Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
@P.jay
Ik heb even verder gezocht en je hebt gelijk. De datakabel werkt niet met de T300. Helaas voor jou wel met de T310 en T200 (snap ik niet echt, de T300 is toch echt een hoger model).
Je zal dus al die dingen via de infrarood poort moeten doen.
@Meeuw
Even snel op het net gezocht en de volgende links kan ik je aanbieden:
http://www.tangshop.com/datcabforert.html (verkopen complete kabels)
http://www.mobile-phone-data-cables.co.uk/datacables-mobile-phone-accessories.shtml (Verkopen kabels, je moet naar het midden van de pagina voor SE kabels)
Schema's voor dit soort kabels kon ik niet zo snel vinden. Maar, als je goed zoekt zijn ze te vinden (verwacht wel een berg aan pop-up reclame).
[ This Message was edited by: sharkymark on 2003-06-09 11:23 ]
--
Posted: 2003-06-09 12:22:00
Edit :
oke, tnx. Ehm mag ik weten naar welke woorden heb gezeocht? ben niet zo'n held in zoeken :S
tnx
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-09 21:13:09
Edit :
Hey, ik heb een T300 en ik heb een datakabel en een USBkabel (jaja, beetje overdreven) en beiden werken met de telefoon om thema's e.d. te downloaden. Nooit problemen gehad. Waarom zou het niet werken?
--
Posted: 2003-06-09 22:00:46
Edit :
@Meeuw
Ik heb de woorden (ericsson) data cable (schemes) gebruikt in Google. Je krijgt een hoop overbodige dingen te zien maar, er zit meestal wel bruikbare informatie tussen.
Trouwens wanneer kunnen we die nieuwsbrief van Esato.org tegemoet zien
.
@Vlammetje
Ik heb op de SE site gekeken. Daar stonden bij de accesoires van de T300 geen datakabels. Waarschijnlijk heeft SE daar een fout gemaakt. Twee kabels is toch niet zo overdreven. Behalve als ze allebei officieel zijn. Als dat het geval is heeft het je een hoop geld gekost
@P.jay
Zoals je hebt kunnen lezen zijn datakabels wel te gebruiken met een T300. Ik heb daar een foutje gemaakt. Sorry
[ This Message was edited by: sharkymark on 2003-06-09 21:12 ]
--
Posted: 2003-06-09 22:11:25
Edit :
hey allemaal,
ik heb net een week de t610 en heb inmiddels mijn eerste toestel al omgeruild in verband met geruis in de speaker. en ik heb nu een tweede t610 maar heb nog steeds het probleem. ik ben van plan om hem weer te ruilen maar ik weet niet zeker welke toestellen ruis vrij zijn.
het toestel dat ik nu heb komt uit week 20 en het toestel ervoor heb ik niet gechecked.
ik ruil hem nu om bij belcompany maar misscien is er een betere manier?? ik hoor graag jullie advies hierover.
--
Posted: 2003-06-09 23:02:52
Edit :
Toestellen zonder ruis kwamen geloof ik pas uit 23..
wat ik heb begrepen is dat de nederlandse vooraad dat (grotendeels) nog heeft .. met ruis dan..
--
Posted: 2003-06-09 23:08:52
Edit :
dus het heeft geen zin om hem om te ruilen bij belcompany morgen?
--
Posted: 2003-06-09 23:14:26
Edit :
Zolang je er dan maar wel in uit week 23 krijgt.. staat geloof ik ergens onder de battarij daarzo ergens.. 3w23
is ook een active topic over nu.. moet je nu ff kijken op de voorpagina,,
--
Posted: 2003-06-09 23:17:04
Edit :
thnx
b@rt
ik hoop dat ze die dan hebben bij belcompany
--
Posted: 2003-06-09 23:20:41
Edit :
Tnx again sharkymark
De nieuwsbrief komt waarschijnlijk morgen. Mijn host z'n mail server is ontploft.(de voeding dan
)
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-10 00:24:35
Edit :
New Topic
Reply