Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Nederlandse draad... Dutch Forum Bookmark topic
Page <  123 ... 395396397 ... 407408409>

Marly Posts: > 500

Wanneer je telefoon op de trap merkt, dat je van je route afwijkt , moet de GPS-ontvanger in ieder geval goed werken, daar ligt het dus niet aan.

Het navigatie- programma moet stops toch aankunnen, mogelijk werd het veroorzaakt door het materiaal van de overkapping van het tankstation ?
--
Posted: 2008-08-31 15:16:11
Edit : Quote

Vlammetje Posts: > 500

Zou kunnen, had ik ook al bedacht. Wel jammer dat hij daarna niet meer opnieuw het signaal oppikt

vanmiddag weer proberen, kijken hoe het dan gaat. (oh ja en verloopstuk sigaretteannsteker -> USB kabel mee van m'n headset, misschien dat hij daarmee kan laden, tot m'n autolader arriveert )
--
Posted: 2008-09-01 09:53:05

Nog vorderingen met de GPS ?
Heb me trouwens weleens afgevraagd, of batterijen eerder slijten, wanneer ze zo snel leeggetrokken worden door het gebruik van navigatie ?
Zelf hebben we hier niet echt ervaring mee, wel wat gespeeld en geëxperimenteerd met diverse toestellen, maar voor regelmatig gebruik en op vakantie bleek de losse TomTom toch practischer.

Zit momenteel wat te surfen op diverse telefoon fora, mijn man komt zometeen terug van zijn dienst bij de vrijwillige brandweer, er is een ongeluk gebeurd, waarbij een gewonde uit het wrak gesneden moesten worden, daar wen je nooit aan, dan is het belangrijk, dat er thuis nog iemand wakker is, zodat je je verhaal kwijt kunt.

Niet veel interessants te lezen trouwens op de diverse telefoon fora, Nokia liefhebbers zitten vol spanning te wachten op de N96, die vanaf 15 september verkrijgbaar is, de eerste maand exclusief bij KPN. Maar dit toestel zegt me helemaal niets, bij de N95 dacht ik nog : "Wanneer hij nu eens een half jaartje op de markt is, een paar software updates heeft gehad, de kinderziektes kwijt is en misschien nog maar de helft kost , wil ik hem wel eens proberen". We hebben hem dan ook in december gekocht en het geld, dat wij ervoor betaald hebben, vind ik hem beslist wel waard, maar niet de 700 euro, die hij kostte, toen hij pas uit was.
--
Posted: 2008-09-05 04:20:05

Tot mijn schande heb ik niet meer gespeeld met de GPS. (leen-auto en de houder niet mee en meer van dat soort fraais)
Gisteren heb ik de autolader ontvangen (en vandaag prompt vergeten mee te nemen) dus ik kan vanmiddag weer eens een testje uitvoeren. tenslotte moet ik nog uitvinden hoe ik naar de school van mijn vriend kom. Vanaf aanstaande maandag gaat hij daar een avondstudie doen en we hadden bedacht dat het handig is als ik de auto na mijn werk daar laat, zodat hij 's avonds wat sneller thuis is. Moet ik wel weten waar ik heen moet, vandaar

Vrijwillige brandweer! Respect hoor! mensen die geheel belangeloos allerlei narigheid proberen te bestrijden. Lijkt me inderdaad niet altijd makkelijk. Wel fijn voor hem dat jij achter hem staat en een oor/schouder biedt

Hij helpt vandaag zijn broer mee met een whiskey-workshop op een bedrijfsfeest. Blijkt dat vanavond 'eventjes' Joe Cocker daar een optreden komt verzorgen! Toch weer een leuke schnabbel
--
Posted: 2008-09-05 12:45:44

Joe Cocker ! Wat leuk !
Dat zijn nu zaken, die je hier in Zuid-Limburg wel een beetje mist, behalve met PinkPop komen toch weinig grote namen uit het buitenland naar het zuiden afzakken. Een concert in de Randstad bezoeken, betekent voor ons toch heen en terug een paar uur rijden, daar heb je niet altijd zin in, dan moet je al een echte fan zijn !
Aan de andere kant, wanneer er een leuk evenement in Düsseldorf, Keulen of Brussel is, is dat voor ons weer dichterbij en dat heeft ook zijn voordelen. Winkelen in Aken of Keulen, een gezellig etentje in Gent of Luik, het ligt allemaal (bijna) naast de deur en dat is toch wel heel erg leuk .
--
Posted: 2008-09-10 00:38:18

tranced Posts: > 500

Hi dutch folks. My w810's t9 doesn't have dutch, that's why i'm talking english. I can talk spanish and portuguese too
--
Posted: 2008-09-10 01:28:00

Hi tranced, it's ok when you speak English here, afterall, it's the main language in this forum.
Most european phones don't have Dutch T9 either, only those originally sold in Belgium, Luxemburg and the Netherlands.

edit: typo _________________
V600i, K600i, K700i, K750i, K800i, K810i, K850i, P990i W800i, W810i, W850i, W900i and other brands : HTC, Motorola, Nokia, Sharp, Mitsubishi, Panasonic, Alcatel and Sagem.

[ This Message was edited by: Marly on 2008-09-10 00:46 ]
--
Posted: 2008-09-10 01:44:20

tranced Posts: > 500

I could add dutch to my t9 dictionary, but then i would need to know dutch.
--
Posted: 2008-09-10 01:52:00

Guess this is as good a place as any to start learning
--
Posted: 2008-09-12 12:16:03

jafarq Posts: 19

Hi all of you living in Netherlands,
I happen to visit Netherlands next month and I am planing to get the G900 from there (Still not available in my country -Jordan-). I have a couple of questions if you can answer:

-What is the average retail price exec. vat (Not applicable for me, i think).
-What languages come preinstalled?
If arabic is not installed is it possible to add it later? (to write and read SMSs only).

Thats it, thanx in advance
--
Posted: 2008-09-18 07:55:06
Page <  123 ... 395396397 ... 407408409>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home