten.
Ik hoop dus, nog internet voor 6 euro te hebben tot maart 2010
.
Nu betaal ik wel een aantal maanden dubbel en ik heb ook Orange World meteen geactiveerd, omdat ik niet weet, of dat straks nog kan, maar het resterende beltegoed kan ik immers opsparen.
En, zoals gezegd, het was een prima aanbieding : Orange 20, gedurende de hele looptijd van 24 maanden voor 9,95 euro, met een gratis simlock- en logovrije Nokia E65, die we voor 195,- euro verkocht hebben (leuke cashback
).
Ik hoop, dat de C702 je goed bevalt, het is een heel mooi toestel en idd, aan een touchscreen heb je niets, wanneer de telefoon in een beschermcase zit, ik heb ze meestel in een zacht tasje, van Golla ofzo, zodat er geen krassen opkomen, maar ik kano dan ook niet.
Wij fietsen veel, dat is leuk in Limburg, je kunt alle kanten op, het heuvelland in, naar de Maas, naar Duitsland of België en onderweg een lekker hapje eten
.
Mensen uit onze provincie, die kanoën gaan meestal naar de Ardennen, in België of Luxemburg, dat is natuurlijk echt ruig, maar je ziet ze ook wel op de Maas.
Trouwens, wanneer ik jou was, zou ik die V800i, als hij het nog goed doet, gewoon houden, moderne toestellen zijn niet meer zo degelijk, als die van enkele jaren geleden, dan heb je tenminste een fatsoenlijk toestel, mocht er eens iets zijn met je nieuwe foontje.
Want van de meeste verzekeringen krijg je iets als een Nokia 3310 als tijdelijke vervanger, bij reparatie van je eigen toestel. Leuk, wanneer je een high-end toestel gewend bent
.
Daarom verzekeren wij onze toestellen niet, we zijn heel voorzichtig en vervangers hebben we zelf wel, door onze kleine verzameling
.
Groetjes en veel plezier met je nieuwe mobiel !
[ This Message was edited by: Marly on 2008-08-19 15:26 ]
--
Posted: 2008-08-19 16:01:55
Edit :
HIJ IS ER!!!!!
En ik vind hem helemaal leuk
en eigenlijk mooier dan het plaatje deed vermoeden. Ben zeer tevreden. Ik heb ook nog even snel Orange World afgesloten..... kan ik in ieder geval het komende half jaar vooruit. Orange/TM had nog geen instellingen voor de C702, die moest ik zelf maar even opsnorren
haha!
Heb hem nu een beetje ingesteld, 'mijn' ringtone erop en zo, ik ben verliefd!! Echt een superleuk telefoontje.
--
Posted: 2008-08-20 23:45:45
Edit :
New Topic
Reply