>
New Topic
>
Topic Locked
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> NorgesMagasinet - Norsk Forum
Bookmark topic
støtter T310 sync med datakabel
--
Posted: 2003-06-11 21:27:10
Edit :
Den støtter ikke sync i det hele tatt.
--
Posted: 2003-06-11 21:42:48
Edit :
det var fint se-man
--
Posted: 2003-06-11 21:49:30
Edit :
Huff huff huff! Nok en dårlig kamp. Huff en gang til...
--
Posted: 2003-06-11 22:23:33
Edit :
tappte de igjen?? og det uten at jeg var på stadion??

de er losere..
--
Posted: 2003-06-11 22:39:01
Edit :
Refleksjon av T310:
Etter flere dagers bruk har jeg funnet ut at SonyEricsson har levert et veldig solid produkt i T310, designet er kanskje litt _FOR_ ordinært for noen.. men for meg var det lykken og finne en så stilren tlf blant alle de morbide designene Nokia osv har disket opp med.
Menyene er herlige enkle og raske, men kan noen ganger lagge etter pga den svakere prosessoren som sitter i.
Men ellers er alt en fryd med menyene, T9 skriving går fort, ikke som en Nokia.. men raskt nok for min hastighet. Liker også tastesettet bedre enn nokia, men det er jo selvfølgelig en smakssak.
Underholdning er det mye av, med 32-Toners Polyfoniske ringetoner er det få av kompisene mine som får hakeslepp når det ringer
Spillene er gode, men av variabel kvalitet.. forventet masse av THPS, men ble skuffet.
Ikke tro at spillet er dårlig, men det innfridde bare ikke mine forventinger til det.
Skjermen er strålende fra mitt synspunkt, og passer fint til mitt bruk, selv om 65000 farger kunne ha vært fint, så klarer 256 av dem jobben helt greit.
Skjermen er veldig klar selv i motlyst og innfridde mer enn det jeg forventet, gode konstrastor også.
Batteriet leverer også det de sier, mitt leverer tilogmed 12timer(!) lenger standby, dermed er jeg oppe i 412 timer standby.. sweet
Taletid har jeg ikke hatt anledning for og teste ut, men regner med den stemmer
Wapping funker også meget smertefritt, og "Option" knappen som er er under Yes knappen var en kjærkomment tilegg etter R600 fadesen min, nå er det lekende lett og legge til bokmerker
Vel, som sagt tidligere så ser tlf mye bedre ut i virkligheten enn på bilder, jeg likte den godt på bilder.. men elsket den når jeg fikk den.
En annen ting jeg la merke til var at tastene var utrolig behaglig og skrive lange mld med, de reagerer etter alle kunstens regler.
Men jeg har også hatt irriterende bugs, opptill 3-4 ganger om dagen så bare rebooter tlf uten noen som helst grunn, selv om den ligger i lomma og er inaktiv.
2-3 ganger har det også forekommet at jeg ikke kunne starte THPS, ikke en irriterende feil, men fortsatt en feil.
Og enda jeg deaktiverer stigende ringing så er det fortsatt slått på virkerdet som?
Vel det var min refleksjon om T310, og håper dere kan svare på mine spm
--
Posted: 2003-06-11 22:42:17
Edit :
det ble 1-1....
--
Posted: 2003-06-11 22:46:23
Edit :
Haha, Norge spilte dårlig IGJEN!
Uavgjort på hjemmebane er jo praktisk talt det samme som å tape. Glad jeg ikke kasta bort tiden på å se på kampen hvertfall.
--
Posted: 2003-06-11 22:50:05
Edit :
Heisann.
Har en oppgradert T68m som fungerer helt fint, men lurer på å kjøpe en P800.
Ville gjerne hatt litt for og imot på P800.
T68 fungerer jo glimrende...
--
Posted: 2003-06-11 23:01:57
Edit :
For: Du kan gjøre (nesten) ALT med den
Mot: Litt stor
--
Posted: 2003-06-11 23:58:16
Edit :
New Topic
Topic Locked