Esato Mobile
Sony Ericsson / Sony : Software, Firmware and Drivers : Update withdrawn by SE !!
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Sony Ericsson / Sony > Software, Firmware and Drivers > Update withdrawn by SE !! Bookmark topic
Page <  12345

Cytech Posts: > 500

Quote:
On 2002-05-28 22:57, Froddan wrote:
Japp, i Kista. Jag var där runt 13.30, lämnade in nallen
och hämtade den 30min senare.
Nu försöker jag komma på alla grejer med den, mycket
är det:-)
Nu är den verkligen bra.

då ska du verkligen tacka mig.. för det var jag som fixade den
--
Posted: 2002-05-28 23:15:00
Edit : Quote

kevin81 Posts: 390

Ah.. Cytech, så du sitter ute i Kista =) Synd att ni inte ligger mer centralt i Kista. Ni borde flytta in butiken till den nya Gallerian

--
Posted: 2002-05-28 23:30:00

Froddan Posts: > 500

Jaaaa, det är ju ett fel, dååå.......
NÄÄÄ, en får tacke, den blev jäkligt bra.
Nu är det bara att fila på teman och ringsignaler.
Några heta tips? iMelody, verkar lite svår...
Ska precis till att pröva lite teman.
--
Posted: 2002-05-28 23:34:00

Cytech Posts: > 500

Quote:
On 2002-05-28 23:30, kevin81 wrote:

Ah.. Cytech, så du sitter ute i Kista =) Synd att ni inte ligger mer centralt i Kista. Ni borde flytta in butiken till den nya Gallerian

betalar du hyran för lokalen då?

--
Posted: 2002-05-28 23:34:00

kevin81 Posts: 390

Cytech: Mm, det är ju alltid en fråga om investering och vinsten man får tillbaka. Men flytta lite närmare Kista centrum då? Varje meter räknas.. hehe

--
Posted: 2002-05-29 00:05:00

wapmanse Posts: 249

Engstrom tele...my favorite sp...always perfect service and a nice customer oriented reception...good looking girls at the front desk to :-) (personal comment, Planniav.) ;-) You can always trust and have good discussion with does guys...:-) cheers! This post was posted from a T68i
--
Posted: 2002-05-29 00:31:00

moonie Posts: 5

Hej!

Hur har det varit för er som har uppgraderat till MMS mjukvaran? Har ni fått betala för detta eller har det varit gratis?

När jag har mailat Ericsson Support så har jag fått till svar att det skall vara gratis hos deras Service Points men när jag var till Service Pointsen här i Gävle så ville dom ha betalt! Är det någon som har fått uppgraderingen gratis eller har alla fått betala och i så fall hur mycket har det kostat?

//M
--
Posted: 2002-05-30 15:40:00

Da_WiZ Posts: 126

Nope...jag behövde inte betala ett jota. Företaget får en summa pengar av SE för att göra uppgraderingen, så att du skall inte behöva betala något!
--
Posted: 2002-05-30 15:51:00

moonie Posts: 5

Tackar för svaret!

Jag mailade SE support igen och nämnde att dom ville ha betalt på Service Pointen men enligt tidigare mail från supporten skulle det vara gratis. Denna gången fick jag ett lite tydligare svar. Det är så att det är gratis att uppgradera hos deras Service Points som är 3P ombud eller Standard ombud men de övriga är "bara" s.k. flash points och dom kan ta betalt för uppgraderingen. På följande länkar www.telesupport.se eller www.sonyericsson.com/se skulle man kunna hitta vilka som är 3P/Standard ombud, men jag har inte lyckats hitta dom! Men om någon vill kika själv så finns länkarna här iaf!

//M
--
Posted: 2002-05-30 20:16:00
Page <  12345

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home