Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Zoooooooow! Wat een ellende is dat zeg, honderdduizend verschillende sim only's vergelijken!!! Ik heb elke site, elke provider, elke stunt aanbieder en diverse dubieuze kleine lettertjes voorbij zien komen de afgelopen tijd..... Ben het behoorlijk zat!
Evenzogoed: er is een beslissing..... en, geheel mijn stijl, weer een niet 100% rationele beslissing
Ik ben van het plan zakelijk abonnement afgestapt.... toch te duur voor osn huis-tuin-en-keuken gebruik. Ben ook van het hele rienden, faves, onderling bellen' afgestapt want het werd me te ingewikkeld. Ik heb lang, HEEEEEL lang gedubt over Telfort. Tarieven aantrekkelijk, maar de ervaringen uit het verleden zijn bar en boos te noemen en hoewel ik weet dat ervaringen uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, heeft dat me uiteindelijk toch tegen weten te houden. En dat terwijl ik toch wat keren met de muis boven 'bestel' heb gehangen!
Dan het volgende probleem: belgedrag. Helaas vertonen wij geen van beiden keurig netjes maandelijks gelijkblijvend verbruik, verre van zelfs
Dat dwong me dus om eens kritisch naar mijn eigen verbruik te kijekn. In praktijk beel ik niet zo heel veel.... maar SOMS zit er opeens een Lang Gesprek tussen met een vriendinnetje van vroeger ofzo...... dan loopt het aardig op. Het enige service nummer ooit dat ik bel is de Rabofoon, en dan nog zelden want bankieren kan ook gewoon via internet... Verder is mijn datagebruik niet zo dramatisch, behalve op die momenten dat ik plotseling een spelletje download ofzo. In ieder geval, na evaluatie, niet voldoende om een bundel op af te sluiten. SMS ook niet, althans niet in grote hoeveelheden. Mijn vriend smst al helemaal niet.
Hoewel ik dol ben op het principe van Orange (en nu dus T Mobile Flex), vind ik het abbo te duur voor wat je krijgt (goedkoopste variant EUR 7.50 for 68 minuten/smsjes). Met pijn in het hart neem ik dus afscheid van mijn bijzonder goed bevallen Orange alles-in-1 tijd.
Intussen heb ik de sites van de Chippies, Simyo's en tommy's ook allemaal gezien, wat niet altijd tot blijdschap leide. Lang leve de kleine lettertjes..... Suf gelezen en blind van alle flikkerende reclames (typhone.nl
) heb ik het opgegeven en gekozen voor een prettige herinnering....
Jaja, ik weet: ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. In dit geval al helemaal niet. Maar ik heb mijzelf, en ook Rob, aangemeld bij BEN! Omdat ikzelf sentimentele goede herinneringen heb aan network operator BEN (bah, ook toen ben ik al eens overgenomen door T Mobile, en dat ging destijds een stuk minder vlekkeloos). Wel het netwerk van T Mobile, waar ik zeer tevreden over ben (hoewel mijn tel soms toch nog Orange weet te prikken??
) en ondanks het feit dat mijn voicemail WEER niet werkt. Wel lekker rustig zo trouwens
Belangrijkste reden (naast jeugdsentiment dan) is het feit dat het al maandelijks opzegbaar is, wat de meesten nog niet bieden. Wat betekent dat ik, mocht ik binnenkort toch nog een abbo zien wat me aanspreekt (wat ZEEER onwaarschijnlijk is want ik ben het zooooo zat), ik dat ook dan en daar kan kiezen. En ik me niet voor 2 jr aan een K provider verbindt (iets wat straks na de wetswijziging overigens toch niet meer kan
) De nieuwe tarieven dan wacht ik lekker af, voor nu ben ik zeer bereid een misschien IETS minder gunstig abbo af te sluiten, maar tegen voorwaarden die mij wel aanstaan. Tot zover mijn bijzonder irrationele keuze
Roll on BEN.
--
Posted: 2008-12-02 23:44:46
Edit :
hallo iedereen,
Jeetje vlammetje wat een gedoe allemaal met het kiezen van een Abbo,
Ik heb nog steeds een orange sim (er blijft orange staan ipv t-mobile)
maar heb nu een prepaid lg viewty gekocht met internet en tv blox. Dat gedoe met orange world elke keer werd ik een beetje zat (elke maand dubbel afgeschreven)
En ik heb gewoon helemaal geen klachten over vodafone tot nu toe
--
Posted: 2008-12-07 12:46:58
Edit :
En, hoe bevalt je Viewty?
Ik heb er zelf ook eentje en vind het om eerlijk te zijn een rot ding. Die interface werkt zo sloom en het touchscreen is zo slecht, word er helemaal gek van. Heb nu ook de Renoir om te reviewen, is iets verbeterd, maar nog steeds niet echt goed
--
Posted: 2008-12-07 20:22:16
Edit :
Bij mij staat nu ook weer Orange, na een tijdje T Mobile & orange gezien te hebben. Blijft vreemd, maar goed het zal mijn tijd wel duren
--
Posted: 2008-12-09 13:21:41
Edit :
Voor die paar Nederlanders, die af en toe nog eens naar dit draadje kijken
:
mijn beste wensen voor een zalig en gezellig Kerstfeest en een gezond en gelukkig 2009 !
--
Posted: 2008-12-21 20:58:16
Edit :
Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 voor iedereen!
--
Posted: 2008-12-23 10:14:53
Edit :
On 2008-12-23 10:14:53, Vlammetje wrote:
Fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 voor iedereen!
Bedankt, en jij ook !!
--
Posted: 2008-12-25 18:30:02
Edit :
Ook van mij uiteraard de beste wensen!
--
Posted: 2008-12-30 15:23:48
Edit :
Ja, allemaal een gelukkig 2009!!!
--
Posted: 2009-01-03 16:44:06
Edit :
'k heb een G1 binnen en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van het apparaat. De interface is erg mooi en ik heb nog geen grote minpunten gemerkt tot nog toe, behalve dat hij wat lelijk is dan
Jammer dat hij nog niet in de Nederlandse winkels ligt....
--
Posted: 2009-01-09 23:21:28
Edit :
New Topic
Reply