Regional : Europe, Middle East and Africa : Nederlandse draad... Dutch Forum
>
New Topic
>
Reply<
Esato Forum Index
>
Regional >
Europe, Middle East and Africa
> Nederlandse draad... Dutch Forum
Bookmark topic
Heb net een contract afgesloten duz...
Zoek wel nieuwe telefoon want het bereik van dit ding(t68i) is 3 keer niks it SUCKS(de mijne dan)
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-17 21:30:41
Edit :
Ja dan heb jij het slecht getroffen met je t68i,ik gebruik zelfde tel,en netwerk als jij,en heb vaak genoeg bij jou daarzo in de buurt gewerkt maar nooit echt grote problemen gehad.wel enkele keren tel ingesteld op alleen gsm,want met zwak sig lukt het de tel niet altijd op het gprs sig te behouden en dan gaat het zoeken en dan is het helemaal niks meer.met alleen gsm nooit problemen.heb jij het alleen binnen,of ook als je buiten loopt dat het bereik helemaal niks is..gr,rené
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-17 22:26:35
Edit :
Ja dat heb ik weer rene, ik krijg het zelfs voor elkaar dat mijn mobiel vastloopt. op de appeldijk in gorcum heb ik heel de straat geen berijk. enz enz zo gaan die dingen achter elkaar door.
word er beetje moe van en gestress, en das echt niet goed voor mij. Heb het 20 jaar zonder kunnen doen dat wou ik graag zo houden
.
After all probeer ik nu ander mobieltje te kopen en deze stuur ik dan maar op met zoveel klachten dat ik een nieuwe krijg en dan verkoop ik die nieuwe wel en anders geef ik deze wel weg.
tnx.
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-17 23:20:22
Edit :
Ik heb een mms geript en bekeken. Het is een soort xml met cards net als wap pagina's. Geluidje erin. easy as hell. Maar nu de codes op internet zien te vinden om zoiets echt te kunnen veranderen. Letters zouden toch meer mee moeten kunnen als smal, large en big ofzo?
verder is het wel op zich cool want nu kan ik vanaf gewone mail mmsen en zo kan ik bv een mms 1 mb in theorie maken
. (als je orange heb
)
Verder moet ik nog beetje expirimenteren ermee maar hou jullie op de hoogte, schrijf nu in voor de nieuwsbrief> mmsnewsletter@ nee hoor geintje
greetz
MEEUW
--
Posted: 2003-06-19 02:51:03
Edit :
Ja via normale email gaat het ook gewoon om naar een tel te mms'n en omgekeerd van tel naar een email adres werkt ook goed,ook met grote bestanden.zo kan memo recorder gebruiken om spraak op te nemen en te versturen via mms naar een mailadres..dus gratis je spraak over gprs versturen.zo kan je ook een telgesprek naar je mail thuis versturen..:-)
This message was posted from a T68i
--
Posted: 2003-06-19 13:30:47
Edit :
Is het iemand al gelukt om over GPRS te emailen (met de T68i) of niet? Want het wil mij maar niet lukken...
Ik heb overigens een GPRS-Actief account en dan moet het volgens mij toch ECHT werken... grmblz...
--
Posted: 2003-06-19 23:05:41
Edit :
hoeft niet perse te werken indien je T-mobile hebt!!!
zie 'het grote ellende met T-mobile forum'
zucht weer een gedupeerde door T-mobile
--
Posted: 2003-06-20 00:28:50
Edit :
Quote:
On 2003-06-20 00:28:50, chi_calvin wrote:
hoeft niet perse te werken indien je T-mobile hebt!!!
zie 'het grote ellende met T-mobile forum'
zucht weer een gedupeerde door T-mobile
Hehe, ik zal strax mijn verhaal daar even posten dan zal ik je iets geven om
te doen
Iig, de domme klantenservice-doos heeft mijn account niet goed geactiveerd, en ik zal morgen maar weer bellen... :S :/
--
Posted: 2003-06-20 02:52:19
Edit :
Voor de mensen die het nog niet wisten:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/738401
een heel groot topic over de T610,
ook dat je moet opletten uit welke week je T610 komt enzo....
--
Posted: 2003-06-20 15:42:49
Edit :
Jemig zat ik net op 25 post, is mijn plaatje verdwenen. Dus nu maar even een on-interessante post.
--
Posted: 2003-06-20 19:56:38
Edit :
New Topic
Reply