Sony Ericsson / Sony : Software, Firmware and Drivers : T300 users with R1B firmware please come in!
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Sony Ericsson / Sony >
Software, Firmware and Drivers
> T300 users with R1B firmware please come in!
Bookmark topic
Cytech, trycker man på service och sen sverige? för när jag gör det kommer det upp en massa olika butiker i olika städer.
--
Posted: 2003-01-18 23:51:00
Edit :
Quote:
On 2003-01-18 23:51, DJSam wrote:
Cytech, trycker man på service och sen sverige? för när jag gör det kommer det upp en massa olika butiker i olika städer.
correct....
en liten korrigering till listan... Anovo/Signalstyrkan är stängd, likaså Engströms på Renstiernas Gata 31..... om du nu var ute efter serviceställen i sthlm....
and in english... just some unnecessary talk about servicepoints in Stockholm
--
Posted: 2003-01-18 23:54:00
Edit :
Tack!
så jag kan updatera min t300 på alla dom där butikerna.
en sista fråga, kommer innehållet vara exaxt de samma som de va förut? t ex kommer jag fortfarande ha GPRS å MMS instalerat? kommer alla mina bilder som jag har laddat ner vara kvar, och alla Ringsingnaler
e dom också kvar ( som jag laddat ner )
--
Posted: 2003-01-19 00:10:00
Edit :
Quote:
On 2003-01-19 00:10, DJSam wrote:
Tack!
så jag kan updatera min t300 på alla dom där butikerna.
en sista fråga, kommer innehållet vara exaxt de samma som de va förut? t ex kommer jag fortfarande ha GPRS å MMS instalerat? kommer alla mina bilder som jag har laddat ner vara kvar, och alla Ringsingnaler
e dom också kvar ( som jag laddat ner )
jepps... det är adresser till företag som är auktoriserade serviceombud för

... en uppdatering kommer inte radera något i telefonen... vanligtvis... dock lämnar serviceombudet inga garantier... kan gå snett vid en uppdatering så telefonen slutar fungera... så det är alltid säkrast att ta backup på det du vill ha kvar...
english... too tired to translate it

but it's about that a normal firmware upgrade doesn't delete anything in the phone, but it's always best to make a backup in case something happens and the phone stops working...
--
Posted: 2003-01-19 00:15:00
Edit :
Cytech, du som har lite insyn kanske kan svara på min fråga?
Skulle det verkligen vara så svårt för ngn med lite kunskaper att modda mjukvaran lite och ta bort allt förinstallerade skräp ?!?
Om

bara skickar binär filer till er kan det iofs vara marigt att ändra i koden men man kanske skulle kunna muta ngn utvecklare
Svara gärna på engelska
här så att alla kan förstå
--
Posted: 2003-01-19 00:44:00
Edit :
New Topic
Reply