Esato Mobile
Regional : Europe, Middle East and Africa : Ett svenskt T610/T630-forum
> New Topic
> Reply
< Esato Forum Index > Regional > Europe, Middle East and Africa > Ett svenskt T610/T630-forum Bookmark topic
Page <  123 ... 404142 ... 798081>

Krippe Posts: 67

Mig kommer dem inte ens i närheten av tydligen!
--
Posted: 2003-07-13 21:18:36
Edit : Quote

xtrem Posts: 257

ähh de kommer ju inte ens i närheten av storstan...(sthlm)

får försöka hitta dem i borgholm om jag hinner med någon semester..
--
Posted: 2003-07-14 13:04:43
Edit : Quote

Krippe Posts: 67

Ringde till "mitt" service ställe i Uppsala för att kolla om det var nåt problem med att få uppgradera t610an.

Det var det. SE vill tydligen att man ska skicka telefonerna till dem å inte låta serviceställena ta hand om uppgraderingen.

Får besked imorgon.
--
Posted: 2003-07-14 17:47:27
Edit : Quote

brorzan Posts: 114

Nu har jag uppgraderat min t610 igen. Den här gången har jag fått R1L. Det servicestället jag går till hade problem med att få mailen från där de påminner om senaste programvaror. Så de fick tanka ner R1L åt mig till sin dator, sen var allt frid och fröjd.

Vet dock inte om jag är så imponerad hittills. Har inte hunnit testa så mycket med min BT200, så hur det är med bluetooth-sprak vet jag inte än. Det nya typsnittet på klockan (skärmsläckaren) var kanske snyggt, men varför är inte klockan centrerad?
--
Posted: 2003-07-14 19:55:29
Edit : Quote

Cytech Posts: > 500

Quote:
On 2003-07-14 17:47:27, Krippe wrote:
Ringde till "mitt" service ställe i Uppsala för att kolla om det var nåt problem med att få uppgradera t610an.

Det var det. SE vill tydligen att man ska skicka telefonerna till dem å inte låta serviceställena ta hand om uppgraderingen.

Får besked imorgon.


brukar vara så... vill analysera fel på nya modeller då spelar det ingen roll om man bara vill ha en "ynka" uppdatering.. där de mindre serviceombuden inte får uppdatera/laga telefonen skickas den till Anovo eller Engström Telecom.
--
Posted: 2003-07-14 20:09:03
Edit : Quote

xtrem Posts: 257

då är det ju en fördel om Engström Tele kollar EMMA-servern så de har den senaste
--
Posted: 2003-07-15 08:05:04
Edit : Quote

BoinK Posts: 24

Är det fortfarande 3-veckor väntan för att få telefonen lagad?


--
Posted: 2003-07-15 15:05:02
Edit : Quote

xtrem Posts: 257

@BoinK: beror på vad du menar för att få den "lagad" är det en vanlig service så ska engström fixa den på 5 arbetsdagar. om det är brusproblemet du menar så vet jag faktiskt inte...
--
Posted: 2003-07-15 17:34:52
Edit : Quote

brorzan Posts: 114

Nu har jag mailat Sony Ericsson rörande bluetooth-problemen. Det blev tyvärr inget bättre med R1L. Ska bli spännande att se svaret i stil med "Detta är inget fel vi upplevt, utan det är fel på din enhet. Vänd dig dit där du köpte den."
--
Posted: 2003-07-15 17:36:19
Edit : Quote

Krippe Posts: 67

Har precis kommit hem från "mitt" serviceställe.
Sitter nu med R1L. Gillar den nya klockan å tycker telefonen känns snabbare. Ska nu prova om jag hittar mer förbättringar, hoppas slippa fördröjningen av ringsignalen när det ringer.
--
Posted: 2003-07-15 18:08:02
Edit : Quote
Page <  123 ... 404142 ... 798081>

New Topic   Reply
Forum Index

Esato home