>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Belgie - La Belgique - Belgien
Bookmark topic
de p800 zal hier pas tegen Kerstmis ofzo in de winkels zijn.... kijk maar naar de 7650, heel Europa heeft het en belgie blijft als laatste... het was ook zo met de T68i!!!!
BTW: Ik moet wel zeggen dat BASE echt goedkoop is!!!!!!!
--
Posted: 2002-08-28 15:12:00
Edit :
ja BASE is goedkoop, alleen sms is DUUR. en omdat ik veel sms is het duur voor mij!
ja de p800 is echt mooi! als je naar die foto's kijkt op de general, amai!!! Maar dat is allemaal nog voor de toekomst!
ps; gisteren was ik in antwerpen, daar waren 8 of 9 chinezen of japanezen die voor een ploeg daarwaren om te sporten of zo. opeens gaat zo een gsm af, en dat is gewoon echte muziek!!!!!!! echt prachtig!! hij deed het klepke open, en wat een kleurenscherm! Ik was meteen verkocht! Ik geloof dat ik die gsm op het internet al eens had gezien, omdat ik hem herkende aan de antenne die op het bovenste deel van de gsm stond! het was een openklapbare gsm, dus als je het dichtklapte dan stond de antenne naar onder gericht!
en dat is pas echt TOEKOMST MUZIEK
Ik had onmiddelijk mijne gewisseld voor zo een prachtig ding als dat kon
greetzzz
[ This Message was edited by: racingboy on 2002-08-29 12:44 ]
--
Posted: 2002-08-28 17:44:00
Edit :
ik gebruik ook veel sms dus de reden waarom ik bij mobi* ga is omdat ik veel sms gebruik en dat is daar ietsje goedkooper, en ze hebben GPRS terwijl ze bij base nog maar hcscd hebben.
--
Posted: 2002-09-01 17:32:00
Edit :
ik heb nu proximus, heel goedkoop om te sms'sen! en nu is het nog eens 50% korting op smskes naar proxi! dus stuur ik nu aan 4 frank in piekuren (tot 4 uur) en 2 frank in de daluren (na 4 uur)
greetzzz
--
Posted: 2002-09-02 12:42:00
Edit :
nice maar ik verkies mobistar, proxi heeft mij nooit aangesproken waarom weet ik eigenlijk niet. en volgens mobi* is de t600 beschikbaar in hun centers voor 299€ eigenlijk heel goed dat het zo goedkoop is
--
Posted: 2002-09-04 20:33:00
Edit :
mja, ik doe nu ook mijn stage, fijn alle gsmkes testen
gisteren met de 8910 gespeeld, wel fijn ding
greetzzz
--
Posted: 2002-09-05 17:29:00
Edit :
Proximus is het voordeligste als je alles bekijkt, bellen, berichten versturen,...
Veel mensen gebruiken Proximus en dat maakt het goedkoper
Proximus naar Proximus.
--
Posted: 2002-09-05 17:31:00
Edit :
ik vind proximus persoonlijk maar niks een staatsbedrijf enzo dikke nek achtig maja dat is mijn menig he.
is jullie het al opgevallen dat de sagem MY-X5 in veel folders staat? het is een goed koop toestel met kleuren display voor ongeveel 300€. maar het is een slecht toestel geen MMS enzo maar de gewoone consument weet dat niet! dus
moet asap die T300 uitbrengen.
--
Posted: 2002-09-07 19:47:00
Edit :
Kan er iemand mij met het volgende helpen aub?
Ik ben in het bezit van een T68i. Via deze site (www.esato.com) kan ik logo's in kleur downloaden. Nu, indien ik gewoon op de site kom en ik één van de verschillende categorieën aanduid, bv "abstract" dan krijg ik enkel vierkantjes met de naam in van het logo. Op de FAQ-sectie van deze site staat een mogelijke oplossing, nl. datsommige operatoren slechts 1.5kb toelaten en dergelijke. dit helpt mij echter niet vooruit, aangezien mijn operator Mobi* mij vertelt dat er geen restrictie staat op de grootte op hun netwerk. Dus ik zou beelden moten kunnen zien.
Anderzijds, indien ik via de site kijk en ik de nummers van de logo's op een blaadje schrijf en ik via wap.esato.com gewoon de keuze maak om een logo op te vragen via nummer, dan lukt mij dit perfect. Dus moeten die mensen van Mobi* mij geen zevers verteld hebben waarschijnlijk aangezien ik ze wel kan downloaden...
Echter, de screensavers willen ook niet meewerken. Ik krijg namelijk op hetschrem van mijn toestel het bericht dat het bezig is met downloaden, maar het balkje beweegt niet en opeens krijg ik een bericht dathet niet werkt!
Hebben enkele Mobï*-gebruikers (of andere) dit hier ook al meegemaakt? of hebben jullie hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt!
--
Posted: 2002-09-08 12:03:00
Edit :
ik heb nog nooit problemen gehad met het kijken naar logos op die manier. welke softwear heb je? screensavers kan je nog niet downloaden volgens laffen (esato host). ik weet dat je snel kan download via mobi* maar als je via wap gaat zijn er wel wat haperingen soms, via GPRS is het sneller en minder zaken die niet lukken. een reden waarom het niet direct zou gaan kan ook zijn dat er nog problemen zijn op de wap site hier dat gebeurt hier toch af en toe eens dat iets niet lukt.
aja welcome to the club!
--
Posted: 2002-09-08 21:05:00
Edit :
New Topic
Topic Locked